Diverse Akustisk gitar

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    21.443
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    15
    Men, med din "hang" til Blackmore - og sikkert en liten inflytelse på podens valg, så er det vel en Alvarez fra (Kazuo) Yairi Series eller en Lakewood som det bør siktes mot ;) .

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    12.674
    Torget vurderinger
    2
    Men, med din "hang" til Blackmore - og sikkert en liten inflytelse på podens valg, så er det vel en Alvarez fra (Kazuo) Yairi Series eller en Lakewood som det bør siktes mot ;) .
    :D
    Han har et stående tilbud om NOK 5000,- rett på konto den dagen han drar soloen på "Highway Star", og faktum er at jeg tror han er klar for det nå, det er bare snakk om å gidde, egentlig.
    Men akkurat på klassisk gitar tror jeg ikke jeg skal plage ham med noe, annet enn å være sjåfør samt komme med muntre tilrop. :)

• Liker
    Reaksjoner: ptb

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    21.443
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    15
    :D
    Han har et stående tilbud om NOK 5000,- rett på konto den dagen han drar soloen på "Highway Star", og faktum er at jeg tror han er klar for det nå, det er bare snakk om å gidde, egentlig.
    Ikke så enkel - egentlig, men man får "trøste" seg med at Blackmore ikke spilte den så klokkereint live han heller;) - og, jeg har tilgode å høre et liveopptak der han spiller første delen av soloen - som jo på Machine Head var doble gitarspor.

Men, nå er det vel litt OT:)

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    12.674
    Torget vurderinger
    2
    Ikke så enkel - egentlig, men man får "trøste" seg med at Blackmore ikke spilte den så klokkereint live han heller;) - og, jeg har tilgode å høre et liveopptak der han spiller første delen av soloen - som jo på Machine Head var doble gitarspor.

Men, nå er det vel litt OT:)
    Ot er helt på sin plass.
    På Made in Japan gjorde han i allefall arpeggio'ene klokkerent, og hurtigere enn originalen, det rekker for meg... Han har tross alt lov til å ta seg visse kunstneriske friheter...
    Og ellers kan jeg tenke med glede tilbake på den dagen han spilte bottleneck i Drammenshallen med ei flaske Aass pilsner, oh, det var tider!! 🎸

• Liker
    Reaksjoner: ptb
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn