Da er min ferdig.
Venter fremdeles på Mundorf tubecaps som skal stå i PSU for analog delen. Kommer om en ca 10 dagers tid.
Noen bilder har aldri skadet noen.
Og et lite til.
For de av dere som er observante så er det allerede gjort noen tweaks.
Mundorf supreme silver i stedet for AN cu. Liker de bedre.
En større verdi på Analog psuen (2.2uf i stedet for 0,47 uf. Hadde gode erfaringer med dette på m3 line preampen)
AD1865N-K - k-grade chip installert i stedet for standard.
Black Gate N og 2Watts tantaler utelukkende på analog delen.
Ellers brukt 99.99% sølv i teflon som signalkabel.
Noen små endringer jordingsmessig.
Har gjort koblingen mellom Strøm inn->Digital trafo-> digital psu mye enklere og mer "direktekoblet", enn i brukstanvisningen.
AN sølv rca plugger utelukkende.
"Dempeputer" under hovedtrafo
Fikk kjøpt noen geniale avstandsholdere av whistler på Horten messa som skal stå mellom pcb'er og chassis. Disse har myk avkobling i form av "elastisk" gummi. Disse er brukt på de pcb'er som har rør montert.
Bruker kun rca digital ut, og det er kun denne som er koblet til.
Siemens CCa ligger klare. Bruker Jan Philips ecg nå når den spilles inn.
Foreløpig er faktisk ecg'ene omtrent like gode. Men når dacen er innspilt skal det bli spennende å montere CCa'ene igjen.
Ellers er det et standard dac kit 2.1 levelb signature ;-)
Analog delen er hardwiret, og jeg synes selv at jeg har vært flink og ganske smart der.
Har bare brukt bruksanvisningen som en liten pekepinn, men har endret en god del.
Har klart å hardwire uten å bruke "skjøtekabel".
Det har jeg trua på.
Og spiller bra??
You Bet!
Venter fremdeles på Mundorf tubecaps som skal stå i PSU for analog delen. Kommer om en ca 10 dagers tid.
Noen bilder har aldri skadet noen.
Og et lite til.
For de av dere som er observante så er det allerede gjort noen tweaks.
Mundorf supreme silver i stedet for AN cu. Liker de bedre.
En større verdi på Analog psuen (2.2uf i stedet for 0,47 uf. Hadde gode erfaringer med dette på m3 line preampen)
AD1865N-K - k-grade chip installert i stedet for standard.
Black Gate N og 2Watts tantaler utelukkende på analog delen.
Ellers brukt 99.99% sølv i teflon som signalkabel.
Noen små endringer jordingsmessig.
Har gjort koblingen mellom Strøm inn->Digital trafo-> digital psu mye enklere og mer "direktekoblet", enn i brukstanvisningen.
AN sølv rca plugger utelukkende.
"Dempeputer" under hovedtrafo
Fikk kjøpt noen geniale avstandsholdere av whistler på Horten messa som skal stå mellom pcb'er og chassis. Disse har myk avkobling i form av "elastisk" gummi. Disse er brukt på de pcb'er som har rør montert.
Bruker kun rca digital ut, og det er kun denne som er koblet til.
Siemens CCa ligger klare. Bruker Jan Philips ecg nå når den spilles inn.
Foreløpig er faktisk ecg'ene omtrent like gode. Men når dacen er innspilt skal det bli spennende å montere CCa'ene igjen.
Ellers er det et standard dac kit 2.1 levelb signature ;-)
Analog delen er hardwiret, og jeg synes selv at jeg har vært flink og ganske smart der.
Har bare brukt bruksanvisningen som en liten pekepinn, men har endret en god del.
Har klart å hardwire uten å bruke "skjøtekabel".
Det har jeg trua på.
Og spiller bra??
You Bet!