5 år

Zed

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
642
Antall liker
3
Gratulerer med dagen.......til meg selv. ;D Jeg har blit registrert som medlem på HI-FI Sentralen den 28.11.2002, dvs for presis 5 år siden. Det gikk så jævlig fort ;D
Men må si at jeg savner de store tider på HI-FI Sentralen med heftige diskusjoner mellom Ivar Løekken og Steen Duelund og selfølgelig de andre "gammle gutter. Skål gutter ;D
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.155
Antall liker
10.664
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Grattis så mye....
Slo deg med et par uker. Min 5 års dag har forbigått i stillhet.

Registreringsdato: 2002-10-11, 12:37:53
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.705
Antall liker
7.951
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
zed skrev:
Gratulerer med dagen.......til meg selv. ;D Jeg har blit registrert som medlem på HI-FI Sentralen den 28.11.2002, dvs for presis 5 år siden. Det gikk så jævlig fort ;D
Men må si at jeg savner de store tider på HI-FI Sentralen med heftige diskusjoner mellom Ivar Løekken og Steen Duelund og selfølgelig de andre "gammle gutter. Skål gutter ;D
Eg også har 5-årsdag i dag, gratulerer så mykje.
Men kvifor har du så få innlegg?
;D
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
Var dette datoen da Audioforumet ble stengt eller?

Uansett, jeg har også vært medlem i fem år i dag.

Registreringsdato: november 28, 2002, 22:07:48
 

Zed

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
642
Antall liker
3
el_mariachi skrev:
Var dette datoen da Audioforumet ble stengt eller?

Uansett, jeg har også vært medlem i fem år i dag.

Registreringsdato: november 28, 2002, 22:07:48
Jeg husker ikke helt, men det kan være dato da Audioforumet ble stengt og noen kanskje tipset oss om Hi-Fi Sentralen.
 

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Innlegg
511
Antall liker
42
Vel overstått, old boys! ;D
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
30 November 2002 her! ;D
Litt treig av meg jeg da skjønner jeg ::)

Mvh.KW
 

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
1.273
Antall liker
418
Jeg hadde visst registrert meg allerede i mars. Da hadde sentralen levd et stille liv ved siden av audioforum en stund synes jeg å minnes. Vi dro vel over hele gjengen samtidig slik vi gjorde fra lyd og bilde til audioforum i sin tid.

Hvor lenge siden er det totalt? Snart 10 år? Løkken var pur ung elev, Sødal, Grace, Ace, m fl var de aktive.
 

Zed

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
642
Antall liker
3
OKA skrev:
Jeg hadde visst registrert meg allerede i mars. Da hadde sentralen levd et stille liv ved siden av audioforum en stund synes jeg å minnes. Vi dro vel over hele gjengen samtidig slik vi gjorde fra lyd og bilde til audioforum i sin tid.

Hvor lenge siden er det totalt? Snart 10 år? Løkken var pur ung elev, Sødal, Grace, Ace, m fl var de aktive.
Tror ikke at det er helt 10 år siden alt begynte. Husker godt fordi, for 9 år siden (1998) kjøpte jeg brukte kabler Van den Hul The Second XLR og Nordost Blue heven RCA og da brukte jeg som informasjonskilde liten oppslagstavle i HIFI Klibben i Trdh og Text-TV på TV2. Det var ikke noen hjemmesider på internett da. Det første hjemmesiden som kom var Lyd&Bildes og dereter kom Audios, og da det hele tok av fulstendig.
 

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
1.273
Antall liker
418
Prøvde finne lyd og bilde på internett arkivet. Det var lagret forsiden til Lyd og bilde med forum fra desember 1998 av. Selve forumet var ikke lagret så langt tilbake. Men det betyr alikevel at vi kan feire et 9 års jubileum!!

Hei Ivar L, skrev ikke du et leserinnelegg i et av audiobladene på den tiden om det var en tapper men forgjeves kamp for et eller annet (muligens seriøs hifi ;D) og søkte om forsterkninger?

Humortrollet dengang het Ace. Jeg lurte på om han var så standhaftig at han fikk satt opp Aiwa annlegg på hifi-review (eller hva det nå het). Det var nemlig sett opp en mengde slike der uten noen anmeldelser. Aiwa var forøvrig et anleggkombo som dukket opp fra den kanten uansett hva det dreide seg om.

Jeg personlig er vel noe av en raritet her på hifisentralen. Jeg har stort sett samme anlegg som dengang og fremdeles meget fornøyd med det. De ytterst få gangene jeg setter min fot i en hifibutikk hører jeg aldri noe som får meg til å bytte ut noe.

Jeg har dessuten hatt en årelang nedtrapping fra forumet. Jeg gidder knapt se på hifi generelt. Intet nytt under solen og de fleste problemstilling har jeg sett hundre ganger før :p. Det er ikke lengre profiler på forumet jeg bare må få med meg lengre slik som for eksempel Duelund (RIP). Så jeg nøyer meg med en kjapp svipptur innom vinyl, musikk og OT samt at jeg får med meg en og annen godbit-tråd iblant.
 
Topp Bunn