8x12_TOM's anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    19.527
    Sted
    Langesund
    Så lenge jeg ikke har hørt @The Shy sitt oppsett må jeg jo gå ut i fra at det er innspillingen som gjør en forskjell. Ellers er jeg jo fornøyd med mye av lyden jeg har og spesielt klangen i øvre del. Så er det noe som må jobbes med.
    Innspillingen er helt sikkert annerledes, og det er rom og oppsett også. Mitt lille kott med 2,17 under taket vil ta i mot den innspillingen på en helt annen måte
    Rommet mitt har det kompromisset at reflektert lyd blir rot i stede for en berikelse på klang. Har lært meg å leve med det kompromisset. Det som er litt viktig når en går så drastisk til verks med demping av plagsomme refleksjoner er at en bør etterstrebe god demping så langt ned i frekvens som mulig.

Noe kan faktisk låte kult med en sånn filosofi også.

Dalemark

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.02.2018
    Antall liker
    391
    Sted
    Søgne
    Torget vurderinger
    3
    Rommet mitt har det kompromisset at reflektert lyd blir rot i stede for en berikelse på klang. Har lært meg å leve med det kompromisset. Det som er litt viktig når en går så drastisk til verks med demping av plagsomme refleksjoner er at en bør etterstrebe god demping så langt ned i frekvens som mulig.
    Godt poeng. Jeg mener begge deler låter bra. Så får en selv prioritere den retningen man velger.

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    19.527
    Sted
    Langesund
    trøkk i den bilen der.
    Nesten som bassen hos deg dette :>}
    Sam "The Rocketman" did his thing at his adopted home track
    of Santa Pod Raceway in the UK. Miller blistered the English
    quarter mile in 1984 with a blast of 3.58 at 386.26 mph making
    him the quickest and fastest funny car ever.

0 til 621,63 på 3,58 sekunder er nok en noe mer fysisk påkjenning. Noen nevnte data er 12G, 0 til 100km/t på 0,25 sek eller i løp av bilens lengde.Om dette bare er tatt ut ifra løse luften vet jeg ikke, men har jo fått noen Tesla opplevelser, og ganger man de med ti så sitter en godt tilbake i sete

Edit: Og strengt tatt har jo ikke denne bilen etterbrenner. Rakettmotor funker på en litt annen måte en jettmotor.

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn