Airport Express i nytt nettverk

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
1.578
Antall liker
471
Sted
Nøtterøy
Jeg har akkurat flyttet og min Airport Express vil ikke koble seg til det nye nettverket. Er det noen som kan forklare en datanovise trinn for trinn hva jeg skal gjøre?

Mvh Roger
 

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
1.578
Antall liker
471
Sted
Nøtterøy
Takk for svar. Forsøkte å trykke på nullstillingsknappen, men Expressen forble stående og blinke oransje. Den er kanskje klar for det store arkivet.
Mvh Roger
 

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Innlegg
5.562
Antall liker
7.513
Sted
Drammen
Torget vurderinger
13
Jeg har akkurat flyttet og min Airport Express vil ikke koble seg til det nye nettverket. Er det noen som kan forklare en datanovise trinn for trinn hva jeg skal gjøre?

Mvh Roger
Jeg slet med det samme som deg, fikk den kun til å fungere når den også ble brukt som router. Når den skulle kobles til eksisterende nettverk kun som forlengelse av nett eller bare avspiller av Airplay fikk jeg det aldri til.

Endte med å selge min, men håper andre kan hjelpe deg :)
 

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.842
Antall liker
17.346
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Evt hva har du? Så skal vi nok få hjulpet deg .)

Windows PC
Apple Mac
?
 

Dr Dong

Æresmedlem
Ble medlem
23.01.2011
Innlegg
14.505
Antall liker
14.002
Sted
landskapet uten motstand
Torget vurderinger
1
Takk for svar. Forsøkte å trykke på nullstillingsknappen, men Expressen forble stående og blinke oransje. Den er kanskje klar for det store arkivet.
Mvh Roger
Viktig å gi litt bedre beskrivelser av hva som har skjedd/blitt gjort om en skal kunne si noe…
 

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
1.578
Antall liker
471
Sted
Nøtterøy
Jada, har forsøkt med Iphone, Ipad og PC (også kablet med ethernet-kabel). Like dødt.
RJ
 

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
1.578
Antall liker
471
Sted
Nøtterøy
Da fikk jeg jammen Airport Express'en til å virke gitt. Helt tilfeldig så var jeg innom "Innstillinger" på Iphone og der lyste det et spørsmål mot meg; vil du sette opp Airport Express i et nytt nettverk. Gikk som smurt. Jaja, sånn er det å være datanovise. I mellomtiden har jeg vært og kjøpt meg en Bluesound Node 2, og den vil heller ikke konfigurere seg. Er det ikke det ene så er det det andre sa kjerringa da hu blødde neseblod :cool:.
Roger
 
Topp Bunn