Ønsker anbefaling Aktivt delefilter med dsp, igjen...

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Hei, vurderer å gå til anskaffelse av Dbx driverack pa2, virker å passe til mitt bruk og er innenfor budsjett.
Noen med erfaring med Dbx driverack pa2 eller noen av de andre Dbx variantene?

Leikis Lyd

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2006
Antall liker
2.258
Sted
Kyrksæterøra
Torget vurderinger
12
Hei, vurderer å gå til anskaffelse av Dbx driverack pa2, virker å passe til mitt bruk og er innenfor budsjett.
Noen med erfaring med Dbx driverack pa2 eller noen av de andre Dbx variantene?
Akkurat denne jeg har tenkt på også, jeg har PA nå, men den er litt tungvint å justere på når jeg må fly fremogtilbake for å trykke.
Ankepunt er vel att den ikke har digtial inngang. Mikk må kjøpes i tilleg da. Litt opp i pris er Venu 360, litt bedre utstyrt

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.273
Torget vurderinger
1
Har hatt dbx4800 i mange år og er svært fornøyd, ganske enkelt og oversiktlig gui, kan sitte i godstolen å tune om behovet melder seg

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Pa 2, kan styres via app eller Windows etter det jeg har lest meg til, må vel kobles til ethernet men det går.
Mikrofon koster vel en tusenlapp, har mikrofonen som fulgte med deqx som også bruker xlr, men om den kan brukes er jeg usikker på.

Siden jeg har dsp i subben så holder det med minidsp 2x4 HD men er litt skeptisk i forhold til støy på hornsystemet.
Samtidig så har jeg allerede umik og er kjent med rew så det er jo også et alternativ.

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Antall liker
2.501
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Det ligger faktisk en dbx4800 på finn til salgs. Virker som prisen er grei, men jeg skal ikke si det for sikkert. :) Se ellers PM.

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Har vel bestemt meg for PA 2, har bestilt xlr overgangene jeg trenger, så bare vente til alt kommer i hus og tid.
Gikk for PA 2, litt pga økonomi og at den dekker mitt behov.

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Ps: Har ikke bestilt pa2 enda, er det noen som har bestilt fra Evenstad musikk, er det et bra valg?

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Har ikke sett det, men sitter med en Deqx jeg ikke får brukt da den ikke får kontakt med pc, så går for ny så jeg kan klage, ha garanti osv.
Så ikke ut til at det var så store forskjeller, en ekstra inngang og noen flere eq band på venu 360.

M

MusicBear

Gjest
Har hatt dbx4800 i mange år og er svært fornøyd, ganske enkelt og oversiktlig gui, kan sitte i godstolen å tune om behovet melder seg
Forstår jeg det slik at du bruker denne som et rent delefilter? I så fall - ingen støy? Kunne du tenke deg å si litt mer om dette?

Topp Bunn