Hei.
Jeg finner ikke helt ut av hvordan anti-skating settes på Luxman 282. Noen som kan gi noen tips?
Jeg finner ikke helt ut av hvordan anti-skating settes på Luxman 282. Noen som kan gi noen tips?
Jo, det kan han..Men sitter ikke inne her hele tiden..Om det er iorden for deg ?Kan ikke selgeren forklare?
Har hverken spiller eller manual foran meg, men er det dette loddet her?Står jo på side 4, skalaen går fra 1 gram opp til 3 gram....du må flytte på det vesle loddet...
Helt i orden. Prøvde bare å hjelpe. For øvrig; typisk spydighet fra nettopp deg...Jo, det kan han..Men sitter ikke inne her hele tiden..Om det er iorden for deg ?Kan ikke selgeren forklare?
![]()
Som nevnt er jeg helt fersk innen dette og det står ikke en dritt om anti-skating på side 4 eller andre steder i manualen for den del. Det står derimot om inside-force cancelling, jeg var ikke klar over før nå at dette er det samme.Står jo på side 4, skalaen går fra 1 gram opp til 3 gram....du må flytte på det vesle loddet...
Så du ikke smilet mitt? Bare konstaterer fakta, at en har et liv utenfor HFS. Noe de fleste harHelt i orden. Prøvde bare å hjelpe. For øvrig; typisk spydighet fra nettopp deg...Jo, det kan han..Men sitter ikke inne her hele tiden..Om det er iorden for deg ?Kan ikke selgeren forklare?
![]()