Er det noen som kan dele praktisk erfaring med DAC/HT forsterker og eventuelt anbefalinger.
Bruker Fiio BTR5 , BT mellom mobil og enhet.
Hva spør du om. Desktop eller portabelt?Er det noen som kan dele praktisk erfaring med DAC/HT forsterker og eventuelt anbefalinger.
Hva er inntrykket?Portabel enhet som kobles mellom mobil og hodetelefonene når man sitter i go stolen på hytta.
Cayin RU7 er på vei i posten. Den er kablet til mobilen mens BTR5 bruker bluetooth.
Hentet på posten.Hva er inntrykket?
Da er min RU6 bedre enn din RU7Hentet på posten.
Vil ikke spille, verken på mobil eller PC
Lyser som indikerer kontakt og mot PC/mobil og hodetelefon symbol.
Bruker du den på en PC? Da kan det hende du må/bør legge inn driver til denHentet på posten.
Vil ikke spille, verken på mobil eller PC
Lyser som indikerer kontakt og mot PC/mobil og hodetelefon symbol.
Denne er en desktop etter hva som står på hjemmesiden.Transportabel godlyd for meg er laptop, Topping DX1 (10*10*3 cm, trenger bare USB-strøm) og gode hodetelefoner som Beyerdynamic DT 1770.
BeklagerDu mener Focal Utopia, ikke sant? Ser at single ended-kabelen som følger med dem er korte 1 m og den differensielle er 3 m. Men jeg driver ikke med hørelurer til 60000 kroner.![]()
"Balansert" drift av hodetelefoner er egentlig bare tull. Dessverre har nå folk kjøpt "løgnen" og forsterkerne produseres nå ofte "balansert" i en eller annen variant av dual mono og er mye kraftigere "balansert". Så da må man bare gi etter og kjøpe XLR kablerSkjønner, men hvorfor balansert (differensiell om jeg må be!) utgang? Skal den ikke drive hodetelefoner?
Tillegg: Så har jeg lært noe i dag også. Men jeg skjønner ikke helt vitsen, med mindre det kan vises til at CMRR er en greie i hodetelefonkabler da.