Gresskarsuppe og litt skreiSkrei
Dette er småspising i forhold til jule-gilde. Kanskje 2 kgTar du rekorden med 4,5 kg opp i vekt på en dag?
JaBarbarescoen til duen?
Nei det var de ikke, det merket jeg når jeg var tilbake til noe kjent.. Var vel bortom en innstilling under frekvensmålingenHmmm, er de låtene i riktig rekkefølge?
Utendørs lytterom?Mål for 26![]()
Sitter å slapper av med en øl i solen før jeg spenner på meg skiene igjen. Må gå 100 høydemeter før en er på afterski stede.Skal dere ri av stormen på hytta?![]()
Får lyst på kvikklunsj av å se alle disse vannfallene deres.Har fått meg en skitur i dag, men nå lader jeg opp til en lengre tur i morgen med afterski og kanskje en Carina Dahl konsert sammen med ungdommen på tampen
Trøster tilbake med å fortelle at den meget hardt korrigerte her låt dritt. Så jo nesten ut som om en hadde jukset mellom 50 og 150Hz.
Tenk om en kunne fått det til sånn hele veien med å korrigere lite. Mål for 26
La på ekstra 5 db i fall
Vis vedlegget 1190185
Nå går det i øl og fichermann- shot, kvikklunsj i morgenFår lyst på kvikklunsj av å se alle disse vannfallene deres.
Klare meg veldig bra i forhold til ungdommen. Bra trøkk nåSå i morgen er det mannfall fremfor vannfall, husk en hånd om gangen....