alt utdebatert?

TrompetN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.03.2004
Antall liker
7.007
Alt utdebatert? Tja...
For min del vil jeg si klart nei, men jeg synes kanskje det er for få "ildsjeler" som er aktive slik at det er de samme som svarer i hver eneste tråd.

Jeg tror at jeg selv er en av de som har vært med på å gjøre HFS kjedeligere dessverre. Har bare ikke skjønt det før i det siste.
Jeg tar dette med lyd og musikk litt for seriøst for dette forumet og skal finne meg andre jaktmarkeder.
.......
Der mener jeg at du tar grundig feil. Du har vært en berikelse, et av de mest positive og konstruktive på hele forum.
Jeg tror mange finner det vanskelig å kritisere samtidig som man ikke vil henge ut noen, og at generelle karakteristikker lett kan ramme feil.
Folk har forskjellige preferanser når det gjelder språk og tone, det er så, men vennlighet, kunnskap og saklighet som du representerer er alltid positivt.
Jeg stemmer spøkefullt i at alt er utdebattert, men det er det selvfølgelig ikke. Det er nok helst mange av debattantene som blir utdebattert etter en stund.
Det var da rørende pent sagt. Takk!

TrompetN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.03.2004
Antall liker
7.007
Jeg tror at jeg selv er en av de som har vært med på å gjøre HFS kjedeligere dessverre.
Jeg synes du har vært en av dem som har gjort HFS mer interessant, og jeg håper du fortsetter i samme grad og ikke blir for personlig berørt om du får motsvar du ikke er enig i.
He he, takk! Jeg blir nok ikke personlig berørt av så mye her inne. Men er opptatt av at diskusjonen skal gå riktig vei, dvs fremover og ikke på samme stedet eller bakover.;)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Alt utdebatert? Tja...
For min del vil jeg si klart nei, men jeg synes kanskje det er for få "ildsjeler" som er aktive slik at det er de samme som svarer i hver eneste tråd.

Jeg tror at jeg selv er en av de som har vært med på å gjøre HFS kjedeligere dessverre. Har bare ikke skjønt det før i det siste.
Jeg tar dette med lyd og musikk litt for seriøst for dette forumet og skal finne meg andre jaktmarkeder.
.......
Der mener jeg at du tar grundig feil. Du har vært en berikelse, et av de mest positive og konstruktive på hele forum.
Jeg tror mange finner det vanskelig å kritisere samtidig som man ikke vil henge ut noen, og at generelle karakteristikker lett kan ramme feil.
Folk har forskjellige preferanser når det gjelder språk og tone, det er så, men vennlighet, kunnskap og saklighet som du representerer er alltid positivt.
Jeg stemmer spøkefullt i at alt er utdebattert, men det er det selvfølgelig ikke. Det er nok helst mange av debattantene som blir utdebattert etter en stund.
Det var da rørende pent sagt. Takk!
du er en kul dude trompetnerd. du er ikke den eneste heldigvis

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
228
Tråden for Medlemsbilder trenger flere aktive, akkurat lagt ut der selv. Andre off-topics, som sommerbiler, sykler, mat, vin, feriemål osv. tror jeg er sundt på et slikt forum som dette. Ingen kan debattere kabler og musikk 24/7. De fleste av oss har mange interesser. :)

C

Cyber

Gjest
Noe av det kjedeligste jeg kan forestille meg er tråder om hvor kjedelig det er om dagen. Start heller noe morsomt og/eller innsiktsfullt, da vel. Kommer ikke noe godt ut av slik klaging ut i sommerluften.
Helt rett, man får ta med seg alt det positive som jo skjer og ikke syte over alt som ikke skjer akkurat slik man har lyst til. De som klager bør jo istedet hoste opp noe interessant og lage en skikkelig feelgood tråd.

L

larkus

Gjest
Det er for få krangletråder. Det er blitt alt for mye enighet, skulderklapping og medhårsstryking.
Ingenting på hfs engasjerer mer enn en krangletråd med høy temperatur, og
jeg tror at liker/misliker funksjonen har ødelagt for slike fine tråder.
Hvem gidder å delta i kjedelige tråder der alle er enige om alt?

mvh
larkus

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Enkelte krangler bare for kranglingens skyld og tror det er storveis moro, men har lite med diskusjon å gjøre. Det kan helt klart bli for mye flowerpower og medhårsstryking den andre veien, men er likesågodt en motreaksjon mot meningsløs ordgyteri og evigvarende drittslenging.

Og tro at man kan fylle skoene til Sluket bare ved å være rapp i kjeften alene, blir som å tro på julenissen. Stikkord er finesse, glimt i øyet og et stort hjerte.

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Tror det tar seg opp igjen jeg, bare å vente til høsten, imellom tiden får vi legge oss i selen å kverulere som bare f**n, men med glimt i øye :)

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.006
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Det er godt å få klage litt, ikke minst over all klaginga.
Men vi har ikke mye grunn til å syte, egentlig, sånn som det surrer i godtrådene på Mitt Anlegg-avdelingen for tiden.
Trompetnerd tilbake, og Townes og Gjestemedlem med egne tråder. Topplista der er bare godsaker for ferie i drittvær.

ed: jeg brygger forresten på en liten potensiell krangletråd.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Det er godt å få klage litt, ikke minst over all klaginga.
Men vi har ikke mye grunn til å syte, egentlig, sånn som det surrer i godtrådene på Mitt Anlegg-avdelingen for tiden.
Trompetnerd tilbake, og Townes og Gjestemedlem med egne tråder. Topplista der er bare godsaker for ferie i drittvær.

kjør krangletråd NÅ!!! jeg er spent på hva det skal krangles om

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Antall liker
1.046
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
Gi nå balla i en ny krangletråd! Ikke legg den ut...

Vi kan jo krangle om en krangletråd - siden alt er utdebattert, og det er sommertid regntid.

L

larkus

Gjest
Å kjøre igang en krangletråd krever litt innsikt i psykologi og er er igrunnen et lite kunststykke.
Det gjelder å velge rett innfallsvinkel og tema, trekke seg stille og rolig tilbake og la de andre starte lurvelevenet:)

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.037
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Å kjøre igang en krangletråd krever litt innsikt i psykologi og er er igrunnen et lite kunststykke.
Det gjelder å velge rett innfallsvinkel og tema, trekke seg stille og rolig tilbake og la de andre starte lurvelevenet:)

Er ikke i det minste tvil om at ottone har innsikt i psykologien og evnen til å bruke den her inne til å sette igang en slik tråd, men for en del andre har de kommet for lett.... :rolleyes:

Er også spent på aktuelle tråds tema.

For egendel veksles det nå mellom vinylvasking, høre på musikk, HFS og øve - ja og så venter det en "liten" brun en etterhvert også.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Njah.. Utdebattert, jeg vet ikke. Jeg har en annen hobby som har krevd sitt, og nå skal gi sitt. HiFi er jeg egentlig godt forsynt med, enn så lenge. Det er vel et par år siden sist jeg bytta ut noe, og lenger til jeg skal bytte noe igjen. Merke A mot merke B er derfor ikke så spennende for min egen del. Om merke A mot merke B for andres del, har jeg som regel lite å bidra med. De prinsipielle diskusjonene sklir ut i ingenting og skittkasting i 9 av 10 tilfeller.

Det går litt opp og ned. Akkurat nå prater jeg helst sykkel i OT.

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen

Kan ikke se at du har vært så konsekvent mht denne strategien, Larkus......:)

Topp Bunn