Akle skrev:
Noe sier meg at du deler vokabular med dine foreldre, og at du lever i en isolert verden der ting du ikke forstår deg på - f.eks andres intimsfære - rett og slett ikke vedkommer deg. Å pelle uoppfordret på fremmede mennesker fordi de ikke følger din konforme kleskodeks er en handling som en bør forstå kan fremprovosere uønskede reaksjoner.
Nå er jeg selvfølgelig en molefunken, harm, og krakilsk: spradebass, slubbert, døgenikt, rabbagast og lømmel siden jeg irettesetter deg, mens din trakkasering av uskyldige mennesker er snedige skøyerstreker. I tillegg er vi homofobe, mens du er liberal og inkluderende... spar meg.
Beklager den grettene tonen, lot meg rive litt med.
Mvh Atle K
Du store kineser! Her får jeg passet påskrevet, altså! Jommen sa jeg smør.
Nei, jeg har da aldri påstått at jeg er liberal og inkluderende. Men at det finnes homofobe mennesker i denne tråden, vil jeg påstå. Men for all del - Det gjør ikke meg noe særlig om folk er homofobe eller ei. Samma for meg, bare Godset vinner! Er det ikke sånn man sier det?
Jeg forstår selvsagt at det ikke er normal folkeskikk å nappe i undertøyet til fremmede mennesker. Men det regner jeg med at de fleste oppegående mennesker har forstått at jeg forstår.
Jeg syntes bare det var en festlig historie. At spradebassen klarte å hisse på seg en person som satt 2 bord bortenfor som ikke hadde noe med situasjonen å gjøre i det hele tatt, viser at spradebassen overreagerte. Synes jeg. Men lavpanna testosteronbomber av noen avskum mener sikkert at det var en helt rasjonell reaksjon.