amatøropptak 911. heavy stuff.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
Antall liker
Ganske rå. Må ha vært litt av en opplevelse å stå og se det der i levende live. UFF

zerum

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
Antall liker
Server Error : (-1) Curl Error : Unknown SSL protocol error in connection to api.revver.com:443
Gikk ikke :(

kake

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
Antall liker
omg. se fra 6min inn i del 2

L

Lydtekniker

Gjest
Det finnes allerede 2 konspirasjonstråder om emnet, Kake.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
Antall liker
Sted
Oslo Vest
Det finnes allerede 2 konspirasjonstråder om emnet, Kake.

Ja , dette var ikke ment som noen konspirasjonsteoritråd.
Synes denne amatørvideoen er ganske sterk kost. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det å stå der å se det hele og holde kameraet rimelig støtt. YMMV.

Oj, den er muligens fjernet. Den er på over 70MB og jeg har ikke noe sted å legge den ut. Om noen har plass så si ifra davel.

L

Lydtekniker

Gjest
Ja, den var veldig interessant, så langt jeg fikk sett den. Streaminga stoppa etter 5-6 minutter.

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
Antall liker
veldig bra dokumentar. Fatter ikke at de klarte å holde kameraet så stødig og fokusert i den situasjonen.

us3

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
Antall liker
911 mysteries er den råeste produksjonen jeg har sett hittil. :)

us3

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
Antall liker
oioi. er du omvendt også?
respect!! noen som ser på de faktiske bevisene.

syns dette var kloke ord http://video.google.com/videoplay?docid=9181676883393469552&sourceid=docidfeed&hl=nl

vel. no gidder jeg ikke mer. beivsene er laangt oppetter øra på dere, lykke til! :)

PS. dokumentaren som gikk på tv2 varte 55min, den varer egentlig 85min!! de klipte ut det aller beste. f.eks han som mistet sønnen sin "i belive 100% that the gouverment killed my son..."
det beste er klipt vekk :( its a corrupt world.

forresten, vet der at 90% av alle aviser og tvkanaler i usa blir styrt av 5selskaper, 1 av de blandt annet general electric er en av de største på forsvarskontrakter for the amerikanske militøret, de vil selfølgelig ikke ha krig ! ;D
its all connected, Syriana...

vel, da melder jeg meg ut her. gjort min porsjon for det norke nettfolk. keen an open mind!

bush: "let us never tolerate conspiracy theories concerning the attacks of september the 11th. molishes lies that attempt to put the blame away from the terrorists, aways from the gulty."

"I'm a "conspiracy nut" and damned proud of it. I wear that accusation like a badge of honor. In this land of the blind, I'm a one-eyed Cyclops, shaking my head at those with two good eyes, blinded by denial.

All the facts, physics and logic, not to mention historical precedent, are in my favor. The majority of eye-witnesses to that enormous crime that happened on our televisions exactly five years ago, prefer media fiction to substantiated fact. Blind to history and human nature, not to mention Newtonian Laws, they prefer to see things the way they want rather than the way they are, disregarding the verifiable facts of 9-11.

Buildings do not just fall down. People do not just slide through airport boarding gates without a paper trail. Put options are not placed without record. Fuel fires do not cause structural steel to melt. Falling skyscrapers to not erupt like Mount St Helens.

I could go on and on.

But to those angry, impassioned American patriots on the Left and Right, facts and physical laws must be bent and broken to support the insupportable. Although outraged by their government, a government of lies and liars, they inexplicably continue to support the government version of events pertaining to 9-11.

As if this government of cowards, none of whom ever tasted battle, this government of criminals, capable of destroying the Bill of Rights, this rogue government, capable of launching a phony war to kill 100,000 innocent Iraqis and 3,000 US servicemen in order to enrich its cronies, could not conspire to kill 3,000 New York civilians.

As if they couldn't."

kloke ord!

Topp Bunn