AFFAs identitet er avslørt!!

Ble medlem
30.04.2008
Antall liker
1.398
Før min tid og, Lyngen. Aldri hørt om vedkommende før, og synes ikke jeg har gått glipp av noe heller.

U

utgatt60135

Gjest
Kronikken er litt "troll" også. Andre ler med av sarkasmen som egentlig er et uttrykk for at man ikke forstår andre og ikke ønsker å forstå heller. Det er fordummende, ikke opplysende. Det er ikke slik jeg liker det.

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.185
Torget vurderinger
4
Han var jo ikke anonym med tanke på at det ikke er så lenge siden han skulle selge et flott høyttalerpar her på forumet.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.188
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Jeg tror han klarte å beskytte aliaset sitt ganske greit da også Anonym. E-mail adressen var ikke synonymt med personen som skulle selge de. Nå er ikke jeg data ekspert, men jeg greide å finne innehaveren av mail adressen og bilder av vedkommende. Disse var ikke synonyme med bildene "Affa" la ut i den nye anleggstråden. Bildene han la ut virket som var tatt i boligen han bor i.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Lyngen skrev:
baluba skrev:
På andre fora blir de som opptrer under forskjellige alias for å skape kontroversielle debatter regnet som troll, men ikke her på sentralen. Her er de underholdning, for store og små. Det har forresten hele tiden forundret meg at noen overhodet tok affas "identitet" på alvor. Nå har jeg kanskje langt over gjennomsnittet erfaring med å lese det som skrives av han "jevnaldrende", men språket burde gitt han bort for mange flere også.
Affa er "før min tid"?

Jeg har sett at forumtroll får ros for masse underholdning andre steder. Definitivt.
Det er helt klart at det ofte er trollene som skaper noe av den beste underholdningen. Men for å være ærlig, så mistet affa-trådene underholdningsverdien relativt raskt. Vittigheten var ganske begrenset i tid og mengde, selv om jeg fra starten anså dette for å være underholdning for de mottakelige massene.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.983
Jeg er nok gammel og sær, men jeg liker ikke mennesker som bruker andres menneskers negative situasjoner for å selv fremstå som vellykkede, smarte og vittige. Jeg liker ennå mindre disse vittigperenes applauderende fanskare.

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.05.2009
Antall liker
160
Pink_Panther skrev:
Jeg er nok gammel og sær, men jeg liker ikke mennesker som bruker andres menneskers negative situasjoner for å selv fremstå som vellykkede, smarte og vittige. Jeg liker ennå mindre disse vittigperenes applauderende fanskare.
Formen til Affa var fantastisk, men innholdet til tider forferdelig (om man tok han bokstavelig).
Jeg mistenker egentlig hans tilhengerskare for å tolke han mer ironisk enn han selv kanskje mente..

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
18.599
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Vidar P skrev:
Vi er mange som vet hvem Affa var KW. Og vi er mange som vet hvem han er også under nytt nick, og vi er mange som kjenner ham. Det var det jeg mente.
Tøvpeis! Du vet kanskje noe om hvilken kropp Affa hadde tatt over på et visst tidspunkt, men ånden til Affa fortsetter å jage hvileløst rundt i trådene her og en dag finner han en ny vert og en nytt nick. Fjotten han hadde tatt bolig i nå sist viste seg å være en sko-, skjorte- og hårgelé-elskende dandy som så mange andre sosser her inne. Går (i semskede italienske sko selvsagt :p) søtten sånne på dusinet!

R

Topp Bunn