Jeg har Audeze LCD2.2 og kan bekrefte at Sade, Pink Floyd, Dire Straits og Mark Knopfler spiller bra på disse, jeg synes iallefall det.Interessante svar her. Hvis jeg sier jeg lytter mye på disse artistene: Pink Floyd, Dire Straits, Mark Knopfler, Muse. Metallica, Rammstein, Michael Jackson, Sade. Dette krever vel en god allrounder? Hva med Denon AH-5000? Eller Shure 1840? Ser Sennheiser HD800 får stort sett toppkarakter overalt, men er den for klinisk for mine ører tro?
Dog er jeg ikke helt sikker på dine resterende band da jeg ikke har disse tilgjengelig i head fi systemet.
En ting en bør være obs på ved Audeze er at det er store hodetelefoner som jeg brukte litt tid på å venne meg til brukerkomfortmessig, bruker en briller når en lytter vill muligens litt kraftige brillestenger kunne bli et problem, mine er tynne å går fint, LCD 2.2 putene på mine er litt faste og tenger litt oppvarming for å tette ordentlig LCD 3 puter vurderes bestilt for å rette på dette, ifb min erfaring trives de best med en god forsterker som liker lasten på ca 50-60ohm, min Naim Headline II med NAPSC psu er ikke anbefalt av meg da den sliter med å få det beste ut av de, Violectric HPA V200 får frem mye godlyd i LCD2.2.
Likker du å høre symbalskimmer vil LCD2.2 ikke være et opplagte valg i mine ører men grunntonen i symbalene gjengis flott, de spiller også med en god romfølelse hodetelefoner tatt i betraktning.