Digitale avspillere Anbefaling dac

Corison

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.07.2015
Innlegg
123
Antall liker
281
Har idag en Bricasti M1 dac som jeg er veldig godt fornøyd med, men har ikke noen sammenligningsgrunnlag i dette pris segmentet. Også fristet av Bricasti M21, men den koster muligens mer enn jeg er komfortabel med og har ikke hodetelefon utgang. Jeg skulle helst hatt hodetelefon utgang på dac'en som er en av grunnene for at jeg vurderer andre alternativer. Har tidligere sett på blant annet Mola Mola Tambaqui og Dcs Bartok, men det har ikke vært mulig å få testet dem med hjemlån i eget system. Innebygget streamer er heller ikke å forakte. Noen som har sammenlignet 2 eller flere av de nevnte og kan si noe om sine inntrykk? Dette er alle gode dac'er så mer ett spørsmål om preferanser og matching vil jeg tro.

På siden av dette lurer jeg på om det er noen i Norge som idag fører Totaldac?
 

ufo

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.02.2016
Innlegg
1.785
Antall liker
915
total dac er vel noe av det verste på markedet
 

EiK

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2007
Innlegg
1.207
Antall liker
714
Sted
Haslum
Torget vurderinger
3
Utfra det du skriver, så ville jeg tro at dCS Bartok er et trygt valg. Du kan få den med en meget god hodetelefonforsterker og streamer. Lydmessig er den også blant de aller beste.

Totaldac har vel ingen forhandlere i Norge per dags dato, og blir da vanskelig å få hørt den.
 

YesJens

Musikkelsker
Ble medlem
21.08.2018
Innlegg
3.215
Antall liker
6.136
Sted
Under stjernene
Tambaqui har hodetelefonutgang og streamer.

Bruker Mola Mola Makua som er en linjeforsterker med RIAA og DAC, dog uten hodetelefonutgang og nettverkstilgang.
USB fra streamer til DAC.
Må innrømme at jeg er i mål🎶
 
Topp Bunn