U
utgatt25555
Gjest
jeg har nettopp bestillt meg pick up som er Made in America iafMake america great again
Endelig blir all amerikansks hifi made in amerika igjen![]()
mvh
|
jeg har nettopp bestillt meg pick up som er Made in America iafMake america great again
Narvik har alt. og mer enn både tromsø og harstad...Har Narvik det..?
Husker i min ungdom at både Neby Hifi Concept og Ness & Lind hadde godt utvalg av hifi.Harstad mangler tydeligvis en Hi-fi forretning. Elkjøp skapte ikke akkurat vinner i dag.
Kom over denne først nå, Bjørn. Jeg synes du bør sende tomflaskene til Hokksund og få Roar til å erstatte dem med fire nye hver gang de er drukket opp - inntil han er ferdig. Det blir litt postgang frem og tilbake, men da kan du alltid se frem til fire friske øl så lenge den pinefulle ventetiden varer.I frustrasjonen over at min MI 21 lar vente på seg og ikke kommer i november, har jeg gått til innkjøp av mer øl. Det er så trist, atte..!
Vis vedlegget 408752
Hadde neby sjappe i harstad? ness og lind finnes enda, men det er jo expert i dag så begrenset med morro desverreHusker i min ungdom at både Neby Hifi Concept og Ness & Lind hadde godt utvalg av hifi.Harstad mangler tydeligvis en Hi-fi forretning. Elkjøp skapte ikke akkurat vinner i dag.
Begge er vel forsvunnet siden sist jeg var der. Må ta meg en tur til Harstad igjen....
De hadde en liten butikk oppe i Strandgata. En kompis kjøpte høyttalere der en gang på seint 80 tall (tror jeg - lenge sidenHadde neby sjappe i harstad? ness og lind finnes enda, men det er jo expert i dag så begrenset med morro desverreHusker i min ungdom at både Neby Hifi Concept og Ness & Lind hadde godt utvalg av hifi.Harstad mangler tydeligvis en Hi-fi forretning. Elkjøp skapte ikke akkurat vinner i dag.
Begge er vel forsvunnet siden sist jeg var der. Må ta meg en tur til Harstad igjen....![]()
Krell made in the USA again?jeg har nettopp bestillt meg pick up som er Made in America iafMake america great again
( og det tror jeg den hadde blitt uansett resultat av valget)...
mvh
Hehe. Ja det var egentlig ikke et dårlig forslag. Spørs om man får leverandøren med på laget der.Kom over denne først nå, Bjørn. Jeg synes du bør sende tomflaskene til Hokksund og få Roar til å erstatte dem med fire nye hver gang de er drukket opp - inntil han er ferdig. Det blir litt postgang frem og tilbake, men da kan du alltid se frem til fire friske øl så lenge den pinefulle ventetiden varer.I frustrasjonen over at min MI 21 lar vente på seg og ikke kommer i november, har jeg gått til innkjøp av mer øl. Det er så trist, atte..!
Vis vedlegget 408752
Jeg har jo (som du sikkert vet), ventet i snart to år på min forsterker. Forbannet at jeg ikke kom på denne ølordningen for lenge siden.....![]()
Krell made in the USA again?jeg har nettopp bestillt meg pick up som er Made in America iafMake america great again
( og det tror jeg den hadde blitt uansett resultat av valget)...
mvh
...og betalt 2800$ for en ny istedenfor 450$ for re-building av den gamle?? vel, der er ikke jeg økonomisk, at jeg ville valgt detJeg tror jeg hadde kjøpt en ny.
Neimen i svarte, jeg låner deg en vellagret reserveforsterker så du ikke blir sittende i stillhet med trøstepilseneI frustrasjonen over at min MI 21 lar vente på seg og ikke kommer i november, har jeg gått til innkjøp av mer øl. Det er så trist, atte..!
Vis vedlegget 408752
Tror jeg misforstod noe her: trodde MSRP var 20% mer enn $450, og ikke $2800. Da rimer det litt mer....og betalt 2800$ for en ny istedenfor 450$ for re-building av den gamle?? vel, der er ikke jeg økonomisk, at jeg ville valgt detJeg tror jeg hadde kjøpt en ny....
mvh
Er ikke fri for forsterker, jeg får bare ikke doblet effekten.Neimen i svarte, jeg låner deg en vellagret reserveforsterker så du ikke blir sittende i stillhet med trøstepilseneI frustrasjonen over at min MI 21 lar vente på seg og ikke kommer i november, har jeg gått til innkjøp av mer øl. Det er så trist, atte..!
Vis vedlegget 408752![]()
Er ikke fri for forsterker, jeg får bare ikke doblet effekten.Neimen i svarte, jeg låner deg en vellagret reserveforsterker så du ikke blir sittende i stillhet med trøstepilseneI frustrasjonen over at min MI 21 lar vente på seg og ikke kommer i november, har jeg gått til innkjøp av mer øl. Det er så trist, atte..!
Regnet med det, men ett godt tilbud er det iaf å gi mindre enn 20% av MSRP ved re-buildingTror jeg misforstod noe her: trodde MSRP var 20% mer enn $450, og ikke $2800. Da rimer det litt mer....og betalt 2800$ for en ny istedenfor 450$ for re-building av den gamle?? vel, der er ikke jeg økonomisk, at jeg ville valgt detJeg tror jeg hadde kjøpt en ny....
mvh
men.... trenger du dobbelt??Er ikke fri for forsterker, jeg får bare ikke doblet effekten.Neimen i svarte, jeg låner deg en vellagret reserveforsterker så du ikke blir sittende i stillhet med trøstepilseneI frustrasjonen over at min MI 21 lar vente på seg og ikke kommer i november, har jeg gått til innkjøp av mer øl. Det er så trist, atte..!
hehe, da jeg dreiv butikk i Tromsø, solgte Elkjøp ut sitt restlager av Hama platebørster til 5,- kr. stykket. Kjøpte opp alle og solgte dem videre til 100,- kr. som var standard utsalgspris på den tiden.Jupp, visst har vi det. Litt moderat size på den, der de er klemt inn på et av kjøpesentrene, så et voldsomt stort utvalg i hai-fai har de ikke plass til. Må kanskje luske meg innom å se om de har platebørste på lager....
Johan-Kr
Trenger man dobbelt så mye øl..?men.... trenger du dobbelt??Er ikke fri for forsterker, jeg får bare ikke doblet effekten.Neimen i svarte, jeg låner deg en vellagret reserveforsterker så du ikke blir sittende i stillhet med trøstepilseneI frustrasjonen over at min MI 21 lar vente på seg og ikke kommer i november, har jeg gått til innkjøp av mer øl. Det er så trist, atte..!
Et hovedproblem i mitt tilfelle er at de digitale strømforsyningskortene til forsterkeren hadde gått til h...., og han trengte nye - som han måtte ta fra en "deleforsterker". Men nå tror jeg han skal ha hatt alt han trenger i en del måneder, så da er det egentlig bare å starte ølstafetten.Hehe. Ja det var egentlig ikke et dårlig forslag. Spørs om man får leverandøren med på laget der.Kom over denne først nå, Bjørn. Jeg synes du bør sende tomflaskene til Hokksund og få Roar til å erstatte dem med fire nye hver gang de er drukket opp - inntil han er ferdig. Det blir litt postgang frem og tilbake, men da kan du alltid se frem til fire friske øl så lenge den pinefulle ventetiden varer.I frustrasjonen over at min MI 21 lar vente på seg og ikke kommer i november, har jeg gått til innkjøp av mer øl. Det er så trist, atte..!
Vis vedlegget 408752
Jeg har jo (som du sikkert vet), ventet i snart to år på min forsterker. Forbannet at jeg ikke kom på denne ølordningen for lenge siden.....![]()
Men det virker som at Roar skal ta tak i greiene sine nå, ligger en del ting på vent for tiden etter hva jeg hører.