800-numre

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Innlegg
6.211
Antall liker
926
Moderne ledelse har brakt oss 800-numre, der vi kan ringe om noe er feil. Disse numrene finnes helst i bedrifter der moderne økonomer har fått herje, som NSB, Telenor osv,osv. Før var disse bedriftene ledet av praktisk orienterte folk med forståelse for kundenes behov, men nå har blårussen tatt over. Da betyr det ikke så mye om det virker i praksis bare det er i tråd med bedriftens effektivitet.

Det lønner seg best om klagene ikke kommer fram! Da slipper de aå ansette folk som tar seg av problemene, og da kan de heller ansette flere blåruss-ideologer med den rette tro (på markedsfundamentalismen)

Noen som vet hva jeg mener?
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.480
Antall liker
7.249
Torget vurderinger
2
En del av sosialdemokratiets medaljebakside ?
 

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Innlegg
6.211
Antall liker
926
Dette kom etter at høyrevindene hadde blåst over landet. Effektivisering?
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Det er da bare smart å ta betalt for at folk skal få klage f.eks. Da får de jo snudd noe negativt til en inntekt. Så jo mer misfornøyde kunder man får jo større inntekter fra sine telefontjenester. En slags hegding mao.
 

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Innlegg
2.174
Antall liker
1.736
Torget vurderinger
4
Om det er høyrevindene som har gjort dette er jeg nu litt i tvil om.
Ville nu vel helst ha dukket opp uansett hvem som regjerer.
Trenger vel ikke være høyremann for å forstå at betalbar telefon og få ansatte er god butikk.
(Lite med folk som svarer telefonen slik at du havner i kø, det gjorde man aldri før i gode gamle dager. Prøv å ringe SAS, telenor eller et brebåndsselskap. De har skjønt det,he,he)
 
Topp Bunn