|
Bare hyggelig, Fredd.Takk Trond![]()
He, he... Ok TrondMen Fred, den nye og ekstremt kompetente platespilleren din heter faktisk WB "The Circle". Ikke for å pirke, men den ble kalt "The full circle" internt hos WB kun når den ble levert til kunden komplett med en WB PLY pickup..
Takk Gismo.. Har hatt meg selv oppe til vurdering og funnet meg fortent til denneDet må jeg si, gratulerer med gaven
Uten å vite noe om fortjent eller ei så var valget godtLekker snurre!
gismo
Takk Ottone..Hei Fredd
Gratulerer med den fine nye platespilleren!
Men hva skjedde med gamle Sony?
(beklager hvis det står tidligere, har ikke ork til å bla så langt i trådene idag)
Den tror jeg, i likhet med impulse, at du vil bli meget fornøyd med, ikke minst høres det fornuftig ut med det pu rådet han gav, jeg lurer også på å sko min med en DV20X2H etterhvertProblemer med å få hentet Sonyen selv om den var betalt på forskudd.Hei Fredd
(beklager hvis det står tidligere, har ikke ork til å bla så langt i trådene idag)
Måtte difor - etter forslag frå selger - heve kjøpet..
Slik er det med den saken...
Men; alternativet - som straks lander hos en Post i butikk nær meg - er ingen dårleg erstatning. :![]()
Ja; WB Circle kommer jeg til å bli fornøyd med musicus..Den tror jeg, i likhet med impulse, at du vil bli meget fornøyd med, ikke minst høres det fornuftig ut med det pu rådet han gav, jeg lurer også på å sko min med en DV20X2H etterhvertProblemer med å få hentet Sonyen selv om den var betalt på forskudd.Hei Fredd
Men; alternativet - som straks lander hos en Post i butikk nær meg - er ingen dårleg erstatning. :![]()
mvh
Jo impulse er fortjust i WB og med rette, det er jeg også, siden jeg hørte Circle første gangen i 2000 har den ligget der i bakhodet, selv om det var andre spillere i mellomtiden, jeg har jo hatt, og har WB høyttalere så jeg er også en slags blod fan av WBJa; WB Circle kommer jeg til å bli fornøyd med musicus..Den tror jeg, i likhet med impulse, at du vil bli meget fornøyd med, ikke minst høres det fornuftig ut med det pu rådet han gav, jeg lurer også på å sko min med en DV20X2H etterhvertProblemer med å få hentet Sonyen selv om den var betalt på forskudd.Hei Fredd
mvh
Har vert på utkikk etter en slik i flere år.
De er jo ikke så ofte ts - på sentralen i hverfall.
Wilson Benesch "spesialisten" Trond/Impuls sier at dette er (noe av) det beste som er å få i prisklassen.
Har lest litt om DV 20x2 H (high output.?) og den får svært positive omtaler frå de som tester..
Blir nok en slik når DV 10x5'en har fått noen timer på stiften..
mvh
Herlig! grattis igjenDa har en pakke - innholdende en jev vinylsnurrer frå England kommet hus..
Inneholdet er sjekket og har tålt postens handtering meget godt
WB Circle'n skal få stå i embalasjen en stund - i påvente av bursdag med rundt tall
og et Audion Premier Riaa jeg har stående på Østlandet et sted![]()
Takk og takk for tips musicusHerlig! grattis igjenDa har en pakke - innholdende en jev vinylsnurrer frå England kommet hus..
WB Circle'n skal få stå i embalasjen en stund - i påvente av bursdag med rundt tall
Gjør meg noen nyttige erfaringer nu i disse dager med min Circle, legg bort filt matta som følger med, (filt er for tøfler og biljardbord som impulse bruker si), han har rett, det har iaf ikke noe på en Circle å gjøre, jeg kommer i første omgang å gå for en antistatisk matte av kork & Gummi, det er mye å hente der hører jeg
mvh
Takk og takk for tips musicusHerlig! grattis igjenDa har en pakke - innholdende en jev vinylsnurrer frå England kommet hus..
Gjør meg noen nyttige erfaringer nu i disse dager med min Circle, legg bort filt matta som følger med, (filt er for tøfler og biljardbord som impulse bruker si), han har rett, det har iaf ikke noe på en Circle å gjøre, jeg kommer i første omgang å gå for en antistatisk matte av kork & Gummi, det er mye å hente der hører jeg
mvh
Hvor får du kjøpt matta du nemner og hvor får en nye drivremmer..
Kan vere greit å ha i reserve tenker jeg![]()
![]()
Takk MortenGratulerer med The Circle Fredd!
Dette er en særdeles kompetent spiller, som slår beina under spillere til langt høyere pris, gled deg!
Jeg har hatt denne spilleren, og bruker i dag ACT 2 armen som egen referanse, de pickupene jeg har prøvd som virkelig
har vært supre matcher, har vært Lyra Dorian og Lyra Argo i, samt denne høyaktuelle ZYXen:
Vis vedlegget 371100
(som er i en betalbar prisklasse)
/ Morten
Du (og andre) har helt klart masse å bidra med Morten..Bare å spørre Fredd, om det er noe som helst vi kan bidra med - selvfølgelig.
Jeg har hatt flere Dynavector opp gjennom årene, og synes generelt godt om de.
10x5 er en knallpu til prisen, har hatt den fra tidenes morgen, tilbake til førsteutgaven på -80tallet,
dengang den het Ultimo 10x, og fram tom 10x5.
Jeg er litt usikker i hvor godt den vil trives i en så kvikk og responsiv arm som ACT 0.5, men det er en
kombinasjon jeg ikke har prøvet, så det får tiden vise. Jeg er helt åpen for at det fungerer, elsker å ta feil i SLIKE sammenhenger.
Vis vedlegget 371135
/ Morten
Circle´n er grei å sette opp den, selv for en som ikke er noen expert, jeg klarte detDu (og andre) har helt klart masse å bidra med Morten..Bare å spørre Fredd, om det er noe som helst vi kan bidra med - selvfølgelig.
10x5 er en knallpu til prisen, har hatt den fra tidenes morgen, tilbake til førsteutgaven på -80tallet,
Jeg er litt usikker i hvor godt den vil trives i en så kvikk og responsiv arm som ACT 0.5, men det er en
kombinasjon jeg ikke har prøvet, så det får tiden vise. Jeg er helt åpen for at det fungerer, elsker å ta feil i SLIKE sammenhenger.
Vis vedlegget 371135
/ Morten
Novise som jeg er..
Rekner med at det finns både maler og manualer for det meste vedr
oppsett av Circle'n og montering av arm og PU.
Trond/Impulse mente at 10x5'en var bare å bruke - "..Bruk den! Den passer veldig godt. Så kjøper du en dv20x når den er utslitt."
som han skrev i et tidligere innlegg på spm fra meg vedr DV10x5'en
Du skal ikke se bort i fra at du etterhvert får en melding med en haug med spørsmål Morten
mvh/![]()
Takk for god støtte til min psyke musicusCircle´n er grei å sette opp den, selv for en som ikke er noen expert, jeg klarte detDu (og andre) har helt klart masse å bidra med Morten..Bare å spørre Fredd, om det er noe som helst vi kan bidra med - selvfølgelig.
Vis vedlegget 371135
/ Morten
Novise som jeg er..
Trond/Impulse mente at 10x5'en var bare å bruke - "..Bruk den! Den passer veldig godt. Så kjøper du en dv20x når den er utslitt."
Du skal ikke se bort i fra at du etterhvert får en melding med en haug med spørsmål Morten
mvh/![]()
...
mvh
Det er jo særs tynne kabler man skal montere, som jeg ikke var helt komfortabel med, men ta deg god tid og pust med magen så går det bra. Ha rett verktøy, fikk en kompis med en Dr Feickert protractor på besøk for å sjekke overhenget, ikke nødvendig men litt enklere, selv om det er maler med fra WB for dette, det går braTakk for god støtte til min psyke musicusCircle´n er grei å sette opp den, selv for en som ikke er noen expert, jeg klarte detDu (og andre) har helt klart masse å bidra med Morten..Bare å spørre Fredd, om det er noe som helst vi kan bidra med - selvfølgelig.
Vis vedlegget 371135
/ Morten
Novise som jeg er..
mvh/![]()
...
mvh
Men; det er montering og innstilling av pu'en som er den store "frykten"
mvh/
Kan nå vere verdt forsøket Morten..Du gjorde sånn ja, det var noe slikt jeg tenkte.
Jeg ville nok kastet ballen videre til Wilson Benesch, og sendt med bilder Fredd,
kan ikke tenke meg annet enn at de vil være svært interessert, og vil ha noe fornuftig og komme med.
/ Morten