AlexanderKs gladimegtråd

Hvor stilig er jeg?

• Kjempestilig

Stemmer: 0 0.0%
  • Småstilig

• Litt stilig

• Ganske stilig

• Veldig stilig

• Totalt antall stemmer
    0

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Jeg var på Burger King sammen med noen venner i kveld. Og så satt vi og spiste. Men så satt det en "Bærumsoss" ved siden av oss med buksa nedpå rumpestumpen. Da dro jeg i bokseren hans og sa at han måtte lære seg å kle på deg. Da blei han sint og kjefta masse på meg og mine venner. Til slutt ble en finsk mann så lei av maset hans at han angrep han med en stol og slo han i hodet med den. Deretter rullet de rundt på gulvet og traff stolen til Bønna sånn at burgeren hans falt på gulvet i 5 biter. Og så kom det mange vakter og politifolk og sa at alle involverte måtte avgi forklaring. Så da stakk vi av.

Snipp snapp snute, så var eventyret ute.

G

Gjestemedlem

Gjest
Sv: AlexanderKs gladimegtråd

Å trekke i undebekledningen tin andre gutter egner seg vel bedre i det private, eller intime rom. Ellers er det sikkert ikke helt uvanlig å oppsøke Burger King om natten for en munnfull. Men selv om finnen kom først så fortvil ikke, nye kvelder, nye muligheter. ;)

Z

Zomby_Woof

Gjest

Jeg er ikke politi... ...men hadde jeg vært politi...

...så hadde historien din vært et lyspunkt i en ellers kjip jobb...

...og lett veid opp for å lempe fyll en lørdagsnatt...

;D ;D ;D

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5

Problemet her er vel i stor grad at å spise på Burger King aldri kan bli stilig. Å dra i andre menns boxershorts er vel heller ikke mye stil over. Resultatet av intervensjonen var jo imidlertid bra. Bra score på innhold, men desverre null på stil. Neste gang får du prøve det samme på Teatercafeen.

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1

hehehehe.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

Synes du er kjempestilig jeg, mannfolk har ikke peiling på slikt, ikke bry deg... :-* ;D

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Idioter som ikke kan å kle på seg ordentlig SKAL røskes i underbuksa. Du har rett og slett bare fulgt instruks, AleksanderK. Mange av oss andre er rett og slett bare for feige, eller for edru :).

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
563
Sted
Stockholm
Den boxer'n hans var jo tydeligvis et ømt punkt, siden reaksjonen ble så kraftig.. ;D. Hadde det vært tilfeldig at buksa hans hadde glidd litt ned, ville han jo bare takka for opplysningen..! Denne mannen følte seg tydeligvis provosert av verden fra før, og var tydeligvis bare ute etter å provosere verden tilbake.. ::) Og du ga han en kjempebra mulighet til å få ut litt stim, når du pelte på boxer'n hans.. ;D

3

322_911

Gjest
Du må huske at noen av oss mangler hofter og følgelig får et problem med å holde buksene oppe. Synest dessuten uttrykk som rompestumpen er mye mer vulgære enn lav bukseføring. Finner har jeg derimot veldig sansen for.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Litt synd at du ikke fikk trøkt inn trynet! Hadde du rørt min boxer så hadde det vert over og ut.
Typisk drittunge ting å gjøre. Liker du at andre menn piller på deg kanskje?

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Veldig oppskrytt dette med boxershorts... ;D

Fy flate for et ubehagelig plagg! 8)

A

Aubi

Gjest
Det er mulig jeg er en fosil, men det må da finnes bedre måter for dagens ungdom "å si i fra på" en å gå med buksa på knea. Liker lite å bli konfrontert med permanentsveisen fra 80-tallet, men dette må da bli enda tyngre å bære om noen år frem i tiden.

S

slowmotion

Gjest
Er vel mest enig med wotg i denne saken.
Virker rimelig barnslig av AlexanderK dette.
Sånne ting en 5-åring gjør.....

;)

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
31.464
Torget vurderinger
28
Det som er vesentlig her er jo om boxeren ble forsøkt dratt opp eller ned. Vi må ha dette på det rene før vi kan fortsette granskingen. Nå, hva gjorde du AlexsanderK

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
Synes ikke det vesentlige er buksebevegelsen, men derimot at en person mottok et ærlig tips om å kle seg bedre. Sosiale korrigeringer er viktige i et samfunn. Når dette er sagt, om Aleksander hadde tukla med MIN buksetrikk hadde jeg kanskje sett på det annerledes. Sjansen for at det skal skje er dog minimal, om ikke Aleksander nå har utviklet sansen for å fingre med andre menns truser... Har du det Aleksander? Kom du endelig ut av skapet?

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
wotg skrev:
Litt synd at du ikke fikk trøkt inn trynet! Hadde du rørt min boxer så hadde det vert over og ut.
Typisk drittunge ting å gjøre. Liker du at andre menn piller på deg kanskje?
Ha ha ha! Nei, nå må du ikke være så vonbråten da, mann. Det gjør ikke meg noe om en mann piller på meg, nei. Det er bare koselig, det. Dersom litt boxernapping kvalifiserer til tryneinntrykking vil jeg påstå at terskelen for det er rimelig lav. Latterlig lav, egentlig.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
toriamos skrev:
Synes ikke det vesentlige er buksebevegelsen, men derimot at en person mottok et ærlig tips om å kle seg bedre. Sosiale korrigeringer er viktige i et samfunn. Når dette er sagt, om Aleksander hadde tukla med MIN buksetrikk hadde jeg kanskje sett på det annerledes. Sjansen for at det skal skje er dog minimal, om ikke Aleksander nå har utviklet sansen for å fingre med andre menns truser... Har du det Aleksander? Kom du endelig ut av skapet?
Man kommer da ikke ut av skapet om man tukler litt med en annen manns boxershorts? Da er det mange homofile mennesker her i verden. Og hvorfor skal det være negativt å være homofil? Jeg vil jo påstå at mange av innleggene her oser av større eller mindre grad av homohat.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
slowmotion skrev:
Er vel mest enig med wotg i denne saken.
Virker rimelig barnslig av AlexanderK dette.
Sånne ting en 5-åring gjør.....

;)
Og hvem er det som ikke oppfører seg som en 5-åring når man er på druen? At denne slubberten av en døgenikt ble sint bare på grunn av litt boxershortsoppmerksomhet er jo ganske snodig. Jeg vil kalle det en snedig skøyerstrek. Om noen hadde nappet meg i boxeren og nevnt at buksa var litt langt nede på rumpestumpen hadde jeg iallefall ikke blitt sint. Det er bare rabagaster og lømler som blir sinte på grunn av sånt.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Cundis skrev:
Nå, Aleksander, dro du boxeren opp eller ned..? ;D
Den ble dratt oppover, vettø. Ser ingen grunn til å dra den ned. Buksa var jo nede allerede.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Akle skrev:
Du må huske at noen av oss mangler hofter og følgelig får et problem med å holde buksene oppe. Synest dessuten uttrykk som rompestumpen er mye mer vulgære enn lav bukseføring. Finner har jeg derimot veldig sansen for.
Rumpestumpen er jo et brillefint uttrykk. Denne spradebassen hadde ikke hoftemangel, så bukseføringen var nok frivillig. At han ble såpass molefonken og harm synes jeg var snodig. Man trenger ikke å bli krakilsk selv om man blir utsatt for noen skøyerstreker.

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
563
Sted
Stockholm
AlexanderK skrev:
Cundis skrev:
Den ble dratt oppover, vettø. Ser ingen grunn til å dra den ned. Buksa var jo nede allerede.
Hihi, godt å høre..;) Men jeg tipper denne episoden ikke hadde skjedd om, det ikke hadde vært innblandelse av mr. alkohol..;D

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Cundis skrev:
AlexanderK skrev:
Cundis skrev:
Hihi, godt å høre..;) Men jeg tipper denne episoden ikke hadde skjedd om, det ikke hadde vært innblandelse av mr. alkohol..;D
Kong Alkohol er ofte med meg. Men jeg tror da ikke det hadde vært helt utenkelig at jeg kunne gjort det samme uten min kjære venn alkohol involvert. Men jeg tror spradebassen ble mer sint fordi han hadde lekt med alkohol.

3

322_911

Gjest
Noe sier meg at du deler vokabular med dine foreldre, og at du lever i en isolert verden der ting du ikke forstår deg på - f.eks andres intimsfære - rett og slett ikke vedkommer deg. Å pelle uoppfordret på fremmede mennesker fordi de ikke følger din konforme kleskodeks er en handling som en bør forstå kan fremprovosere uønskede reaksjoner.

Nå er jeg selvfølgelig en molefunken, harm, og krakilsk: spradebass, slubbert, døgenikt, rabbagast og lømmel siden jeg irettesetter deg, mens din trakkasering av uskyldige mennesker er snedige skøyerstreker. I tillegg er vi homofobe, mens du er liberal og inkluderende... spar meg.

Beklager den grettene tonen, lot meg rive litt med.

Mvh Atle K

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Akle skrev:
Noe sier meg at du deler vokabular med dine foreldre, og at du lever i en isolert verden der ting du ikke forstår deg på - f.eks andres intimsfære - rett og slett ikke vedkommer deg. Å pelle uoppfordret på fremmede mennesker fordi de ikke følger din konforme kleskodeks er en handling som en bør forstå kan fremprovosere uønskede reaksjoner.

Nå er jeg selvfølgelig en molefunken, harm, og krakilsk: spradebass, slubbert, døgenikt, rabbagast og lømmel siden jeg irettesetter deg, mens din trakkasering av uskyldige mennesker er snedige skøyerstreker. I tillegg er vi homofobe, mens du er liberal og inkluderende... spar meg.

Mvh Atle K
Du store kineser! Her får jeg passet påskrevet, altså! Jommen sa jeg smør.

Nei, jeg har da aldri påstått at jeg er liberal og inkluderende. Men at det finnes homofobe mennesker i denne tråden, vil jeg påstå. Men for all del - Det gjør ikke meg noe særlig om folk er homofobe eller ei. Samma for meg, bare Godset vinner! Er det ikke sånn man sier det?

Jeg forstår selvsagt at det ikke er normal folkeskikk å nappe i undertøyet til fremmede mennesker. Men det regner jeg med at de fleste oppegående mennesker har forstått at jeg forstår.

Jeg syntes bare det var en festlig historie. At spradebassen klarte å hisse på seg en person som satt 2 bord bortenfor som ikke hadde noe med situasjonen å gjøre i det hele tatt, viser at spradebassen overreagerte. Synes jeg. Men lavpanna testosteronbomber av noen avskum mener sikkert at det var en helt rasjonell reaksjon.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Så teit at du hele tiden bruker ordet "spradebassen" er det en måte å distansere deg fra din egen dumme og infantile adferd?
Som Akle sier så kan det virke som du ikke helt skjønner dette med intimsfære. Så klart folk blit forbanna når du uten tillatelse peller på de.
At du er dum nok til å gjøre det i en setting som involverer alkohol, sier litt om hvorfor det er så mange lavpanner innom legevakta med blått øye, utslåtte tenner og knekt nese i løpet av en helg.
Mind your own fucking buisness!

3

322_911

Gjest
AlexanderK skrev:
Akle skrev:

Mvh Atle K
Du store kineser! Her får jeg passet påskrevet, altså! Jommen sa jeg smør.

Nei, jeg har da aldri påstått at jeg er liberal og inkluderende. Men at det finnes homofobe mennesker i denne tråden, vil jeg påstå. Men for all del - Det gjør ikke meg noe særlig om folk er homofobe eller ei. Samma for meg, bare Godset vinner! Er det ikke sånn man sier det?

Jeg forstår selvsagt at det ikke er normal folkeskikk å nappe i undertøyet til fremmede mennesker. Men det regner jeg med at de fleste oppegående mennesker har forstått at jeg forstår.

Jeg syntes bare det var en festlig historie. At spradebassen klarte å hisse på seg en person som satt 2 bord bortenfor som ikke hadde noe med situasjonen å gjøre i det hele tatt, viser at spradebassen overreagerte. Synes jeg. Men lavpanna testosteronbomber av noen avskum mener sikkert at det var en helt rasjonell reaksjon.
Poenget mit er utelukkende at om du hadde holdt deg for god for et slikt kvalmende ovenfra og ned perspekitv på dine medmennesker(/molefunkene, harme, og krakilske: spradebasser, slubberter, døgenikter, rabbagaster, lømler, og testosteronbomber) så hadde vi unngått en voldsepisode. Om du fra det drar den konklusjonen at jeg bifaller voldsbruk mot din person i gitte kontekst tolker du meg helt feil. Jeg bare utveksler min mening og mitt perpektiv, som er at du oppførte deg vel så forkastelig som ham, og at du selv ikke i ettertid har tatt det til deg.

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
Ganske høy emosjonell sigarføring etter hvert, wotg virker jo faktisk direkte sint :) Personlig skulle jeg ha likt å visst hvem du i all verden sikter til når du snakker om homofobi. Uansett hvem det måtte være, må jo den påstanden være tuftet på et rimelig tynt grunnlag. Artig hvor mye pes du får kun for å ha dratt litt i en trusestrikk. Nå er det jo helg igjen, OG lørdagskveld. Regner med at Alexander er på byen og sjekker at buksene sitter som de skal. Ser fram til neste rapport.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
toriamos skrev:
Ganske høy emosjonell sigarføring etter hvert, wotg virker jo faktisk direkte sint :) Personlig skulle jeg ha likt å visst hvem du i all verden sikter til når du snakker om homofobi. Uansett hvem det måtte være, må jo den påstanden være tuftet på et rimelig tynt grunnlag. Artig hvor mye pes du får kun for å ha dratt litt i en trusestrikk. Nå er det jo helg igjen, OG lørdagskveld. Regner med at Alexander er på byen og sjekker at buksene sitter som de skal. Ser fram til neste rapport.
Sint? nei så mye energi gidder jeg da ikke å bruke på noe så trivielt som et diskusjonsforum :)
Jeg bare synes det er patetisk at trådstarter selv ikke ser at sin egen downsoppførsel var starten på enda en meningsløs voldsepisode.
Men jeg kan kanskje ikke vente noe annet av folk som deler opp mennesker i kategorier som "Bærumsoss"...

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
31.464
Torget vurderinger
28
Spradebassen tok da ikke først til vold, ble han ikke angrepet?

Stakkers fyr, først må man ta til takke med dårlig mat på Burger King, i fylla har han glemt å feste buksene over stumpen og disse ramler ned til halve byens beskuelse. Så skal han altså antastes av liberale unggutter for deretter å få bank av en finne når han sier ifra?

Tror jeg må ta meg en skikkelig tur på byen snart. Kan virke som jeg frekventerer feil steder.

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
"NOT a smart move"

Om du setter dette i sammenheng, så var resultatet av det du gjorde å skape en masse trøbbel.

At idioten av fjortis vil dumme seg ut å gå med buksene på knærne slik at enhver dust med misforståtte gener kan putte ting opp mellom rompeballene hans. Det er da i realiteten ikke din business! Er det?

Spørmålet er;
Hadde du gjort det samme dersom fyren med sæggebuksa hadde vært 203 cm høy og hatt armer som tømmerstokker?

Folk synes også vi er noen raringer som konstant fikler med anleggene våre, og bryr oss om detaljer som de ikke en gang gidder å høre etter.
Du synes sossefolk med sæggebukser fortjerner å bli gjenstand for dine uskyldige pek.

Hvem tror du det er flest av i en gjennomsnittlig by? Sæggebukser eller Audiofile? Kanskje det er vi som er "raringene"

Moralen i dette er:
Stay the hell out of other peoples business and they may leave you alone!

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Dessverre Alexander. Her har du misforstått en god del. Du står fritt til å mene hva du vil om buksene til hvem som helst, men å drive å dra folk i underbuksa er et par skritt over noen grenser. Dette har ingenting med komikk å gjøre. Tenk på Gummi-Tarzan. Du var heldig, var du, som ikke traff en kontant slegge. Forresten, homofobi har heller ingenting med dette å gjøre. Det ville vært akkurat like galt av en jente å gjøre det samme. Kanskje litt mindre sannsynlig, men definitivt neandertalsk.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
He he.. Jeg synes det er merkelig at det skal være såpass "over grensen" å dra litt i en underbukse på Burger King. Men noen er vel redd for å ha det litt gøy, kan jeg tenke meg.

Når det gjelder homofobi, synes jeg det kommer ganske klart frem i innlegg der det antydes at jeg er homofil i en litt nedsettende tone. Men det er nå så. Om man ikke forstår det, ser jeg ikke noe poeng i å bruke tid på å forklare det.

Spradebassen ble veldig sint og kjeftet på "halve Burger King" og slang om seg med ubekvemsord og rakket ned på utseendet til "alle" han så. "Alle" lo av han og ba han om å slappe av og ta seg ei bolle. Men det hjalp svært lite. At en finsk mann blir lei av maset til spradebassen ser jeg ikke noe problem med, da han ikke hadde vett til å slutte.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
jowil skrev:
Dessverre Alexander. Her har du misforstått en god del. Du står fritt til å mene hva du vil om buksene til hvem som helst, men å drive å dra folk i underbuksa er et par skritt over noen grenser. Dette har ingenting med komikk å gjøre. Tenk på Gummi-Tarzan. Du var heldig, var du, som ikke traff en kontant slegge. Forresten, homofobi har heller ingenting med dette å gjøre. Det ville vært akkurat like galt av en jente å gjøre det samme. Kanskje litt mindre sannsynlig, men definitivt neandertalsk.
Å nappe i en underbukse har absolutt noe med komikk å gjøre. Det var jo superfestlig! Jeg synes denne tråden renner over av politisk korrekte folk som ikke evner å forstå at ikke alt må være A4. Men det er bare min mening.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Fosse skrev:
Spradebassen tok da ikke først til vold, ble han ikke angrepet?

Stakkers fyr, først må man ta til takke med dårlig mat på Burger King, i fylla har han glemt å feste buksene over stumpen og disse ramler ned til halve byens beskuelse. Så skal han altså antastes av liberale unggutter for deretter å få bank av en finne når han sier ifra?

Tror jeg må ta meg en skikkelig tur på byen snart. Kan virke som jeg frekventerer feil steder.
Ha ha! Ja, det var vel omtrent det som skjedde! :-D Men jeg vil ikke ta på meg skylda for at den finske mannen gav spradebassen litt pryl. Et uskyldig lite napp og en oppfordring til å ta på seg buksa fra meg bør ikke få spradebassen til å kjefte og smelle i flerfoldige minutter til alle i nærheten. Han kunne iallefall kjeftet utelukkende på meg. Men det gjorde han ikke.

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
AlexanderK skrev:
toriamos skrev:
Jeg vil jo påstå at mange av innleggene her oser av større eller mindre grad av homohat.
Underbygg påstanden din litt. Har lest gjennom inleggene og synes ikke det er mye som virker som "homohat" akkurat.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
toriamos skrev:
AlexanderK skrev:
toriamos skrev:
Jeg vil jo påstå at mange av innleggene her oser av større eller mindre grad av homohat.
Underbygg påstanden din litt. Har lest gjennom inleggene og synes ikke det er mye som virker som "homohat" akkurat.
Les innlegge nr 32, jeg la inn klokken 13:51:39. Jeg ser ikke noe poeng med å bruke tid på å forklare det dersom du ikke forstår det.

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
jowil skrev:
Kunne ikke vært mer enig. Dette Alexander, blir for meg pubertalt og vitner om lite respkt for andre mennesker.
For mange unge mennesker er klesstil en del av identiteten. Jeg synes det er trist at du som tilsynelatende oppegående ung mann, ikke kan holde deg for god til å tafse på unge menns boksershorts, (som kanskje også henger sammen med guttens selvbilde), bare fordi du ikke liker "klesdrakten". Nei, du er absolutt ikke stilig i mine øyne.

Lin

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
mazzy_star skrev:
jowil skrev:
Kunne ikke vært mer enig. Dette Alexander, blir for meg pubertalt og vitner om lite respkt for andre mennesker.
For mange unge mennesker er klesstil en del av identiteten. Jeg synes det er trist at du som tilsynelatende oppegående ung mann, ikke kan holde deg for god til å tafse på unge menns boksershorts, (som kanskje også henger sammen med guttens selvbilde), bare fordi du ikke liker "klesdrakten". Nei, du er absolutt ikke stilig i mine øyne.

Lin
Det er helt greit for meg at du mener det, vettø. ;-) Men dette er noe av det mer uskyldige som har blitt utført i fylla fra min side de siste årene. En søt og koselig historie, synes jeg. Litt pek og sprell gjør bare livet mer spennende å leve.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Jeg stenger tråden nå, jeg. Det ble så mye tumulter og uoverenstemmelser her, at jeg ikke ser noe stort poeng med å fortsette. :)

Ha en frekk, bukseoppløftende søndag, folkens!

Topp Bunn