Forsterkere Abrahamsen V2.UP vs Rega Elex MK4

scaniagutten

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.01.2009
Antall liker
592
Torget vurderinger
46
Hei. Jeg fikk tak i en Abrahamsen V2.UP i uåpnet emballasje, kjøpt ny i 2019. Fra før har jeg en Rega Elex MK4.
Begge forsterkerene er på ca 2x70w men etter beskrivelsen har Abrahamsen en mye større strømforsyning. Høyttalere som brukes er Krix Equinox MK3 og Dali Oberon 5.
Er det noen som har en mening om hvilken forsterker som skal bli værende? Har liten lyst til å åpne emballasjen på V2. UP i tilfelle den skal selges.
Skjønner at dette blir mye gjetning men hvis noen har vært borti begge forsterkerene hadde det vært fint med andre sine meninger.
Mvh. Morten

hvego

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.09.2009
Antall liker
615
Hei. Jeg fikk tak i en Abrahamsen V2.UP i uåpnet emballasje, kjøpt ny i 2019. Fra før har jeg en Rega Elex MK4.
Begge forsterkerene er på ca 2x70w men etter beskrivelsen har Abrahamsen en mye større strømforsyning. Høyttalere som brukes er Krix Equinox MK3 og Dali Oberon 5.
Er det noen som har en mening om hvilken forsterker som skal bli værende? Har liten lyst til å åpne emballasjen på V2. UP i tilfelle den skal selges.
Skjønner at dette blir mye gjetning men hvis noen har vært borti begge forsterkerene hadde det vært fint med andre sine meninger.
Mvh. Morten
Du skulle ha kasta deg over den underprisa Accuphasen som nettopp ble solgt, og kvitta deg med begge to😂. Bare for å gni det inn. Neida. Joda. Neida. Ellers har jeg ikke noe fornuftig å komme med. Vi får ta en kaffe snart!

scaniagutten

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.01.2009
Antall liker
592
Torget vurderinger
46
Jepp. Kaffe snart så får vi se om det e mulig å få overlevert spikes til Proac samtidig:rolleyes::ROFLMAO:

Topp Bunn