A Boy Named Sue skrev:Den holder absolutt mål.
Spesielt Ain't no grave og Redemtion day(Sheryl Crow) er meget bra. På noen av sangene kan du høre at han sliter litt med pusten, men det gjør at det blir mer ekte på en måte. Mannen var jo syk under innspillingen. Så langt liker jeg den bedre enn A Hundred Highways.
Det eneste store drawbacket er at den er for kort. kun 32.23
Hvis du liker de tidligere fruktene av samarbeidet mellom Cash og Rubin er det ingenting å lure på, bare kjøp og nyt.
Det holder for meg!A Boy Named Sue skrev:Den holder absolutt mål.
Spesielt Ain't no grave og Redemtion day(Sheryl Crow) er meget bra. På noen av sangene kan du høre at han sliter litt med pusten, men det gjør at det blir mer ekte på en måte. Mannen var jo syk under innspillingen. Så langt liker jeg den bedre enn A Hundred Highways.
Hvis du liker de tidligere fruktene av samarbeidet mellom Cash og Rubin er det ingenting å lure på, bare kjøp og nyt.
Det er en gammel Nashville-regel at en plate aldri skal være mer enn en halv time. Bare sjekk dine gamle C&W-utgivelser. Og det var en god regel. Som oftest har ikke klassiske C&W-plater noen svake låter (hvis du liker genren). De burde innføre den regelen igjen, men kanskje strukket den til 40 minutter. Dessverre har cd-mediet gitt oss en kultur der alle skal lage plater som er mellom 60 og 80 minutter. Jeg grøsser når jeg tenker på fremtiden når idioter med giga-ego gir ut digitale utgivelser på flere timer med hovedsaklig tørr fyllmasse. :-\A Boy Named Sue skrev:Den holder absolutt mål.
Nå var vel hverken Cash eller Rubin en del av Nashville-mafiaen etter det jeg vet. Og hvis du leste mitt svar til pstraums to innlegg over ser du at jeg på ingen måte ønsker fyllkalk(hvem f#%n gjør vel det?). Dat var bare et uttrykk for at jeg skulle ønske det var mer, mye mer, av den deilige musikken til Cashbaluba skrev:Det er en gammel Nashville-regel at en plate aldri skal være mer enn en halv time. Bare sjekk dine gamle C&W-utgivelser. Og det var en god regel. Som oftest har ikke klassiske C&W-plater noen svake låter (hvis du liker genren). De burde innføre den regelen igjen, men kanskje strukket den til 40 minutter. Dessverre har cd-mediet gitt oss en kultur der alle skal lage plater som er mellom 60 og 80 minutter. Jeg grøsser når jeg tenker på fremtiden når idioter med giga-ego gir ut digitale utgivelser på flere timer med hovedsaklig tørr fyllmasse. :-\A Boy Named Sue skrev:Den holder absolutt mål.