8x12_TOM's anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• BeetleBug

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Antall liker
    17.357
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    "Den omvendte båd" nær Skråstadvarden.
    Jeg kan anbefale Vågsbygdskogen neste gang dere besøker Kristiansand. Kjør til Kanonmuseet og parker bilen ved den nederste parkeringsplassen og gå inn stien dere ser på venstre side. Enten tusle til Torsteinneset eller ta inn en av stiene som krysser inn til høyre fra hovedstien. Alt er merket.

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    22.007
    Sted
    Langesund
    "Den omvendte båd" nær Skråstadvarden.
    Der har je vøri Kal, mer enn en gang.
    Fra der fruen står, og østover mot Justvik skulle du ha prøvd deg på ski vinterstid Tor :eek:
    Var veldig flott tur terreng til fots i hvert fall og kanskje ikke for meg på ski. Ingen kunstner der så myrene på Rauland passer meg bedre i så måte.

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    22.007
    Sted
    Langesund
    Jeg kan anbefale Vågsbygdskogen neste gang dere besøker Kristiansand. Kjør til Kanonmuseet og parker bilen ved den nederste parkeringsplassen og gå inn stien dere ser på venstre side. Enten tusle til Torsteinneset eller ta inn en av stiene som krysser inn til høyre fra hovedstien. Alt er merket.
    Takk for tips, den er lagt på minne

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    22.007
    Sted
    Langesund
    Fant noen musikkfiler på laptop.
    I mangel på respekt av folk der gidder å sende over slikt, ble det ti pungslag i straff.
    Søndags kveld skal jeg prøve disse.
    Vis vedlegget 1196082
    Da har jeg gått igjennom disse sporene, og det første jeg reagerer på er hvor stor forskjell det er på nivået. Så for å gi en mer seriøs sammenligning burde jeg nok målt litt for å funnet volum som var tilnærmet likt. Det gjorde jeg selvfølgelig ikke, jeg tok det på gefylen :D Dette er jo vinyl-ripper og det høres jo på grunn av litt knitter og støy. Ellers går det helt fin å nyte musikken fra disse sporene, selv om de oppleves noe mer utflytende og med noe mer støy i bakgrunnen. De digitale sporene jeg fant på min HD virker for meg å ha en svartere bakgrunn og detaljene kommer mer fram. Noen kaller sikkert det digital lyd
    Noen ting var faktisk mer fascinerende på V-R, men jeg for min del lever lykkelig videre med min digitalis;)

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn