?

G

Gjestemedlem

Gjest
Hva heter de protesene man trenger for å spille av singler med alt for stort hull i midten, og hvor får man tak i noen?

Crusty

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.09.2012
Antall liker
1.841
Sted
Horten
Muligens søke på ebay etter "45rpm adapter"?

EDIT: Jepp, var akkurat og sjekka. Funka det.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
To ting. Presisjon i utførelse. Bruker noe noen tunge stålpucker daglig. Sitter som ei kule. Sofagrisvarianten, som jeg også har en håndfull av, er i billigste plastikk, men scorer på å ha en bitteliten krans under plata. Løfte pøkken med plata på i fart, funker som ei kule. (trenger strengt ikke det jeg da men likevel.

kommer med bilder om noen strakser

Sist redigert:

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
noe gripe an der deph. :rolleyes:

Tror jeg kjøpte 20 stykker i slengen på Råkk & Rålls for noen år siden, 20 pr stykk. Har dessverre ikke mange igjen. (forbruksvare)

G

Gjestemedlem

Gjest
noe gripe an der deph. :rolleyes:
Ja det blir moro! Men er helt siker på at det er litt gull inni der en plass.

Tror jeg kjøpte 20 stykker i slengen på Råkk & Rålls for noen år siden, 20 pr stykk. Har dessverre ikke mange igjen. (forbruksvare)
Ok.. men hvordan blir disse utslitt da? Går de i stykker eller soser du dem bort?

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
fort gjort å sose de bort i farta. som i "farta" utenfor husets kontrolerte trygge vegger. :rolleyes:

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
@crustys link, tror jeg betalte 7 euro fra tyskertland (protected.de) for noen år siden. Disse har jeg ikke sosa bort. Sikkert noe med vekt og størrelse å gjøre.

Crusty

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.09.2012
Antall liker
1.841
Sted
Horten

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.740
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Hadde ikke åpningsinnlegget vært fra Gjestemedlem, ville jeg trodd at det lå en litt grisete dobbeltbetydning i spørsmålet.;)

Topp Bunn