Alfabetisk skiller

S

Stereo_Mono

Gjest
Lurer på hvor jeg kan kjøpe slike fine hardplast skiller for å kunne alfabetisere vinylsamlingen?
Tenker da på de som ofte er rundt på platebutikker merket A til Å :)

Gjerne et sted på Østlandet :)

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
Jeg bruker 7" som jeg har skåret litt av slik at de har litt større anleggsflate nederst.

For å svare på spørsmålet ditt, stikk innom platebaren og hør med de. Enten får du kjøpt rett fra leverandøren, eller så bestiller de sikkert inn det du trenger.

S

Stereo_Mono

Gjest
Dazed skrev:
Har gjort en Google søk for lengst Dazed ;)
Men jeg hadde lyst å kjøpe dette lokalt og begynne jobben med å få orden på samlingen førstkommende helg.
Det var derfor jeg nevnte gjerne på Østlandet :) Men skal ta en prat med noen platebutikker i morgen og kanskje få vite hvor de handler slikt fra.

Takker for forslag.

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Jada. Jeg mente bare å komme med et par forslag. LMGTFY-linken var bare moro. Så du ikke den avvæpnende smiley-en og allting ;)

Uansett tror jeg du slipper billigere unna fra ebay/amazon enn fra Norge uansett. Det er i alle fall min nylig vunne erfaring med innerfcover og plasttrekk. Gjetter dette er tilsvarende.

S

Stereo_Mono

Gjest
Dazed skrev:
Jada. Jeg mente bare å komme med et par forslag. LMGTFY-linken var bare moro. Så du ikke den avvæpnende smiley-en og allting ;)

Uansett tror jeg du slipper billigere unna fra ebay/amazon enn fra Norge uansett. Det er i alle fall min nylig vunne erfaring med innerfcover og plasttrekk. Gjetter dette er tilsvarende.
Så smileyen Dazed :)
Du har nok rett i at det er rimeligere ebay/amazon. Sjekker litt rundt i morgen. Finner jeg noe fornuftig her på berget melder jeg ifra her.

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.546
Torget vurderinger
1
Hva med «hjemmemekk» i med passende plater i papp/kryssfiner/akryl etc + Dymo-printer for merking? Dvs du kan ha «finere» alfabetisk inndeling og gruppering enn det jeg vil forvente meg som std. f.eks. egen skiller for favorittgruppene.

mvh
KJ

tekaktus

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.01.2008
Antall liker
57
Torget vurderinger
6
digiman skrev:
Dazed skrev:

Så smileyen Dazed :)
Du har nok rett i at det er rimeligere ebay/amazon. Sjekker litt rundt i morgen. Finner jeg noe fornuftig her på berget melder jeg ifra her.
Fant du noe i Norge?

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Hvorfor er det så viktig å kjøpe i Norge? Hvis beløpet kommer over tollgrensa, fikser jo posten eller budselskapet som leverer den saken for deg, og selv med frakt, mva. og tollbehandlingsgebyr, er slike ting ofte billigere fra USA. IMO er det ofte til og med raskere å få ting levert fra amerikanske nettbutikker enn fra norske.

Topp Bunn