- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 397
Kan noen anbefale et greit sett med øretelfoner som jeg kan bruke til laptopen, AC97 lydkort.
Vil ha noe billig og bra.
Vil ha noe billig og bra.
Overfet bass!Nei, Koss Porta Pro er nok tingen.
God lyd, fet bass, livstidsgaranti. Hva mer kan du ønske?
Fant ikke noen fra philips på elkjøp jeg, derimot ser det ut for at Koss Porta Pro koster kr 265 derMen Phillips HP - 200 banker Porta Pro med lengder! Den må spilles inn. Den koster nå kun 150,- kr hos Elkjøp.
Kan tenke meg at elektrostatoppløsning med et middelmådig PC lydkort som kilde blir en ganske utrivelig opplevelse... :-/Stax har en veldig bra portabel elektrostat, men du må dessverre ha den lille boksen for polarisasjonsspenning, like stor som en gammel Ipod. Men du får ikke bedre lyd før du går opp til fullstørrelse elektrostat.
Siden du skriver "villedende", hva er en realistisk pris på disse på Lyric?Hei, hei... Har et sånnt portabelt stax-sett som brukes med iPod og bærbar PC. Villedende pris er 2500,-
Ser at Lyric prissetter disse til 3900,-Siden du skriver "villedende", hva er en realistisk pris på disse på Lyric?
Du ser på feil produkt: srS-001mk2 koster det du nevner. Mener det er det "billige" stasjonære settet?Ser at Lyric prissetter disse til 3900,-
Med standard "avslag" fra Lyric kommer du altså ned på den prisen du nevner?