Allen Wright, 1947-2011, Vacuum State Electronics

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.257
Utrolig trist.
Han var i utgangspunktet en svært vital og ung 63-åring.

Jeg elsket å lese innleggene hans på Audioasylum, Allen var svært klar og "skarp" i sine innlegg og viste en dyp, dyp know-how på sitt område.

Allen har oppgradert både pre-amp og SACD spiller for meg. Allens lydfilosofi er også min lydfilosofi. Det er ikke snakk om litt annerledes lyd, dette er bedre lyd som får musikken til å berøre meg på det emosjonelle plan. Det låter så fordømt "riktig", noe Terra Firma klokken er et eksempel på.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.949
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Ja fikk med meg det igår.

En stor bidragsyter

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.257
Fikk en e-post fra Allen sist sommer da han ønsket å spørre sine venner i Norge om en reiserute i forbindelse med et besøk her til lands. Hvis jeg husker riktig, så tror jeg at han kom kjørende på motorsykkel. :)

Allen Wright er en person jeg gjerne skulle spist middag sammens med. Det sies at han gjerne delte med av sin innsikt, kunnskap og visdom. En god kombinasjon.

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Antall liker
4.591
Utrolig trist.

Har møtt ham flere ganger,
og han var alltid veldig hjelpsom,
veldig hyggelig og meget kunnskapsrik.

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.708
Torget vurderinger
12
Trist nyhet. Jeg har handlet flere ganger av han og kjøpte blant annet dokumentasjonspakken for RTP3D. Komplette deler til denne ligger klar for bygging når tiden tillater det. Allen var utrolig serviceminded og dyktig. Gleder meg stort til å få i stand denne utrolige høyt ansette preampen og lei meg for at han er gått bort. Vil bli savnet!

Topp Bunn