Anna Netrebko

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.735
Torget vurderinger
34

Jeg har bestilt billetter til Anna Netrebkos konsert i Oslo Konserthus i september, men har ikke en eneste plate av henne. Det hadde vært fint å få noen anbefalinger av både cd'er og dvd'er med Netrebko, slik at jeg kan bli litt kjent med henne som sanger før konserten.

Roy

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Antall liker
1.262
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
wow, delig sak, skulle gått om jeg så var døv....

56fwb

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.05.2007
Antall liker
137
Sted
Volda
R.E.S. skrev:

Jeg har bestilt billetter til Anna Netrebkos konsert i Oslo Konserthus i september, men har ikke en eneste plate av henne. Det hadde vært fint å få noen anbefalinger av både cd'er og dvd'er med Netrebko, slik at jeg kan bli litt kjent med henne som sanger før konserten.

Roy
Hei.
Jeg har denne
En fantastisk stemmeprakt på denne dama
og hun synger Solveigs sang på norsk - forsøker iallefall
Vakkert er det uansett
Tilbud på platekompaniet til 59,- det ER den verdt.

mvh

Vedlegg

KH

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.11.2003
Antall liker
0
Jeg mener at spesielt Netrebko gjør seg best live. Hadde gleden av å høre henne som Donna Anna i Don Giovanni dirigert av Gergiev i Mariinsky-teatret sommeren 2007; virkelig fullt trykk. Man begynte nesten å lure på om taket snart skulle lette! Du har virkelig noe å se frem til.

Dette var del av den s.k. White Nights Festival of Music som arrangeres hver sommer; se omtale av årets tilbud: http://www.mariinsky.ru/en/news1/pressa/xviiwnf_programme/

For en konge langweekend i sommer bør derfor St. Petersburg settes høyt på kartet. 2 t direkte fly med Norwegian.

Mvh
Knut

Topp Bunn