Jeg vurderer å flytte mine stativ-høyttalere inn i stua igjen. I så fall trenger jeg et stativ, som helst skal se litt bra ut også. Det ideelle hadde vært å finne et som kan justeres i høyden opp og ned på en enkel måte. Ser nemlig for meg at jeg kommer til å lytte to steder - på en litt høyere sofa, og i en lavere lenestol. Så da hadde det vært praktisk med noe som kan reguleres i høyden så enkelt som mulig.
Noen som har erfaringer eller anbefalinger?
Et raskt google-søk førte meg til dette kinesiske merket, og de stativene som er litt nede på siden, "S100 Cys" og "SX200": Sound Mechanics Joint Venture
Vet ikke om det er noe som virker seriøst, eller om kvaliteten kan være så som så?
Edit: Og kan legge til at jeg ideelt sett vil ønske å kunne sette dem på minimum 60 cm på det laveste, ideelt sett 50 cm også. Så et 50-80 cm stativ ville vært ideelt. PA-stativ kan jo være et alternativ, men de laveste jeg har oppdaget starter på 66 cm.
Noen som har erfaringer eller anbefalinger?
Et raskt google-søk førte meg til dette kinesiske merket, og de stativene som er litt nede på siden, "S100 Cys" og "SX200": Sound Mechanics Joint Venture
Vet ikke om det er noe som virker seriøst, eller om kvaliteten kan være så som så?
Edit: Og kan legge til at jeg ideelt sett vil ønske å kunne sette dem på minimum 60 cm på det laveste, ideelt sett 50 cm også. Så et 50-80 cm stativ ville vært ideelt. PA-stativ kan jo være et alternativ, men de laveste jeg har oppdaget starter på 66 cm.
Sist redigert: