- Ble medlem
- 08.02.2008
- Antall liker
- 12.562
Ikke spist siden igår!? Hva er dette? Du kan dessuten bare ha det så godt, jeg fant marinert Lange kylling i kjøleskapet. . .
Luktesansen er fremdeles god og jeg begynner å bli sulten. Alarmen lyser rødt og jeg kaster meg i bilen med ett mål for øye. -Å overleve!
Det er lørdag ved lunsjtider. Jeg værer lukten av svensk delikatesse og endrer navigasjonen til raskeste vei mot Sluket samtidig som to likeverdige strategier legges via det krypterte 4G-nettet i en simulert Q-sound i mono over de seks høyttalerne jeg har i bilen. Sluket rekker knapt å dra opp smekken før han kommer stormende ut bakveien og kaster seg inn i det ledige passasjersetet. Grusen hagler på rutene til Slukoteket mens hjulene spinner før de får feste på asfalten. Veien smalner når vi passerer en hvit kassebil med PL-skilter som er hyra inn av Tyrkern med stakittgjerdet nederst i Sunhill Alle. Jeg husker knapt hvordan vi klarte nitti-gradern rett etter Tyrker'n, men vi øker allikevel hastigheten i håp om å rekke...
Nå er det rett frem de siste hundre meterne. Det er knapt med tid igjen og hvert sekund teller. Vi kan dø av sult hvert øyeblikk føler jeg. Jeg slipper høyrepedalen og pumper brutalt inn den til venstre. -Akkurat tidsnok til å unngå at fronten med den gamledagse stjerna på panseret penetrerer garasjedøra til svensken.
Rakk vi det, men hva om luktesansen hadde feila? Var det virkelig SMØRGÅSTÅRTA jeg hadde været, eller hadde sansene begynt å svikte?
Vis vedlegget 332942
Sånn er det man bor i nærheten. Vi bare kommer ...veldig fort. Ikke sant vi gjorde swidisj?
Gilla trummisen i RushRush, Bowie og Stern i samme åndedrag er hva jeg kaller et vellykket vinyl kjøp!! Kos deg og hør på samspillet mellom Lee og Peart. . .![]()
ska ut med grabbarna och dricka pilsner snart! Nått mer du vill vetaLa oss få noen flere detaljer da...
![]()
Det holder takkska ut med grabbarna och dricka pilsner snart! Nått mer du vill vetaLa oss få noen flere detaljer da...
![]()
![]()
Kun en ting som er verre enn luremus og det er svensk luremusska ut med grabbarna och dricka pilsner snart! Nått mer du vill vetaLa oss få noen flere detaljer da...
![]()
![]()
Helt klart! Svensker er som tjent snåla(e) på allevis! så det er liten konkurranse herHerlig butikk, Cash - mange fine vinylsjapper i Sverige nå, spørs om vi ikke skulle arrangere et OVK raid, minibuss med lukket henger til fangsten, ekorre style...