- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 4.328
Det ser ut som Hifisentralen er lei seg fordi jeg bruker adblocker?
Er dette noe nytt dere har begynt med?
Er dette noe nytt dere har begynt med?
|
Det var det jeg trodde også. Jeg har fjernet adblock fra Sentralen akkurat nå, men det er ekstremt irriterende med reklamen på sidene her nå.Som støttemedlem skal vi vel ikke se annonser uansett, eller husker jeg feil?
Da misforstod jeg støttemedlem godene men det er helt greit, jeg skal hviteliste HFS.Støttemedlemmer slipper all reklame nedenfor menylinjen. Det er kun toppraden som er synlig for støttemedlemmer.
Forøvrig så er det annonseinntekter som hovedsaklig holder liv i siden, og jeg ville satt stor pris på om de få annonsene vi har er levbare å se på.
Betalende støttemedlem ... Annonsene er det som holder liv i forumet, ikke støttemedlemskap.Tøvete greier. Her er man betalende støttemedlem og så skal man bli stengt ute fordi man ikke liker annonser.
Heldigvis finnes det enkle veier rundt slikt tull:
Anti-Adblock Killer
https://github.com/reek/anti-adblock-killer
Jeg begynner å skjønne tegninga (tror jeg); det er ikke reklamen alt folk reagerer på, men en anti-adblock-sak som dukker opp. Det er nok irriterende, særlig for dem som faktisk har skrudd av ad-block på denne siden. Det andre er folk som klager på selve reklamen; de har ingenting å klage på ...Det kan virke som om noen her liker reklame, andre ikke.
Jeg misliker reklame meget sterkt.
Jeg begynner å skjønne tegninga (tror jeg); det er ikke reklamen alt folk reagerer på, men en anti-adblock-sak som dukker opp. Det er nok irriterende, særlig for dem som faktisk har skrudd av ad-block på denne siden. Det andre er folk som klager på selve reklamen; de har ingenting å klage på ...Det kan virke som om noen her liker reklame, andre ikke.
Jeg misliker reklame meget sterkt.
Samme herAd-Blocker herved excluded for Hifisentralen.no. Som ENESTE domene jeg har ekskludert!!!![]()