- Ble medlem
- 19.05.2015
- Antall liker
- 1.556
Blir nok bra dette! Kos dere masseForeløpig er Thailand oppskrytt. 26 timer siden jeg sto opp og fortsatt ikke på hotellet.![]()
Blir nok bra dette! Kos dere masseForeløpig er Thailand oppskrytt. 26 timer siden jeg sto opp og fortsatt ikke på hotellet.![]()
Begynner ikke så bra. Passet er på avveieBlir nok bra dette! Kos dere masse![]()
Huff da! Ordner seg nok, men skjønner godt det er stressendeBegynner ikke så bra. Passet er på avveie![]()
Litt flaks skal man ha. Hadde nok glatt tatt en øl til selvPasset er funnet og er på vei til hotellet vi bor på. Tror jeg tar en øl til jeg gitt![]()
Husk, det er bare den siste meteren som er viktig....Det virker vel som en strømrens i seg selv Vis vedlegget 1178744
Nei, det er siste centimeteren som er viktigst, uten den, ingen lyd...Husk, det er bare den siste meteren som er viktig....
Her er han endelig ferdig med strømfilteret.Det virker vel som en strømrens i seg selv Vis vedlegget 1178744
Kveldsmaten ble thai buffé og første rett var smakfull. Og for en herdet mann ble det litt lite krydderSa det ble en lang reise men bare vent til du får servert den første gode middag, bare husk på at kinaen ikke er en referanse for styrkegrad
Vannvittig søt og god.Turiststeder er nok tilpasset du får menge deg med lokalbefolkningen og prøve et spisested der de lokale går, litt usikker da jeg ikke har vært der på denne tiden av året men ananas som blir skåret opp på stranda må bare prøves.
På Veitvet spises det titt og ofte nyskåret ananas med maldonsalt/chilli dip....smaker digg.ananas som blir skåret opp på stranda må bare prøves
På Veitvet spises det titt og ofte nyskåret ananas med maldonsalt/chilli dip....smaker digg.
Enkel og billig illusjon av å være halvveis til asia
Fullt fokus på HMS, han har i hvert fall hjelm....Her er han endelig ferdig med strømfilteret.
Vis vedlegget 1178751
Ganske fornuftig av de å tilpasse maten for turister. Kokka kom til og med bort for å sjekke om vi synes det var for spicy. Ser ikke helt vitsen med å trøkke i seg så sterk mat at en begynner å svette og hyperventilere. Bor i Norge jeg, og har kjøleskap og kaldt klima i det daglige livTuriststeder er nok tilpasset du får menge deg med lokalbefolkningen og prøve et spisested der de lokale går, litt usikker da jeg ikke har vært der på denne tiden av året men ananas som blir skåret opp på stranda må bare prøves.