- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Før min tid og, Lyngen. Aldri hørt om vedkommende før, og synes ikke jeg har gått glipp av noe heller.
Det er helt klart at det ofte er trollene som skaper noe av den beste underholdningen. Men for å være ærlig, så mistet affa-trådene underholdningsverdien relativt raskt. Vittigheten var ganske begrenset i tid og mengde, selv om jeg fra starten anså dette for å være underholdning for de mottakelige massene.Lyngen skrev:Affa er "før min tid"?baluba skrev:På andre fora blir de som opptrer under forskjellige alias for å skape kontroversielle debatter regnet som troll, men ikke her på sentralen. Her er de underholdning, for store og små. Det har forresten hele tiden forundret meg at noen overhodet tok affas "identitet" på alvor. Nå har jeg kanskje langt over gjennomsnittet erfaring med å lese det som skrives av han "jevnaldrende", men språket burde gitt han bort for mange flere også.
Jeg har sett at forumtroll får ros for masse underholdning andre steder. Definitivt.
Formen til Affa var fantastisk, men innholdet til tider forferdelig (om man tok han bokstavelig).Pink_Panther skrev:Jeg er nok gammel og sær, men jeg liker ikke mennesker som bruker andres menneskers negative situasjoner for å selv fremstå som vellykkede, smarte og vittige. Jeg liker ennå mindre disse vittigperenes applauderende fanskare.
Tøvpeis! Du vet kanskje noe om hvilken kropp Affa hadde tatt over på et visst tidspunkt, men ånden til Affa fortsetter å jage hvileløst rundt i trådene her og en dag finner han en ny vert og en nytt nick. Fjotten han hadde tatt bolig i nå sist viste seg å være en sko-, skjorte- og hårgelé-elskende dandy som så mange andre sosser her inne. Går (i semskede italienske sko selvsagtVidar P skrev:Vi er mange som vet hvem Affa var KW. Og vi er mange som vet hvem han er også under nytt nick, og vi er mange som kjenner ham. Det var det jeg mente.