Aktuell Rapport hos Cash 63

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Bra skive fra Uddevalla.

    Vi savna deg å @geto på gårsdagens øvelse i oldermannssamlingen i 5G. Det er slurv og prioritere annerledes! Til tross for det, ble allikevel satt ny innlastingrekord på Wok Togo hvor Slyket banka ned det største Sushi-brettet som var å få med påfølgende kaffe og tung high-endbakst på Bits.

    @Scrooge stilte i tidsriktig T-shirt fra Rosa Floyd, med ekte hvit murstein fra The Wall som hadde egen trykkknapp for digital avspilling.

    Ispeksjonen av vazzdraget konkluderte med 9 av 10 poeng for utsøkt sildrelyd og skjult opplegg. Poengtrekket ble henvist til fargeavvik på eksisterende og ny plank, men dette kan være utlignet ved ny inspeksjon om to år, sa den reklamefrie, men smørevillige juryen. GLASSKOKKA-GLASSKOKKA-GLASSKOKKA

    5G - 2022_08_01.jpg
     
    Sist redigert:

    geto

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    23.07.2007
    Innlegg
    83
    Antall liker
    265
    Torget vurderinger
    1
    Bra skive fra Uddevalla.

    Vi savna deg å @geto på gårsdagens øvelse i oldermannssamlingen i 5G. Det er slurv og prioritere annerledes! Til tross for det, ble allikevel satt ny innlastingrekord på Wok Togo hvor Slyket banka ned det største Sushi-brettet som var å få med påfølgende kaffe og tung high-endbakst på Bits.

    @Scrooge stilte i tidsriktig T-shirt fra Rosa Floyd, med ekte hvit murstein fra The Wall som hadde egen trykkknapp for digital avspilling.

    Ispeksjonen av vazzdraget konkluderte med 9 av 10 poeng for utsøkt sildrelyd og skjult opplegg. Poengtrekket ble henvist til fargeavvik på eksisterende og ny plank, men dette kan være utlignet ved ny inspeksjon om to år, sa den reklamefrie, men smørevillige juryen. GLASSKOKKA-GLASSKOKKA-GLASSKOKKA

    Du vet Grumpy, at noen av oss jobber på hverdager, nå som ferien er over. 😡 Noen må jobbe, slik at andre kan drive dank på storsentre.
    Dere må planlegge bedre, slik at vi andre, dvs jobberne, også kan få bli med og drive dank. 🧐
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    ^ Å gi deg du'a. Hadde det ikke vært for sånne som @Scrooge, @Sluket og meg, så hadde ikke du vært i nærheten av å ha muligheten for jobb i det hele tatt 🥵. Mens du sitter tørt inne på et kontor og peller deg i nesa, så flyr vi tre rundt i regn og storm og både kjøper og overforbruker produkter du lager. 🤫🤭

    I dag har jeg tilogmed "jobbet" overtid på Lab'en som håndlanger ifbm. oppsett av en flunka ny spiller.
    IMG_20220803_170626.jpg
     
    Sist redigert:

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    I dag måtte jeg til og med nøye meg med litt sushi og lukket valnøtt til kaffen, på Strømmen Storsenter. Ikke noe fancy Bjørvika gourmet eksesser nei..🤬
     
    Sist redigert:

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Plata kom fra Göteborg rett skal være r!
    Nei nå må jeg forte meg og kose seg, hun har anmeldt retur allerede imorrn formiddag😛 bikkja kommer også så greit da🐶😊
    Fortsetter og spille igjenom noe av ferie kjøpet. J.J Cale var det på tiden og få inn, laidback cool mye bra på disse platene🙂
    VU er en klassiker ferdig snakka, Greg Calbi får til lyden her passe skramlig på I can't stand it og følsomt på Stephanie Says så håret reiser sig.
    20220803_201122.jpg


    Passe på og minke litt på lageret nå for hu kommer inn døra🍺
    20220802_204733.jpg
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Tja, resultatet av litt vriding frem og tilbake på Ht blev ganske fort lagt merke til. Men først måtte jeg måle inn høytalene og sitte posisjon i samvær, det viste sig att venstre Ht hade 15mm mere toe-in det skyldes sikkert att jeg ikke målte inn dem nøye etter montert på Gaia føtter:p så første grep blev og justere dem likt og lytte igjen, tenkte meg nesten fornøyd der:)
    Men avsikten var att teste ut mindre toe-in i utgangspunktet er det ikke veldig mye t-i hos meg. Brukte to plater Knut Hemingway Cafe' første spor og Emmylou Harris Wrecking Ball som jeg kjenner godt og har mye romsinfo i alle retninger.
    Justerte ut Ht 15mm så blir differensen 4cm forkant/bak Ht mot sidevegger, dette blev det lagt merke til med en gang på Knut plata rommet blev større og en tanke spennstigere i bunn ( litt mindre tyngde) måtte revesere og høre joda mere tyngde og litt mindre størelse på lybildet, litt hipp som happ kunne fint levd med begge alternativene.
    Over til Emmylou som sagt har mye info i vertikal/horisontal planet første posisjon først for og prøve huske vad jeg hører her:rolleyes: så 15mm toe-out her var det veldig tydlig og høre hvordan lydbilde og detaljer bretter ut sig over hele frontveggen også her med litt slankere i bunn, men har egentlig nok av det så der kan vi offre litt, skrudde opp subben ett hakk isteden:whistle: Dette likte vi:giggle:
    Flere/mere plater/musikk skal lyttes til innen noe er avgjort, men små justeringer er utslagsgivende kan jeg ivf konstatere og da har jeg ikke flyttet frem/tilbake:oops: men der har jeg litt mere koll på fra tidligere vad som skjer.
     
    Sist redigert:

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Det blev en pose idag også
    Folkrock. Doprock og Metallrock
    Måtte plukke med LF så hardt som Bluesbreaker promoterer🙂 lurer på om han har provisjon på salget🤔 er stort sett utsolgt hos Dipper'n men jeg nøp det siste ex for denne gang, kommer visst flere neste uke...
    20220805_174913.jpg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.245
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Tror de må ha en lettvint omgang med sannheten på BD. De sa jeg fikk det siste JL-albumet på tirsdag , men enten rask distribusjon eller under disken salg til stamkunder som må få skuddet sitt 😊
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Tror de må ha en lettvint omgang med sannheten på BD. De sa jeg fikk det siste JL-albumet på tirsdag , men enten rask distribusjon eller under disken salg til stamkunder som må få skuddet sitt 😊
    Verre enn bilselgere på den butikken nå mer, ikke ens ett plascover følger med etter årevis med spendering i den sjappa😠
    Blir vel heller ikke rimeligere etter ombygging og større lokaler🤔
    Fantes mange J.L plater🙂
     

    Figge

    Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Innlegg
    3.604
    Antall liker
    3.949
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2
    Verre enn bilselgere på den butikken nå mer, ikke ens ett plascover følger med etter årevis med spendering i den sjappa😠
    Blir vel heller ikke rimeligere etter ombygging og større lokaler🤔
    Fantes mange J.L plater🙂
    Du får komma och handla i Västerås både plastcover och rabatt.😎
     

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    7.904
    Antall liker
    19.799
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Verre enn bilselgere på den butikken nå mer, ikke ens ett plascover følger med etter årevis med spendering i den sjappa😠
    Blir vel heller ikke rimeligere etter ombygging og større lokaler🤔
    Fantes mange J.L plater🙂
    Åååhhhh.... så synn da ... stackar´n.......... 🥰
    Kom du hit en tur, så kan du få 25 stk. av meg........ :cool:

    L1000094.JPG
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Blir det ikke heders plass på meg i hunde himmelen nå så veit da ikke jeg🤔🐶
    På kveldsturen dukket det plutselig en rømling og ingen eier og se? Vi prøvde og gå hjem etter og ventet 15min men han blev med hjem også😯
    Skummelt med slik asfalt farvet pelsdott holdt på bli påkjørt flere ganger attpåtil😳
    Vel hjemme her ville han/hun? bli hos oss🙄 samboere fant frem ett litet hals koppel og gikk en tur i nabolaget, møtte en stresset type som var ute og letet etter bikkja🐶
    Dette forventer jeg meg retter opp rullebladet betraktelig når regnskapet skal gjøres opp😃
    20220806_191755.jpg


    20220806_191744.jpg
     

    Figge

    Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Innlegg
    3.604
    Antall liker
    3.949
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Ser ut att bli en fin helg vad beträffar vädret, kräver nog en hel del dricka.🤔😎
    Blir ikke så mye drikke den nærmeste tiden:rolleyes: om noen uker er det sykkelritt BohusTrampet 120km har nå ikke vært med på noe siden -19 så tenkte gi det en sjanse, prøve sykle sig i en slags form, isteden for og drikke sig i form :unsure: folkøl er fint det også:whistle:
     
    Sist redigert:

    Figge

    Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Innlegg
    3.604
    Antall liker
    3.949
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2
    Blir ikke så mye drikke den nærmeste tiden:rolleyes: om noen uker er det sykkelritt BohusTrampet 120km har nå ikke vært med på noe siden -19 så tenkte gi det en sjanse, prøve sykle sig i en slags form, isteden for og drikke sig i form :unsure: folkøl er fint det også:whistle:
    Slätt och fint.🫣
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.245
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Folkeøl for å være mest mulig klar til et mosjonsløp på sykkel for gæmliser. Hva faen skjedde med de gamle pønkerne! 😳 Innimellom all fyrstekaken gremmes man på Foldnes 😡😎😄
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Folkeøl for å være mest mulig klar til et mosjonsløp på sykkel for gæmliser. Hva faen skjedde med de gamle pønkerne! 😳 Innimellom all fyrstekaken gremmes man på Foldnes 😡😎😄
    Må prøve og tørke opp litt for det skal trampes:rolleyes: men på banketten som vanligvis begynner rett etter målgang pleier vi spille pønksingler og drekke øl:D
    btw. Fyrstekake kan være fin baklomme mat når man sykler (y) 😁
     
    Sist redigert:

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Sibylla korv & mos, Pucko etc. tenker jeg.....
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn