M
maestro
Gjest
Nei si det, fritidsproblemet er tidens svøpe.Slettes ikke. Hva skal en da gjøre på fritiden?
Ved å være stein kanskje?Parelius, som for tiden lurer på hvordan en best forklarer en stein hva kjærlighet er.
Nei si det, fritidsproblemet er tidens svøpe.Slettes ikke. Hva skal en da gjøre på fritiden?
Ved å være stein kanskje?Parelius, som for tiden lurer på hvordan en best forklarer en stein hva kjærlighet er.
Snart blir valgdagen modernisert til å kunne stemme fra det tastaturet vi ser forran oss akkurat nå.... Jmf HFS's "off-topic" kan det bli mye artig stemmegiving!Snart blir vel valgdagen "modernisert" også, med utvidede åpningstider på skjenkestedene, og brennevin til alle over 18!
![]()
Stortingsrepresentantene skal jo representere folket, og hvem vet hvor mange velgere som hadde 0.3 promille eller mer på det tidspunktet. Det var vel dem han representrerte da!! Dessuten blir det ganske hyklersk å snakke om "full" og "beruset", når man ser på videoen ! Han var ikke mer tåpelig enn han pleier å være !!Skal stortingsrepresentantene få jobbe i fylla?
Nei det er IKKE greit ! De er muslimer så de har ikke lov å drikke alkohol !! Praktisk ikke sant ! ;DJeg regner med at det er greit at taxisjåfører også får helle i seg en dram for nervene.
Nåja.......................?Stortingsrepresentanter er voksne, og bør forholde seg til ansvar og forpliktelser deretter.
Der har du et godt poeng !For all del, drikk og kos deg.
Hvis du ikke ser forskjell på å stemme over statsbudsjettet og å spille gitar, så er det ærlig talt en del jobber du ikke bør ha.
Tja, de er jo nominert av et parti, og har hatt lederverv i mange år før tinget. Både de og partiet har ansvar, -og vi velgere har ansvar også.Men det er vår egen feil da det er vi som stemmer dem inn på "Tinget"![]()
Fanken Zomby, det er ikke meningen å krangle med deg, men det er bare slik at dine innlegg som "står laglige til for hogg" !Mener du at alkohol ikke reduserer dømmekraften, eller mener du at stortingrepresentanter ikke trenger denslags?
Og nå er Sandberg sykemeldt? Han kommer fra partiet som snakker høyt om unnasluntere og slabbedasker som misbruker trygdepenger. Hva kaller vi det han gjør nå da? Jeg kaller det misbruk.
hvor kommer denne 0,3 fra ?
Prøv å drikke 1 jueløl og 3 akkevit. blir fort brisen av det.
Leste det et eller annet sted. Det var en type fra Folkehelseinstituttet som hadde tatt fram regnestaven. :-/hvor kommer denne 0,3 fra ?
Prøv å drikke 1 jueløl og 3 akkevit. blir fort brisen av det.
Spørs om ikke den fyren burde bytte regnestav. Med 0.5 grensen for bilkjøring ble en halvliter regnet som trygt. Da var man såvidt under 0.5Leste det et eller annet sted. Det var en type fra Folkehelseinstituttet som hadde tatt fram regnestaven. :-/
Nå drakk han da ikke alt på samme tid ?Spørs om ikke den fyren burde bytte regnestav. Med 0.5 grensen for bilkjøring ble en halvliter regnet som trygt. Da var man såvidt under 0.5
?til slutt ble tillatt med uteservering.
Du er jo gammel nok til å huske...?
Da har du jo i det minste hatt EN fordel av å bo i Oslo..har vært uteservering så lenge jeg kan huske.
Husk at all glede uten alkohol er kunstig glede !Denne debatten viser tydelig det nevrotiske forhold nordmenn har til alkohol. I dette landet forbindes alkohol med fyll på samfunnshuset, og ikke som en naturlig del av kulturen. Jeg lurer på hvordan oppstyret omkring denne saken oppfattes i Sentral-Europa? Det er nesten merkelig at et land som Frankrike ikke går nedenom og hjem.. :Hvor mange av politikerne der tror dere er 100% edru når de er på jobb..?
Vi lever tydeligvis fortsatt på grensen mellom bedehus og ungdomshus.Det er nesten fantastisk at det til slutt ble tillatt med uteservering.
Ok, hvor mange drinker representerer hvert av glisene dine..? ;DHusk at all glede uten alkohol er kunstig glede !
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
I og med at jeg er i stand til å treffe riktige taster kan det ikke være mange. Og i dette landet er lommeboka veldig taknemlig for det !Ok, hvor mange drinker representerer hvert av glisene dine..? ;D
Jeg kan ikke forklare kjærlighet for noe eller noen. Jeg er tilhenger av å demonstrere slike fenomener. Steinen ville muligens ikke forstå da heller..hvordan en best forklarer en stein hva kjærlighet er.
En fest uten alkohol er et møte. :Husk at all glede uten alkohol er kunstig glede !
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D