Du vet, det er noe eget med italienere og eksteriør:
|
Vilket sammenträffande samma tid samma hotell
Dr Fuentes?Vilket sammenträffande samma tid samma hotellLigger ett apotek runt hörnet vid hotellet kolla om dom har nån krummilur piller
![]()
Behövs det?Knall braMen du kunne oversatt vad han sier
![]()
Inte denna Dansken faktisktBehövs det?Knall braMen du kunne oversatt vad han sier
![]()
Den er en slags oppfølger til John Hiatt – Bring The Family, fra fem år tidligere. De samme var involvert den gangen, men nå ble plata gitt ut under et bandnavn.Endelig kom friperiodenfostrande og kjøre 6 vinternetter a'12h
som Ramones sang My brain is hanging upside down
Da er det godt og sette sig ner med litt ny vinyl og lytte til. Re-utgivelse av super gruppen Little Village eneste plata med Ry Cooder,John Hiatt, Nick Lowe og Jim Keltner på trommer
Kort sagt knall bra plata med exelent lydkvalitet skrudd sammen av Bernie Grundman. man kan forundre sig over hinsides dyre vinyl presser som gis ut om dagendenne selges for 169kr.
Vis vedlegget 533115
Grumpy kom inom med noen plater bla Blicher,Hemmer,GaddGod bedring.
Og husk at det er tryggere å høre på vinyl enn å gå på ski.
Takk for info det var ukjent for meg! Har Bring the Family og den er som du sier meget godDen er en slags oppfølger til John Hiatt – Bring The Family, fra fem år tidligere. De samme var involvert den gangen, men nå ble plata gitt ut under et bandnavn.Endelig kom friperiodenfostrande og kjøre 6 vinternetter a'12h
som Ramones sang My brain is hanging upside down
Da er det godt og sette sig ner med litt ny vinyl og lytte til. Re-utgivelse av super gruppen Little Village eneste plata med Ry Cooder,John Hiatt, Nick Lowe og Jim Keltner på trommer
Kort sagt knall bra plata med exelent lydkvalitet skrudd sammen av Bernie Grundman. man kan forundre sig over hinsides dyre vinyl presser som gis ut om dagendenne selges for 169kr.
Vis vedlegget 533115
Tammere denne, men det skulle bare mangle siden Bring the family jo er så sabla bra, og ja, Little Village er ganske bra hvis man ikke sammenligner.
Ser inte så skönt ut, krya på dig så att du är frisk till Mallis.Ikke har jeg fått juling! ikke heller noen misslykka Botox ingrepDa gjenstår vel kun ett alternativ denne årstiden? SKI
![]()
På gårdagens trenings runde gikk det rett på tryne bokstavligt sagt, en kilometer fra endt runde smallt jeg i bakken med hode først i knall på hardt underlag kjørt utfor der mange ganger tidligare heller ikke noen voldsom bakke men den svinger omtrent 90g i bunn og der sklei ene ski og den andre hogg i stupte fremover klarte og lande på tryne
Er da tjukk i hue men det hjalp liteblev en tur til Legevakt skjekke ev hjerne rystelse (ikke) men måtte få ett par sting under øyet, heldigvis er disse Botox leppene på vei nerover igjen.
Så kan det gå...
Vis vedlegget 533804
Han dog med pjäxorna påEn slik incident til og han bør bytte til Crash 63![]()
4veckor till så ska jag nog likna på pass bildet igenSer inte så skönt ut, krya på dig så att du är frisk till Mallis.Ikke har jeg fått juling! ikke heller noen misslykka Botox ingrepDa gjenstår vel kun ett alternativ denne årstiden? SKI
![]()
På gårdagens trenings runde gikk det rett på tryne bokstavligt sagt, en kilometer fra endt runde smallt jeg i bakken med hode først i knall på hardt underlag kjørt utfor der mange ganger tidligare heller ikke noen voldsom bakke men den svinger omtrent 90g i bunn og der sklei ene ski og den andre hogg i stupte fremover klarte og lande på tryne
Er da tjukk i hue men det hjalp liteblev en tur til Legevakt skjekke ev hjerne rystelse (ikke) men måtte få ett par sting under øyet, heldigvis er disse Botox leppene på vei nerover igjen.
Så kan det gå...
Vis vedlegget 533804
Då duger det inte med dessa läpparna, då får du bruka sugrör.
Den kan jag hämta nästa gång jag är i Oslo.Pussig... har den skiva her jeg også, men det er noen som har kludra på den med tusj...
Nå får jeg sikkert ikke solgt den...
Vis vedlegget 533871
Lurer på om det er Grumpy som har kludret. Han liker signerte plater. Heldigvis sluttet han før han kom til min.Pussig... har den skiva her jeg også, men det er noen som har kludra på den med tusj...
Nå får jeg sikkert ikke solgt den