2000

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
525
Der var jeg på 2000 innlegg. Vil bare si takk for følget og si at jeg ser fram til å fortsette med å skrive og lese her på sentralen.

Jeg har bedrevet dette lenge nå. For mange herrens år siden var vi en liten gjeng som etablerte oss som mer eller mindre daglige debattanter på Lyd & bildes nettforum. Blandt disse var Grace, Magica, KW,dHb, Ivar Løkken, og meg selv. Jeg tror også KJ var innom der en del.

Etter en tid startet AUDIO sitt eget forum. De fleste skribentene fra L&B forum flyttet da over til AUDIOs forum. Dette forumet vokste seg raskt stort og populært. Personlig likte jeg ikke den tekniske forumløsningen på det nye forumet og forble på L&Bs forum, litt på trass.

Når hifisentralen så ble startet opp som et konkurerende forum til AUDIO, var jeg blandt de mange som meldte flytting over hit, og jeg har vært her siden. Jeg gleder meg over den store aktiviteten som er her på sentralen og synes det er fantastisk at vi har en slik mulighet til å ha et såpass åpenbart samlingspunkt for norges audiofile.
I dag er det val bare KW, KJ, og meg selv som er igjen av den gamle gjengen som startet med disse online skribleriene for ørten år siden. Vel, måtte så mange som mulig av dagens debattanter fremdeles være aktive om nye ørten år, OG MÅTTE IVAR LØKKEN OG GRACE KOMME TILBAKE TIL OSS IGJEN!!!

Over og ut.

SØDAL

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
Hei og gratulerer med de 2000 ;)
Har vel også vært med nesten fra den spede begynnelse, og må vel også si at jeg savner Løkken og Grace
Synes vel egentlig at "stemningen" her inne er blitt en litt annen enn ved oppstart.
Det var nok litt lettere å få hjelp og svar tidligere... eller det kan jo bare være at jeg synes dette ?
Mvh Jan I

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
Og legger jeg inn dette også ,så har jeg jaggu 2500 selv ;D ;D
Mvh Jan I

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.897
Sted
Oslo
Ja du får ha gratulerer fra meg også. Tror nok jeg har vært med like lenge. Fra Lyd og Bilde, via Audio til HFS, men i motsetnig til deg, stort sett flue på veggen.
Så du savner noen? Vel, da har du nok ikke fulgt med i timen her på HFS........... ;)

KnB

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
108
Torget vurderinger
2
Gratulerer fra en flue på veggen til :) Mange er savnet her, spesielt Duelund.

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.915
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
Grattis med enda høyere nerdefaktor.

Jeg skrev på L&B forumet under navnet CA. Einis har også hengt med siden starten. OKA også, tror jeg. Noen som husker hans "alle barna vitser?

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
525
C._Alshus skrev:
Høh, du glemte TweakMan. ;)
Ja, det var kanskje litt dumt å nevne navn i utgangspunktet, men de aller første jeg husker var altså de jeg nevner, så kom det flere til etterhvert.

Utgangspunktet mitt er ihvertfall å gi en hyllest til forumet og si at det er fint å være her. :)

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.915
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
Ja, helt enig.

All ære til Jostein Berntsen. Det var vel han som startet sentralen i ... eh... 2000. ;)

Topp Bunn