tweakMan,
nei, det er ikke denne spilleren jeg har. Jeg har en Sony SCD XB 940 CD/SACD. Denne spilleren kom sommeren 2000, den tredje SACD spilleren fra Sony. Modda i 2002/2004. I tillegg til Vacuumstate Level 4.5 modifikasjoner, har jeg i også litt "duelund" modifikasjoner, ny strømkabel, bybee filtre.
Lyden er superoppløst, mange sier Vacuumstate spillerne har en lyd som på en måte ligger mellom en god CD spiller, og en god LP spiller.
Prøv å søk på hifisentralen "Sony SCD XB 940", da finner du både lytteinntrykk og kanskje bilder fra mine tidligere innlegg.
Hvordan spiller så denne Sony DVD spilleren opp mot min spiller...? Vet ikke. Men hadde jeg stått uten CD spiller i dag, så hadde jeg uten å betenkt meg kjøpt denne spilleren. En risikerer jo ikke så mye ! Men når Allen referer til personer som har testet den opp mot svindyre spillere, og gir tilbakemeldinger om at den er en jevnbyrdig partner i selskapet, da kan du ta det for gitt.
NB! Spilleren det her er snakk om leverer kun 700mV på utgangen, mot normalt ca. 2V. Da trenger du en aktiv preamp. (Det samme gjelder min spiller)
Glemte det økonomiske: Vacuumstate modifikasjonen kom originalt på ca. 5.000,- + LC Audio Xo 3 clokke, Bybee filtre + oppgradering fra "Level2" til "Level4" ca. 5.000,- Totalt har jeg brukt ca. 10.000,- på spilleren.