|
Du kan jo øve deg i å åpne den uten koden mens du først er i siget. Legg litt press på låsen og vri på kodehjulene til du kjenner at en av dem er litt tyngre enn de andre. Hold dette presset konstant og vri den tyngste til den faller i hakket, da kjenner du på den neste to og gjentar prosessen på samme måten. Når teknikken sikker skal det ikke ta lang tid å åpne den når du glemmer koden neste gang. Samme prinsipp kan brukes på de aller fleste kodelåser enten man vrir et hjul eller trykker inn et tall.mteinum skrev:...på Samsonite kofferten min. Jeg skriver det bare her, så kan jeg heller se her neste gang jeg har glemt den - dvs. koden... Litt såre fingertupper akkurat nå :![]()
Litt DIY spirit er vel bare av det gode velivar skrev:Gjestemedlem: å vite dette kan slå dårlig ut på en jobbsøknad
jeg sier KAN
oddgeir skrev:Skaff deg en ny mann.
Talentløst. Deph-metoden er knallgod. har brukt den selv mange ganger.
Hm, blir hun ikke litt nervøs av dette da?Kabeldragern skrev:Jeg har de 6 tallene i fødselsdatoen til kona på pistolkofferten... ;D
Well I went down to Eli'sGjestemedlem skrev:Hm, blir hun ikke litt nervøs av dette da?Kabeldragern skrev:Jeg har de 6 tallene i fødselsdatoen til kona på pistolkofferten... ;D
Har pistoler og revolvere i nattbordet jeg. Like greit det.Kabeldragern skrev:Hehe, ingen grunn til engstelse!
Det er faktisk et element av sikkerhet i dette; det er lett å finne ut min fødselsdato, men ikke fullt så lett å finne ut konas... og pistolkofferten er innlåst i våpenskap med nøkkel som jeg har på meg hele tiden![]()
<KLIKK> "hopepine i dag også sa du"?Spiralis skrev:Har pistoler og revolvere i nattbordet jeg. Like greit det.Kabeldragern skrev:Hehe, ingen grunn til engstelse!
Det er faktisk et element av sikkerhet i dette; det er lett å finne ut min fødselsdato, men ikke fullt så lett å finne ut konas... og pistolkofferten er innlåst i våpenskap med nøkkel som jeg har på meg hele tiden![]()
![]()
Joda, men tenke nå mest på hangen etter å sove med pistolen innen rekkevidde. Men det er jo også mange steder som ligger faretruende nær russergrensen også da.Spiralis skrev:Ikke Svalbard nei. Det finnes da andre kanter av landet der man hugger sin egen ved selv, gjør det ikke??
Ah, Kölnisch Wasser! Eller eau de Cologne (som damer i parfymerier mener er noe ganske annet).Soundproof skrev:4711 er den vanligste portkoden, og den første som prøves av dem som ikke kjenner riktig kode.
Bruker fødselsdatoen til min avdøde mormor jeg, ikke konas.Seit über 200 Jahren hält es sein Versprechen: Die Anwendung der einzigartigen Komposition wirkt wohltuend auf Körper, Geist und Seele. Ätherische Öle, die für ihre aromatherapeutische Wirkung bekannt sind, sorgen für ein unbeschreibliches Wohlbefinden.
Spiralis skrev:Det enkleste er nok ikke pistol. Ikke når man sover ved siden av en kvinne. Da er det enkleste å vekke pittbullen, dvs kvinnen, og si; "elskling jeg tror det er innbruddstyver nede?!" For så å overlate problemet til den mest blodtørstige skapning på denne jord: "Homo Sapiens hunnkjønn" Når det er gjort er det bare å legge seg til å sove igjen i trygg forvissning om at problemet blir løst. ;D