9/11 conspiracy

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Innlegg
1.991
Antall liker
0
Jeg bare MÅ ta denne fram igjen, dere... Her er jo endelig svaret, og det er verre enn noen av oss hittil har villet tro. Selv trådstarter må nok bøye seg i støvet når disse uomtvisteliige bevis legges på pc-skjermen. USA er in deep shit!

http://www.snopes.com/rumors/wtcface.htm

Hooooonkey!!!
 
J

jekri

Gjest
Hjeeeeeelp!!!!!!
Nå ble jeg redd. ;D
Jeg lurer på hvor mange som tar dette som det endelige bevis? Det burde overbevise selv den mest innbitte tviler.
 
P

propaganda

Gjest
Jeg bare MÅ ta denne fram igjen, dere... Her er jo endelig svaret, og det er verre enn noen av oss hittil har villet tro. Selv trådstarter må nok bøye seg i støvet når disse uomtvisteliige bevis legges på pc-skjermen. USA er in deep shit!

http://www.snopes.com/rumors/wtcface.htm

Hooooonkey!!!
hahaha!!
kjærlighet gjør blind
www.venneravamerika.no

ordet "latterlig" er tråkket over for lenge siden.
total ignoranse av de groveste bevisene som noensinne kan fremsettes i en rettsal. INNRØMMELSER, VEKSLENDE UTTALELSER, 10-20VIDEOER, HUNDRETALLS BILDER, ENKEL VITENSKAPELIG FYSIKKTEORI, ET HAV AV VITNEMÅL.
NÅR KAN DERE ÅPNE ØYNENE!??
man buret inn orderud i 21år pga indisier, INGEN bevis. bevisene fremlagt i denne tråden er så overvelmende at de hadde gjort det samme for hundrevis av mennesker i tusener av år om nettverkstrådene til de involverte ble ÆRLIG etterforsket på riktig måte.
det absolutt eneste argumentet dere kan komme med er "vi har ikke sett det på tv2, og da kan det umulig stemme". det ubstritte faktum at 3 bygninger symetrisk kollapset i sitt eget fotavtrykk i fritt fall minst 10 etasjer per sekund finnes det BARE en forklaring på, et faktum dere selvsagt bare ignorerer. lol.
harsellerer med usakelig moroheter som om bevisene er grunnløse. skaff dere en hjerne!

www.911revisited.com
en ny video. som selfølgelig også er ubegrunnet modifisert for å skylde på en regjering som er helt uskyldig. hahaha!
 

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Innlegg
11.161
Antall liker
4.327
Torget vurderinger
1
hahaha!!
kjærlighet gjør blind
www.venneravamerika.no

ordet "latterlig" er tråkket over for lenge siden.
total ignoranse av de groveste bevisene som noensinne kan fremsettes i en rettsal. INNRØMMELSER, VEKSLENDE UTTALELSER, 10-20VIDEOER, HUNDRETALLS BILDER, ENKEL VITENSKAPELIG FYSIKKTEORI, ET HAV AV VITNEMÅL.
NÅR KAN DERE ÅPNE ØYNENE!??
man buret inn orderud i 21år pga indisier, INGEN bevis. bevisene fremlagt i denne tråden er så overvelmende at de hadde gjort det samme for hundrevis av mennesker i tusener av år om nettverkstrådene til de involverte ble ÆRLIG etterforsket på riktig måte.
det absolutt eneste argumentet dere kan komme med er "vi har ikke sett det på tv2, og da kan det umulig stemme". det ubstritte faktum at 3 bygninger symetrisk kollapset i sitt eget fotavtrykk i fritt fall minst 10 etasjer per sekund finnes det BARE en forklaring på, et faktum dere selvsagt bare ignorerer. lol.
harsellerer med usakelig moroheter som om bevisene er grunnløse. skaff dere en hjerne!

www.911revisited.com
en ny video. som selfølgelig også er ubegrunnet modifisert for å skylde på en regjering som er helt uskyldig. hahaha!
Gjesp, er ikke denne tråden ferdig enda?

Jeg har ingen tro på at den hele og fulle sannhet fra 11. september har kommet fram, hverken fra myndighetene eller fra konspirasjonsteoretikerne. Men dersom dette er en konspirasjon fra Bush-administrasjonen, kan noen da forklare meg hvorfor den godeste presidenten framstår som en premieidiot av første klasse i to-tre dager etter 11. september? Dersom det hele er regisert, hvorfor har da presidenten fått rollen som landets største tulling? Holdt han seg ikke til manus?

mvh
KJ
 
O

OldBoy

Gjest
Men dersom dette er en konspirasjon fra Bush-administrasjonen, kan noen da forklare meg hvorfor den godeste presidenten framstår som en premieidiot av første klasse i to-tre dager etter 11. september? Dersom det hele er regisert, hvorfor har da presidenten fått rollen som landets søtrste tulling? Holdt han seg ikke til manus?
Dette skulle være tråden som jeg skulle holde meg unna. Men det ble for fristende til slutt.

For det er jo klart at hvis, jeg understreker HVIS, det hele er regissert, og man ikke ønsker at det skal bli oppdaget, er det jo litt lurt å lage et manus som nettopp IKKE får det hele til å fremstå som planlagt. Da hjelper det å opptre som en premieidiot.

Bortsett fra dette, har jeg ingen meninger om temaet. Inntil jeg eventuelt blir fristet igjen.
 
K

knutinh

Gjest
Ingenting fårmeg til å trekke på smilebåndet som naive konspirasjons-tilhengere og sosialister =)

-k
 

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Innlegg
1.991
Antall liker
0
Virkeligheten overgår som kjent alltid fantasien! :) På den annen side knutinh; politisk ståsted som utgangspunkt for å bedømme menneskelig forstand finner jeg trist, og bare trist. Nå vel. Konspirasjonsteorier er i det minste spennende; på mange måter som spøkelseshistorier, synes jeg.
Til propaganda: Jeg har hele tiden sagt at det er alt for mange ting som ikke stemmer rundt alt som skjedde den gangen, så langt er vi enige. Det jeg synes er litt leit da, er jo at "dere" (konspirasjonsteoretikerne) overhodet ikke setter krav til bevisførsel heller!  Deres "beviser" er jo MINST like elendige som "de andres",  disse som dere jo beskylder for å fare med dårlige bevis! Og du har ikke en gang giddet å kommentere den langt mer tenkbare teorien om årsaken til tåkeleggingen av fakta. Nemlig den at USA er sårbare på hjemmebane.
Nå vel, jeg synes uansett teorien om denne fantastiske konspirasjonen er fryktelig gøyal, så keep it coming! :)

Honkey
 
K

knutinh

Gjest
Naive sosialister er litt småmorsomt.
Naive høyre-folk kan være skummelt.

Fornufitge folk fra begge sider er bare bra.

-k
 

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Innlegg
1.991
Antall liker
0
Nå skal vi ikke lage dette til en politikk-tråd, men: Naivitiet er ikke begrunnet i politisk sidevalg. Naivitet kan være ufrivillig morsomt. Det er kynisme som er skummelt.

Honkey
 

us3

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.01.2006
Innlegg
236
Antall liker
0
Ingenting fårmeg til å trekke på smilebåndet som naive konspirasjons-tilhengere og sosialister =)

-k
siden du kaller dette konspirasjons-teori, hva har du sett i linkene quotet side opp og side ned???

hvem i denne tråden har sett hele "loose change ed2" "in plane site" og den siste på 911revisited.com ?

foredragene til david ray griffin taler hverken om (betalte?!) vitner eller (animert!?) video men viser likevel enkelt hvordan det meste er umulig og hvordan usas regjering er de eneste som kan stå bak.
http://911busters.com/911_new_video_productions/WMV/DR_Griffin_Santa_Rosa_Oct_04.wmv
http://911busters.com/911_new_video_productions/WMV/DR_Griffin_Madison.wmv

summering av dette, og for de som faktisk har lest 911 comission report. å likevel påstå det er konspirasjonsteori er så latterlig at det ikke finnes ord.

vil noen begi seg innpå det vitenskapelige om hvordan 3 enorme bygninger kan kollapse helt symetrisk til en pannekake uten motstand fra 43 til over 100 etasjer.
det finnes ingenting i nedskrevet historie som kan matche de utrolige tilfeldigheten 11.september.

skjønner at dette må synke inn for noen ;D det er jo umulig at noe dere har blitt fortalt på tvskjermen ikke kan stemme.
 
C

cosmos

Gjest
Det jeg synes er litt leit da, er jo at "dere" (konspirasjonsteoretikerne) overhodet ikke setter krav til bevisførsel heller!
den syns jeg var morsom. da man kan si det samme om deg. "dere" spektikere er fast bestemt på at dette er umulig uansett kvanta av bevis og hvor de tar vei.

jeg har nå, som flere her inne fått en helt annen oppfatning av 911 etter loose change og in plane site.
det finnes ikke fnugg av tvil.
for guds skyld, dere har sett larry silverstein innrømme på film å ha bomba ned wtc7. hva er deres forklaring på det? ble truet av terrorister til å si det? tok en hasjrøyk før opptak? :eek:
http://www.silversteinproperties.com/worldtrade.htm (lol)
 

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Innlegg
1.991
Antall liker
0
Nå er det altså ikke Bush, men Silverstein. Og han har til og med innrømmet det. Hva er da problemet? Silverstein har valgt å drepe tusener av sine landsmenn. Han har makt over flyselskaper, ATC, CIA og gud vet hvem.
Jeg har aldri benektet at det foregår en del tåkelegging rundt 9/11, og jeg har til og med hevdet en relativt plausibel forklaring på hvorfor.
Se her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=137462
Så enkelt er det å spore saker og ting i USA. Så skal altså en person som Silverstein (eller Bush, eller faen vet hvem) få tusener til å holde kjeft. Har du lest bøkene til Däniken? Der ser du kroneksempelet på hvordan få 100 halvsannheter til 1 sannhet.

Honkey
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
....bevisene er der i tusenvis. og den eneste grunnen til en handfull clueless latterlige skeptikere nekter å tro det er pga hva cnn forer dem med av pisspreik.
En håndfull skeptikere??????
Tror du virkelig at folk flest tror på noe av dette tøvet, enn mindre gidder å debattere dette?

(jeg klarte ikke å la være, men det er absolutt siste gang jeg skriver i denne tråden. :eek:)
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
Asså, du er clueless ikke sant, bare helt far out lissom. Du skjønner ikke en dritt, bare helt sinnssykt ute av tune.

PS! Jamba rulez.
 

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Innlegg
3.228
Antall liker
422
Sted
Sola
Det kommer visstnok ut en norsk bok nå som kan være noe å tygge på for alle oss som syntes krim er kjedelig i påsken - forfatteren er en gammel journalist som heter Ertevåg eller noe slikt. Og tittelen fikk jeg ikke med meg(Kulturbeite på P2 i dag tidlig) - noen som kan hjelpe?

Det var en diskusjon med en professor i statsvitenskap, som faktisk IKKE underkjente bokens innhold, men sa det var en del interessante anslag..

Og det hørtes ut som "mother of all concpiracy theories" på meg ;D, Bildbergere, små klaner som har stått bak eller påvirket alt fra 1789 til 9/11 og videre...

Der fikk jeg en mail fra P2!:
"Forfatteren heter Per-Aslak Ertresvåg og tittelen er Makten bak makten, utkommet på Koloritt forlag."

Høres gøy ut! :D

O.
 
C

cosmos

Gjest
men helt seriøst, de som ikke fatter bakrunnen til 11.september kan umulig vite noe om den dagen i det hele tatt!
over 60% av alle innbyggere i new york mener det samme som trådinnhaver, i likhet med hver eneste person jeg kjenner i norge som har blitt konfrontert med de samme bevisene.
å påstå alle desse er påvirket av meningsløs internett konspirasjonsteori er pisspreik.
 

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
Interessant som bare det. Håper det snart kommmer en avsløring som skaper litt liv i usa.
 

Thror

Medlem
Ble medlem
06.10.2003
Innlegg
33
Antall liker
3
Ingen som har linker\navn på litt lenger filmer om illuminati\new world order\free masons el. ?
 

xiando

Medlem
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
15
Antall liker
0
Ingen som har linker\navn på litt lenger filmer om illuminati\new world order\free masons el. ?
Jeg har lagt ut en haug av videofilmer på http://torrentchannel.com/. Du må bruke BitTorrent til å laste ned flesteparten av filene (unngår overbelastning av en server).

Informasjonen på dette nettstedet er tydeligvis ekstremt relevant også for Norge ettersom Politiets sikkerhetstjeneste begynte å stjele posten min og torturere meg daglig ved hjelp av avanserte ADS (active denial system) og rettet energi våpen kort tid etter jeg la ut dokumentarer om 911 på den nettsiden.
 

xiando

Medlem
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
15
Antall liker
0
Takk for at du bruker og promoterer yoshiba!! Og husk å motstå og nekt globalt globalt New World Order tyranni. Globalt tyranni er ikke bra for deg og dine kjære.

Og til alle som ikke klarer å akseptere at NWO er en ekte trussel mot frihet på planeten Jordkloden:

Bush Senior sier rett ut at han jobber for NWO!!

Bush_Sr_New_World_Order_Speech_Rare.avi

PS: Flower of Life er deres største hemmeilghet!!!!

 

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Innlegg
1.991
Antall liker
0
Jeg har lagt ut en haug av videofilmer på http://torrentchannel.com/. Du må bruke BitTorrent til å laste ned flesteparten av filene (unngår overbelastning av en server).

Informasjonen på dette nettstedet er tydeligvis ekstremt relevant også for Norge ettersom Politiets sikkerhetstjeneste begynte å stjele posten min og torturere meg daglig ved hjelp av avanserte ADS (active denial system) og rettet energi våpen kort tid etter jeg la ut dokumentarer om 911 på den nettsiden.
Hva er "rettet energi våpen" ?
Jeg ser ellers at du har oversatt nokså korrekt dette med liv og blomster og sånn... Hvor er du på vei nå, egentlig?

Honkey
 
A

Affa

Gjest
Drit i dem Honkey. Kamp mot vindmøller! Her er det idiotene og de enfoldige som rår. De som løper i redsel når julenissen kommer. De som med blanke store øyne leter etter påskeharen. De som blir friske av blanke aromatiske dråper. De som synes Wienerpølser er verdens beste mat.
 

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Innlegg
2.486
Antall liker
2
Hva er "rettet energi våpen" ?
Jeg ser ellers at du har oversatt nokså korrekt dette med liv og blomster og sånn... Hvor er du på vei nå, egentlig?

Honkey
Det står på hjemmesiden til Xiando:

Dear NATO and Royal Norwegian Air Force. Your criminal use of advanced ground-based, aircraft-based and space-based DeathRay(tm)-satellite directed energy weapons who occasionally set the sky on fire and other exotic weapons systems against me is duly noted. Your illegal warfare against me and other citizens is terrorism of the worst sort. You people are terrorists and should be subjected to the punishments befitting of such lowlife creatures. Please stop your brutal and highly criminal "ability to produce results in the less-than-war spectrum of operations" "stealth" war against me and other citizens in Norway, USA, Sweden, Germany and Canada. Thanks.

For mer info:

http://en.xiando.org/NATO_DeathRay(tm)

http://en.xiando.org/Main_Page

Kanskje på tide å innse at de er tullinger? Massaoi venter på dødsstraff, rart han ikke plaprer.
 

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Innlegg
1.991
Antall liker
0
Hm. Det må jeg si! Her er det tydelig en del prestisje ute og går fra verdens ledere! :)
Jeg venter i spenning på fortsettelsen.

Honkey
 

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Innlegg
1.991
Antall liker
0
Aha! Dermed falt enda en brikke på plass, og denne tråden smelter sammen med "hvorfor stemmer du som du gjør"-tråden. Årsakene til vår økende mistilpasning, depresjon og antall udiagnostiserbare sykdommer er selvsagt mye grunnet "rettet energi våpen", dessuten finansieres mye av operasjonene med det stadig og ekstremt økende forbruk av lykkepiller og desslike. Husk: "De" selger drugs til våre barn!

Honkey
 

xiando

Medlem
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
15
Antall liker
0
Det står på hjemmesiden til Xiando:

and space-based DeathRay(tm)-satellite directed energy weapons who occasionally set the sky on fire and other exotic weapons


Det er av interesse at verken Luftforsvaret, Forsvarets Forskningsinstitutt, Politiet, Universitetet i Bergen, National Security Agency, NATO eller noen andre for den saks skyld har kommet med en fornuftig (bort)forklaring, eller i det minste et forslag, til nøyaktig hvorfor himmelen av og til tar fyr der jeg oppholder meg.

Kanskje på tide å innse at de er tullinger? Massaoi venter på dødsstraff, rart han ikke plaprer.
Hvem er Massaoi, og hvorfor tror du han er viktig? Fungerer ikke hjernen din? Viktigere er det at du ser flash-videoen http://pentagonstrike.co.uk/ minst tre ganger - eller til du forstår at de ganske enkelt skøyt en liten rakett på Pentagon og sa det var en Boeing. Det eneste som er mer utrolig enn at det er sannheten er at folk flest ser ut til å tro at en Boeing traff Pentagon 11. September 2001 selv om 14-åringer klarer å forstå at så ikke er tilfelle ved å se på bildene. Pentagon er den viktigste delen av hele 911 fordi den så direkte involverer US Department of Defense Corporation (et Bilderberg Group-selskap) og deres datterselskap NATO Corporation (som "much likely will expand again" i følge Jim Jones, direktør for NATO's Europa-avdeling).

Det finnes kun to grunner til at du kan tro 911 skjedde som forklart på TV:

- Du har ikke sett på fakta, de har ikke lest noe som helst om emnet, ikke sett noen dokumentarer, ikke gjort noe research, ikke gjort et ærlig forsøk på å søke sannheten og viktigst, ikke tenkt over hendelsen eller stilt spørsmål ved den.
- Du har ikke en fungerende hjerne.

Jeg anbefaler sterkt at du holder deg langt unna TV i tre måneder. Ytringer som "Kanskje på tide å innse at de er tullinger? Massaoi venter på dødsstraff, rart han ikke plaprer." antyder at hjernen din ikke fungerer. Bruk tiden du nå bruker på TV til å løse matteoppgaver i 3 måneder og oppsøk så informasjon om "Reichtag Fire" og 911.
 
Topp Bunn