Tenkte å sjekke hvor mange forummedlemmer som var tenkt å ta turen 
Her er et medlem!Smibakkjen skrev:Tenkte å sjekke hvor mange forummedlemmer som var tenkt å ta turen![]()
Tidlig krøkast, god krok skal bliBartesam skrev:Her er ennå en. Tar med sønnen min![]()
Synes faktisk Valles betongørken kler en del av musikken som spilles der langt bedre enn moderne fotballstadioner som ofte er alternativet. Men Valle Hovin er langtfra min favorittarena. Det største problemet på Valle, synes jeg, er mangelen på sidevegger. Blåser det, så pleier man å merke det på lyden.Trane skrev:650 spenn for å tilbringe noen timer på betongen på Valle Hovin er ran...rent ran...uansett hvem som spiller. Kan noen snart bombe den betongørkenen før vi får flere idiotske "konserter" der ?!
Kunne tenkt meg å gi Forebu en sjanse, men Valle ? grrrrr
Jo så sannelig - lenge etter at det sto utsolgt ble det billetter gitt!BT skrev:Æsj - fikk ikke billetter nå heller. Det var en dårlig start på bursdagen min... :'(
Hehe, flott BT! Gratulere med dagen!BT skrev:Jo så sannelig - lenge etter at det sto utsolgt ble det billetter gitt!BT skrev:Æsj - fikk ikke billetter nå heller. Det var en dårlig start på bursdagen min... :'(
Gratulerer med dagen BT! ;D ;D ;D
Fikk denne e-posten i går:BT skrev:Æsj - fikk ikke billetter nå heller. Det var en dårlig start på bursdagen min... :'(
Vi snakka om deg i bilen oppover, og sendte deg mange varme tanker. En gang til takk for all hjelp.65finger skrev:Kjørte Haavard med kompis og sønner til fornebu i ettermiddag. Det totale trafikkkaosgodt man er lommekjent og kan bakveiene ;D
Det var morsomt haavard ;D sikker på at det var bandet vi kjørte bak. 2 politibiler, 3 vaner og oss snikende bakveiene Fornebu/Strand. Veibommer ble åpnet. Stilen var bra ;DHaavard skrev:Vi snakka om deg i bilen oppover, og sendte deg mange varme tanker. En gang til takk for all hjelp.65finger skrev:Kjørte Haavard med kompis og sønner til fornebu i ettermiddag. Det totale trafikkkaosgodt man er lommekjent og kan bakveiene ;D
Hjemme 02.16. Opp klokka 07.00. Det går på et vis, men er glad når denne dagen er ferdig kl. 21.00 i kveld.
Bra konsert, Telenor Arena fungerte som sted om man ser bort i fra logistikkproblemene.
Gutta i bilen lurte på om det var Ac Dc vi kjørte bak hjem igjen fra Telenor Arena.
Håvard
Men de hadde en knallversjon av TNT! 8)Valentino skrev:De har nok lært noe av dere prøvekaniner. Hadde egentlig tenkt å dra på konserten, men det passet ikke med helsa. Så forresten av settlisten at High Voltage ikke ble spilt. Herværende seksåring ville blitt såååå skuffet!
Den var konge! Men Thunderstruck eller Dirty Deeds done Dirt Cheap var ikke verst de heller. Savnet High Voltage litt, men det glemte jeg etter hvert.KJ skrev:Med de hadde en knallversjon av TNT! 8)Valentino skrev:De har nok lært noe av dere prøvekaniner. Hadde egentlig tenkt å dra på konserten, men det passet ikke med helsa. Så forresten av settlisten at High Voltage ikke ble spilt. Herværende seksåring ville blitt såååå skuffet!
mvh
KJ
Gudene skal vite jeg slapp det.Valentino skrev:Ikke lett å stryke noe fra den lista, men jeg synes faktisk at Stiff Upper Lip hadde gjort seg på også.
Nuvel. Er man forkjølet så er man forkjølet. Noen av HFS-erene som var ute og småjogget på E18 etterpå, forresten?