Handler vel mye om hvordan man demper.
Innspillingen er helt sikkert annerledes, og det er rom og oppsett også. Mitt lille kott med 2,17 under taket vil ta i mot den innspillingen på en helt annen måteSå lenge jeg ikke har hørt @The Shy sitt oppsett må jeg jo gå ut i fra at det er innspillingen som gjør en forskjell. Ellers er jeg jo fornøyd med mye av lyden jeg har og spesielt klangen i øvre del. Så er det noe som må jobbes med.
Godt poeng. Jeg mener begge deler låter bra. Så får en selv prioritere den retningen man velger.Rommet mitt har det kompromisset at reflektert lyd blir rot i stede for en berikelse på klang. Har lært meg å leve med det kompromisset. Det som er litt viktig når en går så drastisk til verks med demping av plagsomme refleksjoner er at en bør etterstrebe god demping så langt ned i frekvens som mulig.
Å faan er det derfor jeg sliter brenner på bilenIkke lett å bremse og gi gass samtidig. Lettere i et større rom slik @duc999 har![]()
Har du etterbrenner på bilen? Pleier jo å bli fart av det.Å faan er det derfor jeg sliter brenner på bilenfort går det heller ikke.
Faans auto korrigering. (Bremser)Har du etterbrenner på bilen? Pleier jo å bli fart av det.
Sam "The Rocketman" did his thing at his adopted home tracktrøkk i den bilen der.
Nesten som bassen hos deg dette :>}