Andys anlegg.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Andy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.07.2003
    Antall liker
    6.428
    Sted
    Nøtterøy
    Har i flere år hatt en forkjærlighet til Xindak sine høyttalerkabler. Har prøvd utallige forskjellige andre kabler også opp gjennom årene. Liker detaljert mellomtone og mye dynamikk. Valget falt på et par brukt Xindak kabler i mellomklassen. FS-0,5.
    Kabler jeg har vært kjempefornøyd med. Da jeg kjøpte disse brukte av en som ikke hadde stelt så veldig pent med dem fant jeg ut at det var på tide å kjøpe nye.
    Valgte selvfølgelig Xindak igjen. Tenkte å gå opp en klasse til Xindak FS-1. Prisen ink. moms og frakt lå vel på rundt 4000.
    Og jeg må bare si at dette angrer jeg ikke et sekund på. Dyp fin bass, detaljert uten å bli masete. Behagelig fin diskant. Duverden! :)

fs 1.jpg

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    45.640
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Har i flere år hatt en forkjærlighet til Xindak sine høyttalerkabler. Har prøvd utallige forskjellige andre kabler også opp gjennom årene. Liker detaljert mellomtone og mye dynamikk. Valget falt på et par brukt Xindak kabler i mellomklassen. FS-0,5.
    Kabler jeg har vært kjempefornøyd med. Da jeg kjøpte disse brukte av en som ikke hadde stelt så veldig pent med dem fant jeg ut at det var på tide å kjøpe nye.
    Valgte selvfølgelig Xindak igjen. Tenkte å gå opp en klasse til Xindak FS-1. Prisen ink. moms og frakt lå vel på rundt 4000.
    Og jeg må bare si at dette angrer jeg ikke et sekund på. Dyp fin bass, detaljert uten å bli masete. Behagelig fin diskant. Duverden! :)

Vis vedlegget 566798
    Grattis :) hatt mye kabler fra xindak selv og de har aldri skuffet

mvh

Andy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.07.2003
    Antall liker
    6.428
    Sted
    Nøtterøy
    Lenge siden en oppdatering av tråden min. Holder meg til Cary produktene som jeg synes har noe helt spesielt ved seg. Detaljert, god dynamikk, fin trøkk i mellombassen som gjør at det svinger godt. Også bra på litt mer kompleks musikk, i tillegg da til flott rørlyd. Kjøpte en helt ny Cary SLI-100 fra Lyric Hifi. Oppgraderte driverrørene med Psvane 6SN7 og inngangs-rørene 6922 fra Mullard.
    2013221F-AA44-439B-8963-9C074340520F.jpeg
    938A8589-4724-478D-BD29-0A5E4A179B93.jpeg
    31EAD12F-D1F8-41E5-826A-52BECFD9BF2C.jpeg

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn