Audio Optimum skrev:
Pana, audiofreaks og din moderator bjornh for å nevne noen.... egentlig unødvendig da jeg har brakt dette opp tidligere..
mvh
Hvis du tror at jeg gir forskjellsbehandling til Pana og Audiofreaks så vil jeg kanskje si at du er paranoid. Jeg har ikke noe forhold til noen av dem, og de må forholde seg til reglene på linje med alle andre. Det har pågått mange debatter rundt Audiofreaks, og i noen tilfeller har jeg forsvart Peter fordi det etter min mening har vært riktig i gitte sammenhenger, men jeg tror ikke Peter føler seg så veldig beskyttet på HFS.
Når det gjelder Bjørn så vet jeg at du reagerte veldig på hans innlegg i tråden om EC, men jeg tror ikke du skal legge så mye i det. Bjørn skrev om rykter han kjenner til, og som jeg også forklarte deg den gangen, så er det akkurat samme rykter som jeg (og mange andre) har hørt, og her tror jeg du reagerer overdrevent pga. din egen tilknytning. Bjørn driver forretning, men jeg tror ikke han tenkte på det når han skrev det han gjorde. Jeg klarer rett og slett ikke å se noen agenda i forhold til hans bransjetilknytning.
Det er ingen tvil om at Bjørns bransjetilknytning gjør at han vil være under lupen hos flere, og det er også derfor jeg selv veldig sjelden blander meg inn i diskusjoner. Hvis jeg gjør det så vil alltid noen klare å vri og vende på at jeg da har en agenda ovenfor Høium Hifi (som jeg eier).