Anbefaling til brukt riaa rundt 4K?

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
30.362
Torget vurderinger
28
Det lyder som den trives i sitt nye hjem.

Benz L04 som jeg hadde tidligere var en variant med 0,8 mV, dette var plenty (gav faktisk høyere gain en f.eks en del cd-spillere). 0,5-0,8 mV burde være optimalt. Hadde en Benz Glider L2 på denne og husker den gav noe lavt output, men er utstyret støysvakt er dette en veldig veldig god match.

Det er et kanonbra riaa-trinn, så her er det bare å hygge seg med platene.

LydKarl

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.11.2004
Antall liker
115
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
1
Ja, eg kjem nok til å vurdere pickupar på minimum 0.5mV + neste gong den skal bytast ut (slik kan det gå når ein kjøper pickup før riaa...), men når det skjer ryk nok regaen òg som no har tenestegjort hjå meg i 10 år. Akkurat no er eg derimot imponert over kva denne rimelege spelaren leverar, så det kan nok ta litt tid før den får sparken :)

Mvh. Karl

LydKarl

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.11.2004
Antall liker
115
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
1
Second opinion: Eg har lytta eindel siste mnd no og sit igjen med fylgjande inntrykk, som med få unntak bekreftar fyrsteinntrykka:

Fyrst og fremst har eg etter eindel lytting oppdaga at oppsettet er spelar veldig stille. Litt vanskeleg å forklare dette, for ikkje å snakke om det faktum at eg opplever dette som einsidig positivt, men der er ein slags ro over lydbildet, alt anna enn stressande. Like fullt; dynamikk er nok Phonofixens sterkaste side. Sjølv med den vesle 70-wattaren min oppfattar eg oppsettet som veldig livleg og sprudlande. Med unntak av djupbassen, som med fordel kunne vore noko meir kontrollert, er lydbildet godt definert; kvart enkelt instrument og stemme kjem på gode opptak meget godt fram og høyrest veldig ekte ut. Vedr lyttetrøtthet: Eg spelar gjerne ei og same plate samanhengande i 3-4 dagar før eg føler for å slenga på noko nytt. Når eg så byter plate etter plate, er det oppsiktsvekkande å registrera kor stor differanse det er i lydkarakteren mellom platene, hvilket eg anser som teikn på at oppsettet er nokså nøytralt. Det er litt lite gain, men ikkje verre enn at eg må hugsa å skru betrakteleg ned på preampen dersom eg skal setja på ein film (kan ikkje hugsa sist eg spela cd`ar). Eg har foreløpig latt dip-switchane få stå i fred (har hatt nok med å spela av platenen mine), men er spent på kva ei seinare justering av desse ev vil ha å seie.

Eg er framleis meget godt fornøgd med resultatet som eg igjen vil karakterisera som eit rimeleg bra matcha oppsett (kanskje med unntak av effekt som er litt laidback men som ellers fungerar glimrande) og er forbausa over kva ein budsjettspelar med rimeleg pickup kan levera. For min del blir det nok lenge til komponentar i vinylriggen bytast ut. No ser eg meg heller om etter nokre nye plater.

Mvh. Karl

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
30.362
Torget vurderinger
28
At man i første rekke får lyst til å bruke kronasjen på plater er vel en indikasjon på at lyden er god.

Som du jo vet LydKarl så er det mange innstillingsmuligheter for impedanse på Phonofixen. De utgjør mindre forskjeller man kan absolutt være verd å eksperimentere litt med.

At trinnet er veldig gode dynamiske egenskaper kan jeg skrive under på. Et spørsmål av ren nysgjerrighet, dypbassen du beskriver gjerne kunne vært noe bedre, gjelder dette anlegget som helhet eller riaaen/analogdelen?

(Jeg må snart få bestemt meg for riaa selv, for at dette har stor betydning er det ingen tvil om).

LydKarl

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.11.2004
Antall liker
115
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
1
Et spørsmål av ren nysgjerrighet, dypbassen du beskriver gjerne kunne vært noe bedre, gjelder dette anlegget som helhet eller riaaen/analogdelen?

(Jeg må snart få bestemt meg for riaa selv, for at dette har stor betydning er det ingen tvil om).
Ja, eg gløymde å legga til det, men inntrykka er basert på oppsettet totalt. Djupbassen har faktisk aldri vore betre - det kan ikkje phonofixen lastast for, mao. - men føler det fremdeles er mykje å henta her. Reknar med at denne svakheten ligg i effekttrinnet. Skulle forsåvidt berre mangle, hehe. Takk for at du påpeika dette, iom at eg ikkje kan registrera noko negativt på det lydmessige plan så langt :) Phonofixen er utvilsomt eit knallbra riaatrinn!

ØivindS

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.10.2005
Antall liker
1
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Ja, eg gløymde å legga til det, men inntrykka er basert på oppsettet totalt. Djupbassen har faktisk aldri vore betre - det kan ikkje phonofixen lastast for, mao. - men føler det fremdeles er mykje å henta her. Reknar med at denne svakheten ligg i effekttrinnet. Skulle forsåvidt berre mangle, hehe. Takk for at du påpeika dette, iom at eg ikkje kan registrera noko negativt på det lydmessige plan så langt :) Phonofixen er utvilsomt eit knallbra riaatrinn!
Lauvland oppgraderer DOXAen for i overkant av 5000. Resultat, garantert stram dypbass + mye mer!

LydKarl

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.11.2004
Antall liker
115
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
1
Joda, eg har vore i kontakt med både Lauvland og Malmin som begge tek oppgraderingsjobb på Doxa, sjølv om det, slik eg har forstått det, er snakk om to litt ulike oppgraderingar. Vil prøva å få til ein test med 2 stk 70 Signature. Har gjerne ha litt av effekten som oppgradering av ein enkel vil ha? Er ikkje spøk å køyra ein stakkars 70-wattar på 4x12" ;)

Topp Bunn