Analog deling?

O

OivindJ

Gjest
Finnes det noe normalt priset DEQX (eller annet) greier, som kan kobles til pre-out?

Pre-out er vel også som regel også koblet til volum på integrerte greier vel?

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.838
Torget vurderinger
1
OivindJ skrev:
Finnes det noe normalt priset DEQX (eller annet) greier, som kan kobles til pre-out?

Pre-out er vel også som regel også koblet til volum på integrerte greier vel?
?? Hva er det du egentlig spør etter ??

Dersom det er analoge aktive delefiltere de spør etter:
Hifi-siden av bransjen har relativt få tilgjengelige alternativer, i forbifarten kommer jeg kun på delefilterene fra DP. På den profesjonelle siden av bransjen florerer alternativene Beringer DCX2496 er et populært alternativ, det er dog digitalt, Rane har flere aktuelle analoge alternativer etc.

mvh
KJ

O

OivindJ

Gjest
Lurer på hvordan en kan få justert/styrt bassen uten å kødde med signalet til diskant og mellomtone i det hele tatt.

Lurer også på om pre-out er en av få måter å oppnå felles volumkontroll på.

O

OivindJ

Gjest
Hmm...

Forresten: da må jo alt stå like langt fram (eller bassene litt foran). Får jo ikke satt dem inntil bakveggen og phasejustert uten å røre signalet til diskant/mellomtone..

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
OivindJ skrev:
Lurer på hvordan en kan få justert/styrt bassen uten å kødde med signalet til diskant og mellomtone i det hele tatt.

Lurer også på om pre-out er en av få måter å oppnå felles volumkontroll på.
Tangen av design tilbyr vel og lage høypassfilter (analogt) før forsterker til høytalere i pakken som levers med subwoofere.

Les på nettsiden, så får du en bedre forklaring. Valentino bruker denne løsningen, og virker da som han er fornøyd ;)

PK

K

kbwh

Gjest
Joda, jeg er førnøyd. Har en fornøydtråd gående til og med. :)

Forskjellen på høypassløsningen Tangen A-V Design leverer som standard med Ragnaroksystemene og den jeg har er at jeg kjører aktivt.

Topp Bunn