Antony and the Johnsons

vixen

Medlem
Ble medlem
07.04.2006
Innlegg
13
Antall liker
0
Har nå fått tak i billetter til konsert i Oslo Konserthus 5.september.
Ser veldig fram til dette - tror det blir en veldig spesiell konsert.
Er det noen som har sett/hørt han live før? Er det så bra som jeg håper?
 

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.718
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Så ham i et live-show vist på svensk tv.Vil tro at du har noe å se frem til. Vær beredt på å synge med! Virket veldig overbevisende.
 

emokid

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2004
Innlegg
5.235
Antall liker
6.368
Hoi.

Så ham på rockefeller ved sist norgesbesøk.

Meget bra, jeg kan ikke si annet. Uten at jeg er ekstremt glad i å gå på konserter, grunnet at jeg har så ekstremt personlige opplevelser med musikk på egenhånd i stua, var det ikke 100% for meg.

Om jeg hadde følt at bandet ga 110% og TOK av, hadde det nok falt et par tårer fra meg. Det gjorde det ikke.

Men om du liker Antony and the Johnsons synes jeg du virkelig burde dra og kose deg.

Sjekk også tidligere utgivelser, minst like bra, men på en litt annen måte.

Word.
 

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Innlegg
1.254
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Mener faktisk at han er bedre live enn på de to albumene jeg har hørt, han henter ut noe "ekstra" når han sitter alene ved pianoet som ikke jeg helt kan forklare...
 

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.531
Antall liker
7.622
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
38
Mener faktisk at han er bedre live enn på de to albumene jeg har hørt, han henter ut noe "ekstra" når han sitter alene ved pianoet som ikke jeg helt kan forklare...

Helt enig, ble nesten litt skuffet når jeg hørte på platene kontra live opptreden............ han/det/hun gir det lille ekstra ved live opptredener som får det hele til og bli nærmest magisk.


Hvor får man kjøpt billetter til konserten, på posten ?
 

emokid

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2004
Innlegg
5.235
Antall liker
6.368
Artig at vi har så forskjellig oppfattelse av det hele. Bunner nok ned i min sære holdning til konserter og visse artister.
 
Topp Bunn