Absolare Passion Integrert

Hør Absolare Passion Intergrated Signature hos oss.

Vi har aldri hørt en bedre forsterker og både messerapporter fra blant annet Munchen High End og tester i The Absolute Sound forteller det samme, dette er noe helt spesielt. Tenk deg en SET forsterker med nok krefter til å drive stort sett alt av høyttalere. Legg så til en ekstrem oppløsning og musikalitet og du har Absolare.

Mange kjøper dyrere for- og effektforsterkere enn dette, de burde prøve dette vidunderet før de legger enda mer penger på bordet. Det finnes flere som kjøper forsterkersett til mer enn 4-500.000,-. Vi er ikke så sikre på at de hadde valgt separate løsninger hvis de hadde hørt denne.

Her er utdrag fra testen Robert Harley skrev i TAS:
Living with the Absolare Integrated fosters a very different relationship between listener and hi-fi system. It’s an entirely different aesthetic from the feature-laden component with a brightly lit alphanumeric display, sharp-edged metal casework, and sound that values treble detail at the expense of rich musicality. Instead, I found something tremendously compelling about the utter simplicity of the Integrated’s operation, the way it looks like a piece of art rather than a product of industrial engineering, and the warm and fatigue-free listening it offers up. The Integrated’s sound is not just tube-like, but SET-like in its lush midrange liquidity and voluptuous warmth. But unlike any SET—even Absolare’s own powerful and robust Passion 845—the Integrated will drive a wider range of loudspeakers and deliver deeper and more controlled bass.

The company has found a way to bring the magic of its all-tube Passion components to a product that is not only more affordable, but also more flexible because of its ability to drive a wider range of loudspeakers. Give the Integrated a listen; I suspect that many of you will be captured by its many charms, just as I was.



Velkommen til en hyggelig hifi-prat. Vårt demo eks. er selvsagt til salgs. I samme utførelse som på bildet. Og, vi kan være behjelpelige med hjemlån. Da i form av at vi leverer forsterkeren personlig, lytter litt sammen og så kan den bli et par dager. Dette kan skje i Oslo-området eller i Ålesund.
 

Vedlegg

Sist redigert:

Kommentarer

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.632
Antall liker
11.016
Torget vurderinger
2
I Danmark ligger den på 200 000,- DKK, det burde nok bli over 250 000,- her til lands. Er vel ikke helt i budsjettklassen.

Mvh
Håkon Rognlien
 

BebopHifi

Bransjeaktør
Ble medlem
09.09.2016
Innlegg
86
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Her er priser på den integrerte fra Absolare:

Passion Integrated, integrert forsterker: kr 247 500
Passion Signature integrert forsterker, kr 321 100

Det var for så vidt bare å gå inn på www.bebophifi.com så ligger alle prisene der. Ja, dette er dyrt utstyr, men sammenlign den gjerne med andre kjente High end merker. Gjerne direkte hvis noen har ett ønske om det og er reelt interessert i denne. Vi låner ut, i Ålesund-området og i Oslo-området.
 
Sist redigert:

Perfect sense

Bransjeaktør
Ble medlem
13.05.2010
Innlegg
332
Antall liker
202
Sted
Stockholm / Sverige
I Danmark ligger den på 200 000,- DKK, det burde nok bli over 250 000,- her til lands. Er vel ikke helt i budsjettklassen.

Mvh
Håkon Rognlien
Det är en korrekt uppskattning. Bebop får dock svara på vilket exakt pris som man har satt i Norge.

Det är också helt korrekt att Absolare inte är en produkt i budgetklassen. Den hör snarare till kategorin "state of the art".

/ Marcus, Perfect sense (importör och distributör av Absolare i Skandinavien)
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.082
Antall liker
10.485
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Flott sak og imponerende utgangseffekt for størrelsen!
Hva mener du egentlig? Imponerende lite eller imponerende mye? ;)
Continuous Output Power: 150 Watts minimum @ 8 ohms, 200 Watts minimum @ 4 ohms.
Speaker impedance: 4 to 8 Ohms
Dimensions: 38.2 x 67 X 20 cm (WxDxH), excl. feet
Weight: 32 Kg
Solid og stor sak dette her.
 

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.589
Sted
Stavanger
Ikke i forhold til mine amper :)
Men, ja - bildet lyver nok litt da 'elegansen' maskerer størrelsen litt.
 

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Innlegg
10.994
Antall liker
8.165
Torget vurderinger
1
Så dyr og likevel ikke hatt råt til å plassere av/på bryteren på fremsiden....
 

seboemer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.12.2008
Innlegg
192
Antall liker
83
Sikkert god men forsvarer nok ikke den prisen der,jeg har hørt på forsterkere i alle prisklasser bare får å ta et eks. en til 100.000 kan faktisk spille bedre en en til 200.000
 

Perfect sense

Bransjeaktør
Ble medlem
13.05.2010
Innlegg
332
Antall liker
202
Sted
Stockholm / Sverige
Sikkert god men forsvarer nok ikke den prisen der,jeg har hørt på forsterkere i alle prisklasser bare får å ta et eks. en til 100.000 kan faktisk spille bedre en en til 200.000
Du har inte hört Absolare. Ta chansen att lyssna på dem vid tillfälle. Det är produkter i särklass - tro mig.
 

Janpe

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.08.2015
Innlegg
669
Antall liker
742
Sikkert god men forsvarer nok ikke den prisen der,jeg har hørt på forsterkere i alle prisklasser bare får å ta et eks. en til 100.000 kan faktisk spille bedre en en til 200.000
Hva mener du med "forsvarer nok ikke prisen"? Når du bruker ordet "nok" regner jeg også med at du ikke har hørt den? Hva er da meningen med ditt innlegg?
 

seboemer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.12.2008
Innlegg
192
Antall liker
83
Janpe jeg mener at forsterkere i så høy prisklasse ofte har vanskeligheter med å forsvare prisen,og jeg har hørt dyrere forsterkere en den som jeg synes var veldig overpriset noe som jeg mener mange produkter er.
Men da må jeg vel se å få hørt på den da og høre om den er så god,husk alt som skinner er ikke gull.
Håper du skjønte litt mere nå.
 

seboemer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.12.2008
Innlegg
192
Antall liker
83
Sikkert god men forsvarer nok ikke den prisen der,jeg har hørt på forsterkere i alle prisklasser bare får å ta et eks. en til 100.000 kan faktisk spille bedre en en til 200.000
Du har inte hört Absolare. Ta chansen att lyssna på dem vid tillfälle. Det är produkter i särklass - tro mig.
Det er mulig den er det jeg skal nok få til det.
 

Janpe

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.08.2015
Innlegg
669
Antall liker
742
Janpe jeg mener at forsterkere i så høy prisklasse ofte har vanskeligheter med å forsvare prisen,og jeg har hørt dyrere forsterkere en den som jeg synes var veldig overpriset noe som jeg mener mange produkter er.
Men da må jeg vel se å få hørt på den da og høre om den er så god,husk alt som skinner er ikke gull.
Håper du skjønte litt mere nå.
Jeg har hatt to versjoner selv av denne forsterkeren, de suverent beste jeg noensinne har hatt. Og jeg har hatt (for) mye utstyr opp igjennom. Greia (for meg) med ett slikt produkt som Absolare er også eiergleden ved å ha noe spesielt, kanskje noe ikke alle har? Så hvis man også lar litt følelser komme inn i bildet og ikke bare tenker på lyden (som i seg selv er fremragende her) så får ett eierskap en litt annen dimensjon.


Skjønner at dette ikke er for alle (ei heller det produktet som her diskuteres), men slik ser jeg på dette.
 

amason

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.11.2017
Innlegg
2.396
Antall liker
1.867
Torget vurderinger
8
Så dyr og likevel ikke hatt råt til å plassere av/på bryteren på fremsiden....
Da tar jeg det som en selvfølge at det er power/standby på remoten eller så er det jo et stort minus
 

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.589
Sted
Stavanger
Janpe jeg mener at forsterkere i så høy prisklasse ofte har vanskeligheter med å forsvare prisen,og jeg har hørt dyrere forsterkere en den som jeg synes var veldig overpriset noe som jeg mener mange produkter er.
Men da må jeg vel se å få hørt på den da og høre om den er så god,husk alt som skinner er ikke gull.
Håper du skjønte litt mere nå.
Jeg har hatt to versjoner selv av denne forsterkeren, de suverent beste jeg noensinne har hatt. Og jeg har hatt (for) mye utstyr opp igjennom. Greia (for meg) med ett slikt produkt som Absolare er også eiergleden ved å ha noe spesielt, kanskje noe ikke alle har? Så hvis man også lar litt følelser komme inn i bildet og ikke bare tenker på lyden (som i seg selv er fremragende her) så får ett eierskap en litt annen dimensjon.


Skjønner at dette ikke er for alle (ei heller det produktet som her diskuteres), men slik ser jeg på dette.
Helt på linje med deg, men er ikke dette viktig for en så vil en heller ikke kunne forstå og verdsette denne vinklingen. Istedenfor´får man høre det´.
 
Sist redigert:

seboemer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.12.2008
Innlegg
192
Antall liker
83
Janpe jeg mener at forsterkere i så høy prisklasse ofte har vanskeligheter med å forsvare prisen,og jeg har hørt dyrere forsterkere en den som jeg synes var veldig overpriset noe som jeg mener mange produkter er.
Men da må jeg vel se å få hørt på den da og høre om den er så god,husk alt som skinner er ikke gull.
Håper du skjønte litt mere nå.
Jeg har hatt to versjoner selv av denne forsterkeren, de suverent beste jeg noensinne har hatt. Og jeg har hatt (for) mye utstyr opp igjennom. Greia (for meg) med ett slikt produkt som Absolare er også eiergleden ved å ha noe spesielt, kanskje noe ikke alle har? Så hvis man også lar litt følelser komme inn i bildet og ikke bare tenker på lyden (som i seg selv er fremragende her) så får ett eierskap en litt annen dimensjon.


Skjønner at dette ikke er for alle (ei heller det produktet som her diskuteres), men slik ser jeg på dette.
Har du ikke den forsterkeren lenger?
Vis ikke er det lov å spørre va du har nå?
Og når det gjelder eie av mye utstyr og utskifting stadig prøve noe nytt det har jeg holdt på med i 35år,har roet meg og nedskalert litt nå så lenge det varer.
Og jeg skriver igjen sikkert en bra forsterker.
Om den er så veldig spesiell å se på kan også diskuteres,må nok høres på i eget hjem og beskues.
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Fin forsterker, og stor! Mange gode reviews der ute.
Virkelig en forsterke det hadde vært moro å teste ut, synd den koster så mye.

Hadde passet fint til mine Kudos :cool:
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Se der, Bebop har lagt ut demomodell for salg.
Hadde den bare kostet én fjerdedel :cool:
 

Informasjon om bruker

BebopHifi
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
8
Link til alle artikler
54
BebopHifi sine annonser
Bransjenyheter
Black Friday tilbud fra BebopHifi

Black Friday tilbud fra BebopHifi

  • 0
Vi tilbyr på Black Friday følgende produkter til sterkt redusert pris: SPEC platematte for vinylspiller, 30 % rabatt, kr 2250, se egen annonse på Torget. SPEC RSP-AZ9EX, for absoprsjon av...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny vinyl tallerkenmatte fra SPEC

Ny vinyl tallerkenmatte fra SPEC

  • 3
SPEC AP-UD1- Platematte laget av samme materiale som masterdisc'en. Ved produksjon av vinylplater benyttes en hovedplate, (masterdisc), som utgangspunkt for pressingen av platene. Denne...
Fortsett
Bransjenyheter
Mastersound - Dueundici - Gemini

Mastersound - Dueundici - Gemini

  • 12
Bebops demosamling av Mastersounds integrerte forsterkere vil befinne seg i Osloområdet i ca 2 uker framover, og demo av disse forsterkerne i et privat godt lytterom tilbys for interesserte...
Fortsett
Bransjenyheter
Nye integrerte forsterkere fra SPEC; RSA-V10/-V11

Nye integrerte forsterkere fra SPEC; RSA-V10/-V11

  • 2
SPEC har fått mange gode tilbakemeldinger på sin modell RSA-M99, også her i Norge. Man ønsket imidlertid å tilby en noe rimeligere variant av denne. Endringene består først og fremst av en liten...
Fortsett
Bransjenyheter
Apertura - franske fristelser hos Bebop Hifi

Apertura - franske fristelser hos Bebop Hifi

  • 0
Det er mange høyttalerprodusenter å velge mellom. Hos Bebop velger vi høyttalere som vi selv mener spiller musikk på en overbevisende måte. Vi startet i 2019 med de franske Apertura. Høyttalerne...
Fortsett
Bransjenyheter
Opplev Apertura Adamante hos Bebop Hifi

Opplev Apertura Adamante hos Bebop Hifi

  • 0
Vi har Adamante på permanent utstilling hos oss og kan love lydopplevelser på meget høyt nivå. I Adamante har man klart å kombinere en stor bånddiskant med 2 x 6,5" bass/mellomtoner fullstendig...
Fortsett
Topp Bunn