Aktuell Rapport hos Cash 63

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    18.314
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Du er heldig som har det stedet Cash. -Fint for oss andre å ha et sted å passere innom på sommerstid når vi trenger pause ...og påfyll :)
    Jeg elsker den bikkja du har. Vakker og søt, men skinnet bedrar. Det er litt av en luring altså. Herlig. Kos dere masse!

For en time siden kom FedEx med pakka fra Michael Blicher som jeg snakket med før Købenturen. Den inneholdt hele katalogen hans. Nå ruller skiva hans med Steve Gadd som heter Omara. Svinger bra og er miksa av kompisen til Totte (RIP); Thomas Vang på Little Village :) SVINGER av B3 også! Mixen på vinylen låter vesentlig bedre.

Blicher_gadd.jpg

Gratulerer både til deg og Bevisfond med overdragelsen av Patos. -Nydelig sak.

Sist redigert:

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    34.380
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Takk selv Grumpy:) bare for du er beste Norrbagge:D skal du få en flaske OVK's husvin det var fyllt opp i hyllene
    på Bolaget. Att Oliver satt still på det bildet var bare flaks:confused:

Figge

Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Antall liker
    6.605
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    18.314
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    FAKTAOPPLYSNING: Nå kjenner jeg faktisk hele to stykk forhenværende pønkere - DEG swidisj og nå HB Comus fra danske Prügelknaben som jeg traff på hos Nordsjø Records for noen dager siden. Ikke visste jeg at pønkere var så harmløse i virkeligheten. Jeg tok selvsagt med en nummerert, signert skive til deg ettersom du er kanskje den eneste i OVK som spiser rå pønk til frokost? -Du hører musikken fra ca 1:40 uti videoen.

20190227_HB Comus.jpg

Skiva gis ut først senere i år ifbm Prügelknaben sin reunionkonsert. HB Comus var innom for å kvalitetssjekke pressinga - så vet du det :). Kos deg i "Grebbe".

Sist redigert:

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    34.380
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Endelig kom friperioden:) fostrande og kjøre 6 vinternetter a'12h:p som Ramones sang My brain is hanging upside down:confused:
    Da er det godt og sette sig ner med litt ny vinyl og lytte til. Re-utgivelse av super gruppen Little Village eneste plata med Ry Cooder,John Hiatt, Nick Lowe og Jim Keltner på trommer:)
    Kort sagt knall bra plata med exelent lydkvalitet skrudd sammen av Bernie Grundman. man kan forundre sig over hinsides dyre vinyl presser som gis ut om dagen:p denne selges for 169kr.

20190310_163851.jpg

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    34.380
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Ikke har jeg fått juling! ikke heller noen misslykka Botox ingrep:confused: Da gjenstår vel kun ett alternativ denne årstiden? SKI:D
    På gårdagens trenings runde gikk det rett på tryne bokstavligt sagt, en kilometer fra endt runde smallt jeg i bakken med hode først i knall på hardt underlag kjørt utfor der mange ganger tidligare heller ikke noen voldsom bakke men den svinger omtrent 90g i bunn og der sklei ene ski og den andre hogg i stupte fremover klarte og lande på tryne:p
    Er da tjukk i hue men det hjalp lite:confused: blev en tur til Legevakt skjekke ev hjerne rystelse (ikke) men måtte få ett par sting under øyet, heldigvis er disse Botox leppene på vei nerover igjen.
    Så kan det gå...

Vis vedlegget 533804

Vedlegg

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.624
    Torget vurderinger
    24
    Kan du nå gi deg med galskapen? I fjor holdt du på å fryse potene av deg...:mad: - og nå står sykkelsesongen for døren også. Vi har lite cash og slettes ikke noe å miste! Du ligner litt på en letter skjeiv type før Pride parade.....
    I henhold til standard prosedyre så sender jeg over et par Thai massasjedamer og litt kyllingsuppe! Fläsket brinner!
    God bedring.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    37.921
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Endelig kom friperioden:) fostrande og kjøre 6 vinternetter a'12h:p som Ramones sang My brain is hanging upside down:confused:
    Da er det godt og sette sig ner med litt ny vinyl og lytte til. Re-utgivelse av super gruppen Little Village eneste plata med Ry Cooder,John Hiatt, Nick Lowe og Jim Keltner på trommer:)
    Kort sagt knall bra plata med exelent lydkvalitet skrudd sammen av Bernie Grundman. man kan forundre sig over hinsides dyre vinyl presser som gis ut om dagen:p denne selges for 169kr.

Vis vedlegget 533115
    Den er en slags oppfølger til John Hiatt ‎– Bring The Family, fra fem år tidligere. De samme var involvert den gangen, men nå ble plata gitt ut under et bandnavn.
    Tammere denne, men det skulle bare mangle siden Bring the family jo er så sabla bra, og ja, Little Village er ganske bra hvis man ikke sammenligner.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    34.380
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1

Vis vedlegget 533115
    Den er en slags oppfølger til John Hiatt ‎– Bring The Family, fra fem år tidligere. De samme var involvert den gangen, men nå ble plata gitt ut under et bandnavn.
    Tammere denne, men det skulle bare mangle siden Bring the family jo er så sabla bra, og ja, Little Village er ganske bra hvis man ikke sammenligner.
    Takk for info det var ukjent for meg! Har Bring the Family og den er som du sier meget god:)

Figge

Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Antall liker
    6.605
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2
    Ikke har jeg fått juling! ikke heller noen misslykka Botox ingrep:confused: Da gjenstår vel kun ett alternativ denne årstiden? SKI:D
    På gårdagens trenings runde gikk det rett på tryne bokstavligt sagt, en kilometer fra endt runde smallt jeg i bakken med hode først i knall på hardt underlag kjørt utfor der mange ganger tidligare heller ikke noen voldsom bakke men den svinger omtrent 90g i bunn og der sklei ene ski og den andre hogg i stupte fremover klarte og lande på tryne:p
    Er da tjukk i hue men det hjalp lite:confused: blev en tur til Legevakt skjekke ev hjerne rystelse (ikke) men måtte få ett par sting under øyet, heldigvis er disse Botox leppene på vei nerover igjen.
    Så kan det gå...

Vis vedlegget 533804
    Ser inte så skönt ut, krya på dig så att du är frisk till Mallis.
    Då duger det inte med dessa läpparna, då får du bruka sugrör.

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    20.596
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    At idrett er helseskadelig er jo noe alle (foruten Cash - frem til nå) vet.
    Men - god både bedring og helg:)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.624
    Torget vurderinger
    24
    En doja i arslet er hva du behøver :mad:

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    34.380
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Så kan det gå...

Vis vedlegget 533804
    Ser inte så skönt ut, krya på dig så att du är frisk till Mallis.
    Då duger det inte med dessa läpparna, då får du bruka sugrör.
    4veckor till så ska jag nog likna på pass bildet igen:D

• Liker
    Reaksjoner: Jon

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    34.380
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Over til noe hyggeligere og skrive om! Grumpy stakk inom med noen plater idag:) bla denne jubileum plata til Brinkmann Audio med Special 33 Blicher, Hemmer, Gadd.
    20190315_175011.jpg

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.624
    Torget vurderinger
    24
    Pussig... har den skiva her jeg også, men det er noen som har kludra på den med tusj...:mad::mad:
    Nå får jeg sikkert ikke solgt den...

gadd.jpg

Jon

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2014
    Antall liker
    6.844
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    Pussig... har den skiva her jeg også, men det er noen som har kludra på den med tusj...:mad::mad:
    Nå får jeg sikkert ikke solgt den
    Lurer på om det er Grumpy som har kludret. Han liker signerte plater. Heldigvis sluttet han før han kom til min.
    (Og vi kan bytte i morgen om du vil - bare for å være grei...)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn