71K luxury cables

roeng2

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2012
Innlegg
4.331
Antall liker
5.790
Sted
Møre & Romsdal
Torget vurderinger
8
Her betaler man mye for bling. Kjekt med kabler som ser flotte ut, men dette er for spesielt velholdte personer med hi-fi ekorn genet.

Jeg synes de faktisk ikke ser bra ut:ROFLMAO:
 
M

MarkusH

Gjest
Minner meg mest om slike fancy snorer/tau til å henge opp gardiner med. :unsure: Men er det faktisk sånn at kabler er ment å bli brukt som pynt?
 
P

parafinoksen

Gjest
According to Liutanie, plugging in the gold connections will “reset every parameter of your audio system, restoring its balance, naturalness and a jaw-dropping, but a real, dynamic range.”

Liutanie states that its connections eliminate any distortion induced by the wiring, canceling hum, hissing, mid-frequency nasality – basically any unnatural sound that doesn’t actually exist in the actual audio. The Liutanie Gold Connections have a current-carrying capacity of 100A and allow the volume to be pushed to levels that are otherwise impossible to reach without yielding or listening fatigue.


----

Friske lovnader.
 

whistler

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2004
Innlegg
1.821
Antall liker
609
Hadde samme kasse til Fenderbassen min for 25 år siden!
Jeg så på flere av bildene, og jeg lurte på hvor de hadde fått kassa fra. Den ser nemlig ikke ut til å være laget spesifikt for kablene. Spørs om det ikke er kassa til en Fender bass, ja. :) Jeg er imidlertid ganske sikker på at de har fått solgt noen av disse til styrtrike asiater og russere.
 
S

Syncrolux

Gjest
Synd at Fender slutta med de kassene der. Når jeg kjøpte min Jazz bass deluxe for 6-7 år sida var det bare en kjip svart plastkasse som passet bedre til en sniper-rifle.
 

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
3.684
Antall liker
2.286
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
4
Ta en titt på hvordan et mafia- eller camorrahjem ser ut inne så ser du hvor inspirasjonen og markedet for slike kabler finnes. Se selv i alle episoder av Gomorra eller Suburra. I Napoli selger vel slike kabler i bøtter og spann.;)
 
Topp Bunn