3-vegs høgtalar med dobbel waveguide og kardioidebass

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Naturlyd

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    563
    Antall liker
    341
    Torget vurderinger
    23
    Liker godt læringsformen det legges opp til - man lærer gjerne best ved å få knote litt selv.
    Forstår det slik at all nødvendig programvare kan lastes ned i gratisversjon? Sikkert litt kjipt å ikke få lagret resultater?
    Gratisversjonen kan lagre og har vel full funksjonalitet.
     

    Georgb

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.10.2018
    Innlegg
    184
    Antall liker
    574
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    1
    Gratisversjonen kan lagre og har vel full funksjonalitet.
    Ikkje heilt. Du kan få fullversjonen gratis til hobby/studiebruk av Jörg Panzer, men den gratisversjonen som ligg på nettsida er heller ein "demoversjon", der ein ikkje kan lagra.

    Redigering: for å vera spesifikk, du kan ikkje lagra resultatfila i gratisversjonen. Sjølve prosjektet kan fortsatt lagrast, men du må køyra simulering på nytt kvar gong du opnar prosjektet.
     
    Sist redigert:

    Georgb

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.10.2018
    Innlegg
    184
    Antall liker
    574
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    1
    Eg har fått litt forskjellige tilbakemeldingar frå folk, og der verkar til at det vert vanskeleg å finna ei tid som passar for mange. Eg har bestemt meg for å leggja ut nokre videoar i fyrste omgang, så kan de heller taka kontakt med meg direkte om de har spørsmål. Fyrste video (på engelsk) var spelt inn i kveld, og de kan finna han her:
     

    Naturlyd

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    563
    Antall liker
    341
    Torget vurderinger
    23
    Supert initiativ med akutt/instant oppfølging. Nå skal alle vi gamlissene simulere de store hornriggene våre. Prøve i hvertfall.

    Skal teste i morgen, i dag er det soaré på det lokale ølpalasset med Kristoffer Schau sin lille duo. Vi er ikke bortskjemte med stort mer enn sol her i nedre Glommaregionen men med Tæps har vi et av Norges beste ølsteder.
     

    Georgb

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.10.2018
    Innlegg
    184
    Antall liker
    574
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    1
    Video nummer 3, simulasjon av ei bassreflekskasse lumped element + boundary element:
    Denne er meir komplisert og introduserar ein viktig del av AKABAK - subdomain modelling. Eg vil rå folk til å sjå dei andre to videoane fyrst. Eg trur dette var det eg hadde energi i meg til å gidda i dag, men eg har nokre fleire eksempel eg gjerne vil visa. Det kjem vel etter kvart.
     

    Georgb

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.10.2018
    Innlegg
    184
    Antall liker
    574
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    1
    Om nokre minutt kjem det to nye videoar opp. Desse er ca. 10 minutt kvar. Den eine viser korleis ein kan simulera ein bølgeleiar/horn i eit kabinett, mens den andre viser korleis ein kan simulera ein bølgeleiar/horn i ein uendeleg baffel.

    Youtube brukar litt tid på å behandla videoane, så oppløysinga er nok skikkeleg dårleg når desse videoane fyrst vert tilgjengelege, etter ein time eller to er dei å finna i 4k.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn