|
Men han landet før tiden så han kan sikkert møte deg litt tidligere. Bare ring du. Flyet har landet og mobiltelefonen hans er slått på nå.Gago skrev:dumme meg klarte å avtale et jobb-relatert møte inni byen idag.
tror jeg må ringe og utsette, gitt.
bambadoo skrev:Men han landet før tiden så han kan sikkert møte deg litt tidligere. Bare ring du. Flyet har landet og mobiltelefonen hans er slått på nå.Gago skrev:dumme meg klarte å avtale et jobb-relatert møte inni byen idag.
el_mariachi skrev:Får håpe han har børstet nesen etter siste snufset i "melisboksen" da.
Synes det er dumt at en fredsprisvinner må ha så mye sikkerhet rundt seg.. Nå leste jeg at Krekar får gå fritt i Oslo, får se hva som dukker opp hvis de to møter hverandre på plata - det er bare plass til en mektig mann på plata, er det ikke..oddgeir skrev:Oslo sentrum er stengt. Måtte gå rundt halve byen i dag for å komme meg på jobb.
Dette er sinnsykt. Og bort i hampen irriterende.
Neste mann som inviterer Obama til Oslo bør fengsles for livstid.
god ide...btw så mye kaos for 26 timer er latterligGago skrev:dumme meg klarte å avtale et jobb-relatert møte inni byen idag.
"A dog ate my homework"Valentino skrev:En halv time forsinket på jobben i dag.
Blame Omaba!
Blame Omaba!
(Hvor er Cartman når vi trenger ham?)
You got it!!Gago skrev:blir hjemmekontor idag, gitt.
etter 20 min på 200 meter i køen ute på e6 snudde jeg og kjørte hjem igjen. ;D
så nå blir det kaffe og klassisk musikk i ro og mak foran pc'n.
Ingen problemer med turen fra Bestum til Lysaker i dag. Dessverre trengte jeg ikke snu. Pulverkaffe og klassisk leses som noe jeg kunne tenkt megGago skrev:blir hjemmekontor idag, gitt.
etter 20 min på 200 meter i køen ute på e6 snudde jeg og kjørte hjem igjen. ;D
så nå blir det kaffe og klassisk musikk i ro og mak foran pc'n.
Sytpeisa!! Akkurat som om dåkker ikke er vant til kaos og køkjøring!! De har jo gravd, bygd om og styra med veinettet i og rundt Oslo i årtier for å gjøre det bedre for dåkker å komme til og fra jobbene til sånn høvelig rett tid. Ta buss eller trikk..RBN skrev:Kunne ha lagt hele greia til indre Troms......
Hun må vel hjem å bytte truse etter dette?Gago skrev:
Der er vi vant med både helikoptre, jagerfly, militært personell overalt (inkludert inne i fjøsen der det til tider ligger frosne og stakkarslige US Marines, Royal Marines, Nederlendere, Tyskere, italienere og andre som aldri har ligget sammenhengende i snø mer enn 10 minutter før -slik sett var canadierne morsommere, de likte bare ikke å bli våte) og kjøretøyer som prøver å lukeparkere langs E6. "Emma, komm med kaffi, vi har masser me besøk utpå tunet, æ trur dæm har tænkt å cæmpe på gårsplassen i natt".RBN skrev:Kunne ha lagt hele greia til indre Troms......
Det er ikke noe feil på ordforrådet og forståelsen hans av engelsk. Uttalen er vel som den pleier å være med østlendinger: forferdelig.wotg skrev:Jeg så den korte talen han holdt. Selvfølgelig mye skamros av Norge, men ellers lite nytenking å spore. Missforstå meg rett, Obama er lysår forran mange av de foregående presidentene med tanke på innsikt og handlekraft. Militærlobbyen i Washington er desverre mer mektig enn Obama og det ser ut som om vi kan vente en eskalering av innsatsen i Afghanistan. Mon tro om 2010 tar oss inn i Iran også?
Jeg noterte meg også hvor ekstremt dårlig Engelsk Jens Stoltenberg prater, er det virkelig for mye forlangt å få statsministeren og andre i stortingsapparatet som jobber mye internasjonalt til å ta et skikkelig Engelskkurs?
AT hele sentrum må stenges av for to dager er lite praktisk, kan de ikke heller ha slike møter omborg på et militærfartøy ute i Oslofjorden eller noe slik?
Hva får deg til å tro at Obama har en annen agenda enn militærlobbyen? Hvorfor tar du det for gitt at Obama er en "good guy" mens disse andre er "bad guys"? Igjen skinner det todimensjonale tegneseriebildet media har malt gjennom, Obama har aldri gitt uttrykk for å ville noe annet enn å eskalere i Afghanistan.wotg skrev:Militærlobbyen i Washington er desverre mer mektig enn Obama og det ser ut som om vi kan vente en eskalering av innsatsen i Afghanistan.