AC/DC

Skal du på AC/DC konserten på Valle Hovin?

• Ja

Stemmer: 0 0.0%
  • Nei

Stemmer: 0 0.0%

• Totalt antall stemmer
    0

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.764
    Torget vurderinger
    4
    Alt. 3 forutsetter en solid dose optimisme som jeg ikke er sikker på at det er grunnlag for...desverre.

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.764
    Torget vurderinger
    4
    650 spenn for å tilbringe noen timer på betongen på Valle Hovin er ran...rent ran...uansett hvem som spiller. Kan noen snart bombe den betongørkenen før vi får flere idiotske "konserter" der ?!

Kunne tenkt meg å gi Forebu en sjanse, men Valle ? grrrrr

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    30.059
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Skal rusle bortom Telenor Arena. Er nok billetter å få like før rocknrolltoget ankommer perrongen.

Valler uaktuelt. Fysjom!

Smibakkjen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.10.2006
    Antall liker
    5
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Hva er galt med Valle Hovin? Har aldri vert der, men kunne tenkt meg en tur på konserten i juni også.

Smibakkjen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.10.2006
    Antall liker
    5
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Bartesam skrev:
    Her er ennå en. Tar med sønnen min :)
    Tidlig krøkast, god krok skal bli ;) Min er ca. 1,5 når Fornebu fyllest, men driver allerede med "headbanging" til AC/DC ;D
    Han var med på rockefestival i sommer, men nektet å bruke hørselvern, så jeg tar ikke tjangsen på å ta han med på Telenor Arena :-\

I

ijustpop

Gjest
    Trane skrev:
    650 spenn for å tilbringe noen timer på betongen på Valle Hovin er ran...rent ran...uansett hvem som spiller. Kan noen snart bombe den betongørkenen før vi får flere idiotske "konserter" der ?!

Kunne tenkt meg å gi Forebu en sjanse, men Valle ? grrrrr
    Synes faktisk Valles betongørken kler en del av musikken som spilles der langt bedre enn moderne fotballstadioner som ofte er alternativet. Men Valle Hovin er langtfra min favorittarena. Det største problemet på Valle, synes jeg, er mangelen på sidevegger. Blåser det, så pleier man å merke det på lyden.
    Skal på Fornebu. Valle er uaktuelt, av flere grunner.

sims

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.09.2006
    Antall liker
    133
    Sted
    Trondheim
    Da var billetter til årets sommerkonsert i boks etter 20min. i kø hos billettservice ;D

AKA

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.02.2007
    Antall liker
    464
    Torget vurderinger
    6
    billetter kjøpt ;D

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    Æsj - fikk ikke billetter nå heller. Det var en dårlig start på bursdagen min... :'(

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    BT skrev:
    Æsj - fikk ikke billetter nå heller. Det var en dårlig start på bursdagen min... :'(
    Jo så sannelig - lenge etter at det sto utsolgt ble det billetter gitt!
    Gratulerer med dagen BT! ;D ;D ;D

AKA

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.02.2007
    Antall liker
    464
    Torget vurderinger
    6
    BT skrev:
    BT skrev:
    Æsj - fikk ikke billetter nå heller. Det var en dårlig start på bursdagen min...  :'(
    Jo så sannelig - lenge etter at det sto utsolgt ble det billetter gitt!
    Gratulerer med dagen BT!  ;D ;D ;D
    Hehe, flott BT! Gratulere med dagen!

mls

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.11.2007
    Antall liker
    27
    Skal på konsert på Fornebu i februar.

Her er et bilde fra konserten i Houston den 14. desember.

Vedlegg

janghell

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.12.2002
    Antall liker
    392
    Torget vurderinger
    12
    Mulig at 2 av mine billetter blir lagt ut for salg etter hvert.....
    Hvis jeg skal selge dem, så blir de solgt for det jeg har gitt for dem.

Smibakkjen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.10.2006
    Antall liker
    5
    Sted
    Sogn og Fjordane
    BT skrev:
    Fikk denne e-posten i går:

Billetter Valle Hovin Stadion, Oslo – Mandag 15. juni 2009

Billettene til denne konserten ble utsolgt på 57 minutter onsdag 17. desember.

Det vil være et antall uavhentede billetter som blir lagt ut for salg

MANDAG 22. DESEMBER kl 9.00 via:

www.billettservice.no / tlf. 815 33 133 eller personlig fremmøte

Vi velger å la være å sende ut pressemelding om dette, men vi ønsker at du som er medlem hos oss får førstehånds kjennskap til dette.

Smibakkjen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.10.2006
    Antall liker
    5
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Har muligens en billett til AC/DC på Fornebu, onsdag 18. februar. En kompis av meg som ikke kunne reise. Dersom noen er innteresert, så send meg en PM.

Ram1s

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    25.01.2006
    Antall liker
    0
    Det koster 275.- for og parkere i nærheten av Telenor arena,de kan og ta seg betalt. :(

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Kjørte Haavard med kompis og sønner til fornebu i ettermiddag. Det totale trafikkkaos :( godt man er lommekjent og kan bakveiene ;D

Ram1s

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    25.01.2006
    Antall liker
    0
    Aldri mer Teleno Arena,en time for og komme ut av arenaen,to timer for og komme ut av parkringshus.Totalt kaos.

Bartesam

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Antall liker
    12.713
    Sted
    Hus
    Telenor Arena var grei den, men det totale kaos å komme seg ut. I tillegg var det dumt å gå bort til buss, men mere fornuftig å gå bort til Lysaker stasjon. Så var det kø igjen ved billettautomatene, og når en skulle komme fram for å kjøpe billetter, så gikk automaten i out of order. Var vel tom for papir. Slikt må jo funke når slike horder med mennesker skal hjem, så dette må bli mye bedre før dette funker optimalt. Synd at denne arenaen ligger der ute, for det går bare en bussrute ut dit. Spektrum og Valle Hovin ligger mye bedre strategisk når det kommer til infrastruktur i nærheten :mad:

TJ

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.08.2003
    Antall liker
    2
    Litt mas å komme seg fra, men det var verdt det :D

Burde bygd ei T-bane rute dit...

Fra asker med buss var totalt problemfritt, tilbake tok det litt tid å gå til lysaker stasjon pga. alle menneskene, men nok en gang - det var så utrolig verdt det.

Dekelen for en konsert!! Til og med vokalen funka stort sett!! Gamle menn, men Angus Rules again - tryne som en 50-åring-kropp som en 30-åring, utholdenhet som en 20-åring og iver som en 3-åring! Amazing!

I tillegg vil eg oppfordre alle til å ta ei veke i alpene på et par tusen meters høyde veka før konsert. Gir såpass med rød blodlegemer i systemet at man kan hoppe og sprette og klappe og Bange og nesten holde tritt med Angus fra start til mål :))

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.296
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    65finger skrev:
    Kjørte Haavard med kompis og sønner til fornebu i ettermiddag. Det totale trafikkkaos :( godt man er lommekjent og kan bakveiene ;D
    Vi snakka om deg i bilen oppover, og sendte deg mange varme tanker. En gang til takk for all hjelp.
    Hjemme 02.16. Opp klokka 07.00. Det går på et vis, men er glad når denne dagen er ferdig kl. 21.00 i kveld.

Bra konsert, Telenor Arena fungerte som sted om man ser bort i fra logistikkproblemene.
    Gutta i bilen lurte på om det var Ac Dc vi kjørte bak hjem igjen fra Telenor Arena.

Håvard

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Haavard skrev:
    65finger skrev:
    Vi snakka om deg i bilen oppover, og sendte deg mange varme tanker. En gang til takk for all hjelp.
    Hjemme 02.16. Opp klokka 07.00. Det går på et vis, men er glad når denne dagen er ferdig kl. 21.00 i kveld.

Bra konsert, Telenor Arena fungerte som sted om man ser bort i fra logistikkproblemene.
    Gutta i bilen lurte på om det var Ac Dc vi kjørte bak hjem igjen fra Telenor Arena.

Håvard
    Det var morsomt haavard ;D sikker på at det var bandet vi kjørte bak. 2 politibiler, 3 vaner og oss snikende bakveiene Fornebu/Strand. Veibommer ble åpnet. Stilen var bra ;D

unodostres

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.01.2009
    Antall liker
    0
    Takk til Smibakkjen som solgte meg en billett til pålydende + litt ølpenger (det siste på mitt eget initiativ). En strålende konsert, og det faktum at de gamle er eldst innen rocken ble bekreftet nok en gang. Ikke helt optimal lyd, og jeg har også inntrykk av at det er brannforeskrifter eller noe annet som begrenser hvor mange de kan ta inn, det var ikke akkurat trengsel nede på gulvet, så det var enkelt å komme seg til og fra baren og kunne stå i grei avstand fra scenen uten å bli dyttet hele tiden. Jeg stod ikke så langt bak den harde kjernen og så godt og fikk stå i fred.

Logistikken funket bra til - jeg kom ca et kvarter før konserten startet med en buss som ikke var spesielt full og jeg stod ikke i en eneste kø for å komme inn. Det var også greit å få seg litt øl når konserten først hadde startet. Hjem var det ikke så bra, prøve å ta buss men gav opp ganske fort da det var null progresjon i køen og folk tydligvis hadde gått på et tidligere stopp siden de få bussene som kjørte var smekkfulle. 10 minutts gange til Lysaker togstasjon og det også ordnet seg greit.

Da er det bare å vente til sommeren til de kommer tilbake.

I

ijustpop

Gjest
    Bandet gjorde jobben sin og vel som det. Veldig, veldig bra lyd i arenaen i tillegg. Øl- og dofasilitene var ikke bra nok (ut for å pisse, rett i mot alle som skulle inn) og i tillegg til trafikkaoset, er det altfor trangt utenfor arenaen. Etter å ha trengt seg ut utgangen så åpner ikke området seg og folkemassen kan spres slik som ved f.eks Valle og Spektrumkonsert. Man blir gående og trenge i en labyrint av sauegjerder. Folk klatra jo selvfølgelig over gjerder og løp ut i veibanen.

Scenen var altfor lav. Jeg er selv over 185 og ble stående og se på skjermen for det meste. Ikke bare lave damer og kidsa som ikke så noe i går. Scenen var typ Rockefeller høyde, og ikke noe for en stor arena.

Men det var en veldig bra konsert og lyden var virkelig bra. Klar, med bra trøkk, lett å høre enkeltinstrumenter og en tight bass. Synd at kollektivtransport og området rundt ikke takler 23 000 mennesker som skal inn og ut. Det lagde en møkkaramme rundt det som egentlig var en kjempekonsert.

Valentino

Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    30.059
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    De har nok lært noe av dere prøvekaniner. Hadde egentlig tenkt å dra på konserten, men det passet ikke med helsa. Så forresten av settlisten at High Voltage ikke ble spilt. Herværende seksåring ville blitt såååå skuffet!

KJ

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.10.2004
    Antall liker
    5.302
    Torget vurderinger
    1
    Valentino skrev:
    De har nok lært noe av dere prøvekaniner. Hadde egentlig tenkt å dra på konserten, men det passet ikke med helsa. Så forresten av settlisten at High Voltage ikke ble spilt. Herværende seksåring ville blitt såååå skuffet!
    Men de hadde en knallversjon av TNT! 8)

mvh
    KJ

Pengvim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2005
    Antall liker
    2
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    KJ skrev:
    Valentino skrev:
    Med de hadde en knallversjon av TNT! 8)

mvh
    KJ
    Den var konge! Men Thunderstruck eller Dirty Deeds done Dirt Cheap var ikke verst de heller. Savnet High Voltage litt, men det glemte jeg etter hvert.

Strippinga til Angus var moro det og da. Og soloen var da rå.

Jeg digga det i hvert fall. Første gang for min del. ;D

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.152
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    På AC/DC sine konserter savner jeg aldri noen låter! :)
    Med det repertoaret så kan det ALDRI bli feil, AC/DC er og blir de største! 8)

Komplett spilleliste (høydepunkter merket rødt):

Rock’N’Roll Train
    Hell Ain’t A Bad Place To Be
    Back In Black
    Big Jack
    Dirty Deeds Done Dirt Cheap
    Thunderstruck
    Black Ice
    The Jack
    Hells Bells
    Shoot To Thrill
    War Machine
    Anything Goes
    You Shock Me All Night Long
    T.N.T.
    Whole Lotta Rosie
    Let There Be Rock
    Highway To Hell
    For Those About To Rock (We Salute You)

Valentino

Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    30.059
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Ikke lett å stryke noe fra den lista, men jeg synes faktisk at Stiff Upper Lip hadde gjort seg på også.
    Nuvel. Er man forkjølet så er man forkjølet. Noen av HFS-erene som var ute og småjogget på E18 etterpå, forresten?

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.296
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Valentino skrev:
    Ikke lett å stryke noe fra den lista, men jeg synes faktisk at Stiff Upper Lip hadde gjort seg på også.
    Nuvel. Er man forkjølet så er man forkjølet. Noen av HFS-erene som var ute og småjogget på E18 etterpå, forresten?
    Gudene skal vite jeg slapp det.
    Mannen med fingrene hjalp oss.

Håvard

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn