Barbaresco skrev:
Du begynte. Og KW er sur på meg også. Bare for at jeg kan rettskrivning.

Og retter bare på de som retter på andre eller kommenterer at de legger ned innsats for å overprøve andre. ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D 8) 8) ;D ;D ;D ;D 8) 8) ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D 8) 8) ;D ;D ;D ;D 8) 8) ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D :-* :-* :-* ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D :-* :-* ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Hei!
Dersom jeg er sur/sint/ergerlig på noen så kutter jeg Mvh.
Det har jeg ikke gjort en gang i det siste året, mener jeg og huske

Svært svært sjelden faktisk

Dersom jeg ikke blir gjengitt rett eller tillagt ting jeg ikke har sagt så tillater jeg meg å påpeke det.
Jeg er ikke flink til å skrive rett, og kan ikke huske om jeg har kritisert noen for å skrive feil/dårlig.
Det står mye rart skrevet her på HFS, men som jeg allerede har sagt så tror jeg ikke at jeg skal ta på meg den oppgaven å rette andre.
Vi skal også huske at noen helt generelt sliter med å skrive rett og riktig, la oss ikke skremme de bort fra å skrive her.
Jeg er også lite flink til å foreta egenkorrektur (det går litt fort unna i blant), men retter opp litt en gang i blant når jeg ser det i etterkant.
Jeg sliter vel mest med det som vel kalles for dobbeltkonsonanter, men har vel fått forståelsen av at den som oftest skal "kuttes" ned, men den skal f.eks. være med i ordet
fullt (ellers får det en annen betydning)
Når jeg først er i gang så kan jeg jo tillate meg (ikke for å kritisere) men for å opplyse om at det ikke, som veldig mange skriver heter
nyskjerrig men
nysgjerrig
Gal påstand om at jeg skulle være sur og særlig fordi at du kan rettskrivning og eventuelt er god i tillegg.
Svakt irritert kan jeg muligens være, men det er av andre grunner og de er nevnt
Mvh

KW