amazon

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Antall liker
357
Sted
Southwest
Torget vurderinger
3
Skulle bestille en en cd av jimi hendrix i dag fra Amazon, fikk beskjed denne beskjeden: This item cannot be shipped to the address you selected
Varen skal visstnok være på lager i USofA.
Har aldri handlet fra Amazon før, så hyggelig hvis noen kan opplyse meg.

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Antall liker
5.150
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Kan du legge inn link til den varen du skulle kjøpe.

Dersom du velger en annen leverandør/butikk enn amazon så kan disse ha begrensinger mtp hvilke land som kan kjøpe varen

Wergeland

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.05.2009
Antall liker
89
Torget vurderinger
1
Som Mteinum sier. Her har du helt sikkert ikke forsøkt å handle fra Amazon direkte, men av en tredjeparts selger som ikke sender utenfor usa.

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
34.139
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
Det stemmer, noen sender noen sender ikke. All your music fex sender cd til Norge men ikke vinyl.

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Antall liker
357
Sted
Southwest
Torget vurderinger
3
Da måtte jeg krype til korset og velge den dyreste fra London, det så ut til å gå i orden.
Men det ble jævla dyrt. :eek:

joje

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.09.2004
Antall liker
72
cash 63 skrev:
Det stemmer, noen sender noen sender ikke. All your music fex sender cd til Norge men ikke vinyl.
Jeg forsøkte å bestille fra Allyourmusic og fikk kjøpe en cd, men en annen kunne ikke sendes til min adresse ???

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
34.139
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
joje skrev:
cash 63 skrev:
Jeg forsøkte å bestille fra Allyourmusic og fikk kjøpe en cd, men en annen kunne ikke sendes til min adresse ???
Tidligare sendte de også vinyl, men det blev det slutt på, synd billige. Cd ingen problem

Topp Bunn